Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.11.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.11.2005

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager calitate

Responsabilitati:

-coordonarea activitatii de productie pe linie de calitate,igiena,siguranta alimentara
-obtinerea certificarilor ISO 22000,ISO 9001,HACCP,ISO 18001,ISO 14001 si implementarea lor
-instruirea pe linie de calitate, igiena,siguranta alimentara,a unui numar de 200 persoane si indrumarea lor in desfasurarea activitatilor,conform procedurilor
-monitorizarea gradului de satisfactie al clientilor(sondaje,analiza reclamatii)
-recrutarea de personal pentru activitatea din bucatarie
-verificarea respectarii fluxului tehnologic si a instructiunilor de lucru,de la igienizare,receptia materiilor prime,pana la produsul finit
-stabilirea procedurilor in cadrul sistemului HACCP,prin participarea in echipa HACCP si dispunerea masurilor pentru functionarea corecta a sistemului HACCP
-executarea auditurilor interne

01.02.2011 - 01.09.2014

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: manager

01.07.2010 - 01.01.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: organizator evenimente/agent vanzari

Responsabilitati:

-atragerea clientilor pentru organizarea de evenimente
-stabilirea costurilor pentru evenimente
-supravegherea desfasurarii unui eveniment
-contabilitate primara
-intocmirea rapoartelor de incasari si plati din cadrul showroom Ferrari

03.12.2007 - 31.12.2009

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

-formarea unei echipe de oameni in domeniu pentru desfasurarea activitatilor de infrumusetare
-am stabilit relatiile cu furnizorii si am negociat cele mai avantajoase contracte
-am intocmit contabilitatea primara pentru aceasta firma
-am vegheat asupra ordinii interioare din salon

Realizari:

-am condus o echipa de 8 oameni
-am avut o buna legatura cu clientii pentru a putea veni in intampinarea cerintelor lor,fapt ce a dus la cresterea incasarilor lunar

01.02.2006 - 01.03.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

-preluari cereri de oferta, comenzi piese de schimb, sesizari privind defectiuni
tehnice
- intocmire oferte catre clienti, calcul preturi
-mentinerea relatiilor cu clientii privind derularea contractelor, asigurarea postgarantie,rezolvarea altor probleme aparute
- lansarea si urmarirea comenzilor de echipamente si piese de schimb catre
furnizorii externi
- studii de piata asupra produselor comercializate
- mentinerea relatiei cu furnizorii externi (cereri de oferta, cereri de materiale
publicitare, colaborarea pentru rezolvarea unor probleme de ordin tehnic)
- colaborarea cu Departamentul Financiar cu privire la situatia clientilor
- monitorizarea activitatii echipelor tehnice
- contabilitate primara ( avize de expeditie, facturi, registru de casa, note interne de
receptie, dispozitii de livrare)

01.08.2005 - 12.02.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

-preluari cereri de oferta, comenzi piese de schimb, sesizari privind defectiuni
tehnice
- intocmire oferte catre clienti, calcul preturi
-mentinerea relatiilor cu clientii privind derularea contractelor, asigurarea postgarantie,rezolvarea altor probleme aparute
- lansarea si urmarirea comenzilor de echipamente si piese de schimb catre
furnizorii externi
- studii de piata asupra produselor comercializate
- mentinerea relatiei cu furnizorii externi (cereri de oferta, cereri de materiale
publicitare, colaborarea pentru rezolvarea unor probleme de ordin tehnic)
- colaborarea cu Departamentul Financiar cu privire la situatia clientilor
- monitorizarea activitatii echipelor tehnice
- contabilitate primara ( avize de expeditie, facturi, registru de casa, note interne de
receptie, dispozitii de livrare)

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: STIINTE PENALE SI CRIMINALISTICA la UNIVERSITATEA ECOLOGICA din Bucuresti.
2001 - 2005 Facultate / Colegiu: ECONOMIA AGROALIMENTARA SI A MEDIULUI la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din Bucuresti.
1997 - 2001 Liceu: Matematica -fizica/Bilingv germana la COLEGIUL NATIONAL I. L. CARAGIALE din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

-SUNT ATENTA LA NEVOILE SI PROBLEMELE OAMENILOR CU CARE INTRU IN CONTACT
-BUNE ABILITATI DE COMUNICARE CU OAMENII
-MUNCA IN ECHIPA
-BUN NEGOCIATOR
-CAPACITATE DE LUCRU IN CONDITII DE STRES

Premii

Certificari
Feb 2015 - Feb 2015: TOP QUALITY MANAGEMENT
CERTIFICARE-MANAGER IN DOMENIUL SIGURANTEI ALIMENTARE ISO 22000
Jan 2015 - Jan 2015: TOP QUALITY MANAGEMENT
CERTIFICARE-AUDITOR IN DOMENIUL CALITATII ISO 9001

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

germană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20