Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.03.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.08.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa-mi folosesc abilitatile pentru a conduce cu succes o afacere la nivel national, regional sau global.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Negociabil

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Marketing, Constructii / Instalatii, Productie, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Braila, Galati

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager agentie

Responsabilitati:

Reorganizarea agentiei:
-Personal;
-Strategie;
-Clienti;
Dezvoltarea afacerii;
Administrare curenta.

01.04.2015 - 31.12.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: director national de vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-Organizarea vanzarilor directe si prin distribuitori;
-Coordonarea activitatii Reprezentantilor de vanzari;
-Dezvoltarea Reprezentantilor de vanzari
Realizari:
-Promovarea produselor si companiei in mediul industrial;
-Achizitia de clienti din diferite domenii de activitate;
-Cresterea profitabila a CA de la 0 la 19 milioane de €.

01.04.2014 - 30.04.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: product manager

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-Asigurarea vanzarilor interne si externe de produse plate;
-Recuperarea creantelor;
-Asigurarea marjei minime brute ;
-Organizarea vanzarii in piata de tabla ;
-Conducerea echipei de vanzari pentru realizarea obiectivelor legate de produse plate;
-Asigurarea relatiei cu marile lanturi de magazine: IKA / ARABESQUE / DEDEMAN.
Realizari:
-Am refacut segmentarea pentru circa 2500 clienti si prospecti
-Am stabilit obiective de Marketing pe segmentele-tinta ;
-Am dezvoltat vanzari pe clientii-tinta ;
-Am creat harti echicost ;
-Am creat, pe baza acestor harti un sistem de achizitie logic ;
-Am introdus ‘smart-stock order’ pentru minimizarea efortului financiar si crearea stocului minim necesar ;
-Am crescut volumele vandute cu 20%;
-Am readus marja bruta in domeniul pozitiv.

01.11.2013 - 01.03.2014

Departament: management

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

Manager de Proiect, NOZ, Franta (Proiect)
Management
2013-11 – 2014-03
Responsabilitati :
-Garanteaza cresterea ratei de vanzare in magazinele alocate, in cadrul unui demers calitativ, de performanta si cu atingerea rezultatelor ;
-Realizeaza audituri comerciale si organizationale complete, ajutand animatorii din magazine in demersul lor calitativ pentru cresterea ratei de vanzari a magazinelor ;
-Intervine in magazine pentru a se asigura ca acestea respecta exigentele calitative si cantitative ale conceptului comercial.
Realizari:
-Cresterea ratei de vanzare in medie cu 10%;
-Clasarea magazinelor in top 20 intre magazinele companiei;

01.04.2012 - 31.10.2013

Departament: management

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-Fundamenteaza prognozarea serviciilor firmei pentru anul curent si in perspectiva;
-Aproba perfectarea contractelor cu beneficiarii si alti prestatori si a actelor aditionale;
-Genereaza si pune in aplicare planul anual de marketing;
-Asigura legatura dintre companie si marii clienti;
-Asigura exporturile companiei;
-Asigura intocmirea programelor operative ale firmei (trimestriale si lunare) si resursele necesare pe contracte, precum si actualizarea acestora in functie de realizari;
-Gestioneaza potentialul tehnologic, material, financiar si uman al firmei;
-Dispune organizarea controlului financiar intern si a inventarierii anuale generale a patrimoniului firmei;
-Dispune analiza rapoartelor si dispozitiilor de control intern si extern, pe linie de calitate si mediu si dispune inlaturarea neconformitatilor sesizate si a cauzelor care le-au generat, pentru a preveni repetarea acestora;
-Stabileste, conform structurii organizatorice, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine;
-Face propuneri privind angajarea, promovarea si concedierea personalului cu functii de conducere si coordonare proiecte.
-Aproba sistemul de bonusare conform Regulamentului Intern si procedurilor specifice firmei;
-Coordoneaza si participa la solutionarea conflictelor de munca si a plangerilor angajatilor si mentine o legatura stransa cu reprezentantii sindicatelor;
-Asigura, ca unic punct de contact, relatia cu marile lanturi de magazine: LIDL, METRO,
BILLA, KAUFLAND, PROFI, CORA, SELGROSS.
-Executa orice alte dispozitii date de Consiliul de administratie, in realizarea strategiilor companiei in limitele respectarii temeiului legal.
Realizari:
-Reducerea pierderilor cu 70%;
-Reorganizarea departamentelor de vanzari si financiar;
-Crearea de instrumente de lucru pentru achizitii si vanzari;
-Actualizarea procedurilor prin adaptarea lor la conditiile de piata;
-Crearea de instrumente de comunicare interdepartamentala;
-Realizarea unei analize cost-profit;
-Dezvoltarea Departamentului de vanzari si extinderea ariei de actiune la nivel national;
-Reluarea legaturii cu clientii externi si renegocierea contractelor cu marile lanturi de magazine.
Beneficii:
Autoturism de serviciu, birou propriu, cheltuieli de deplasare.

01.10.2010 - 01.04.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator administrativ regional

Responsabilitati:

Responsabilitati:
1. Coordoneaza si gestioneaza activitatile zilnice in cadrul Biroul Regional de Intretinere Cladiri
2. Joaca un rol multiplu acoperind intregul obiect de activitate al Companiei
3. Asigura intregul sprijin al indeplinirii sarcinilor preluate de catre Departamentul de Management al Proiectelor si de catre Departamentul Imobiliar in Regiunea in care activeaza
4. Ofera rapoarte periodice despre:
o Stadiul autorizatiilor
o Stadiul proiectelor
o Mentenanta (inclusiv consumul de utilitati)
o Flota Auto
o Inventarierea si urmarirea activelor
o AP/AR (fluxul facturilor intrare/iesire)
5. Asigura intregul flux al documentatie de la Retea la Biroul de Conducere al Companiei
6. Coordoneaza activitatea de mentenanta tehnica a cladirilor in regiune, raporteaza datele solicitate. Monitorizeaza utilizarea corecta, avand in vedere normele tehnice agreate cu clientul, a materialelor si pieselor de rezerva de la furnizori
7. Proceseaza baza de date cumulata sau reparatiile legate de utilizarea cladirilor din intreaga regiune, prin coroborarea rapoartelor periodice primite de la unitati
8. Participa la cerere la schitarea si revizuirea spacificatiilor pentru selectia furnizorilor de servicii de reparatii ale cladirilor , si la monitorizarea centralizata a contractelor de reparatii cladiri
9. Monitorizeaza divizarea sarcinilor Regionale de reparatii si de mentenanta periodica aduse cladirilor si echipamentelor atunci cand este nevoie. Coopereaza cu celelalte departamente pentru solicitari din Regiunea in care activeaza
10. Colaboreaza la procesarea si intretinerea la zi a metodologiilor referitoare la activitatea biroului si asigura furnizarea de date necesare bugetarii
11. Participa la procesarea, intretinerea la zi si imbunatatirea normelor si procedurilor activitatii de birou
12. Participa la controlul si analiza procedurilor de activitate Regionala. Urmareste si verifica periodic functionarea echipamentelor, a sistemelor tehnice si a starii fondului construit
13. Asigura respectarea masurilor pentru securitatea documentelor si a lucrarilor. Pastreaza confidentialitatea operatiunilor bancare pe perioada activitatii si dupa finalul acesteia.
14. Coordoneaza in regiune, sub ghidarea Sefului de Proiect al Departamentului Intretinere Cladiri ce activeaza in Sediul Central, schiteaza si intretine la zi cartile tehnice si autorizatiile de construire a cladirilor, cadastru, etc.
15. Coordoneaza in Regiune calcularea si completarea rapoartelor pentru plata impozitelor la administratiile locale. Pastreaza bazele de date cu taxele calculate si platite in Regiune, trimite datele catre Sediul Central spre plata. Pastreaza baza de date referitor la decizia Consiilor Nationale referitor la cotele de impozitare
16. Pastreaza o evidenta continua a activelor si asigura legatura cu Departamentul de Contabilitate si cu Echipa de Inventariere a clientului
17. Asigura conformitatea deplina a cerintelor de operare, in caz de incendiu si in protectia si sanatatea in munca, fata de regulamentul in vigoare

01.09.2002 - 01.09.2010

Departament: management

Titlu Job: manager general

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-crearea unei companii de distributie a materialelor de constructii puternice in sud-estul Romaniei;
-cercetarea pietii;
-intocmirea planurilor de afaceri, marketing, comunicare;
-intocmirea si verificarea respectarii procedurilor fluxurilor de informatii;
-contractarea si urmarirea derularii imprumuturilor de orice fel;
-identificarea furnizorilor de produse si servicii;
-stabilirea bugetelor anuale si a tintelor de marketing;
-urmarirea atingerii obiectivelor tuturor departamentelor.
Realizari:
-am cumparat si amenajat un depozit de 3000 mp;
-am condus o echipa formata din 55 de oameni;
-am atins o cifra de afaceri de 4.000.000 € in 2008;

01.11.1999 - 31.08.2002

Departament: marketing

Titlu Job: director regional de vanzari si marketing

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-Asigurarea vanzarilor interne si externe;
-Recuperarea creantelor;
-Asigurarea pretului mediu minim;
-Organizarea si conducerea echipei de vanzari.
Realizari:
-Am reorganizat si dezvoltat echipa de vanzari din fabrica si de pe teren,
-Am instruit personalul, am creat proceduri si fluxuri de informatie pe care le-am implementat in toate locatiile Lafarge-Romcim din tara.
- Am activat o flota de unsprezece transportoare de ciment de mare capacitate, dezvoltand acest sector pe baze profitabile.
-Am initiat, negociat, semnat si gestionat personal contractul cu METRO Pentru
Constructii.
-Am crescut volumele vandute cu 20% in primul an, reducand expunerea financiara.
-Am negociat si urmarit evolutia clientilor-cheie ( primii 20% pentru 80% din volume).
-Am creat bugete de vanzari si cheltuieli, negociindu-le cu managementul fabricii pe baze saptamanale, fiind totodata legatura principala intre client, Directia de Vanzari si managementul fabricii.

01.02.1999 - 01.11.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant de vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-Organizarea vanzarilor directe si prin distribuitori;
-Recuperarea creantelor;
-Asigurarea pretului minim mediu de vanzare.
Realizari:
-Am reorganizat activitatea de vanzari in sapte judete din estul tarii, implementand ideea de distribuitori locali si facand din aceasta un mare succes la nivel national.
-Am instruit distribuitorii in termeni de logistica si reorganizare financiara, orientand afacerea spre canalele de clienti-cheie.
-Am crescut volumele vandute cu 10%, reducand semnificativ expunerea financiara si consolidand astfel pozitia pe piata a companiei.

01.04.1997 - 01.02.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant de vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-Implementarea si verificarea respectarii procedurilor de vanzare;
-Asigurarea retelei de distribuitori optima;
-Profitabilitatea centrului local.
Realizari:
-Am implementat proceduri noi, construind si consolidand reteaua de puncte de distributie butelii cu gaz petrolier lichefiat, apoi optimizand portofoliul in sase judete din tara.
- Am condus, atat general cat si logistic, afacerea distribuitorilor locali, creand si instruind o echipa de vanzari, cu scopul maximizarii profitului companiei in zona de responsabilitate.

01.10.1992 - 01.04.1997

Departament: vanzari

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-Organizarea retelei de magazine;
-Compensarea publicitatii cu marfuri profitabile;
-Relatia cu banca, furnizori, clienti, departamentele publicitate si productie.
Realizari:
-Am cumparat sau inchiriat o retea de noua magazine de produse diverse, creand si instruind o echipa de saptesprezece persoane (vanzari, administratie, finante);
-Am creat si implementat proceduri de lucru.
-Am obtinut si gestionat un imprumut bancar, aducand compania la profit dupa trei luni de activitate.

studii

 

Facultati:

2000 - 2001 Facultate: la din Bucharest.
1987 - 1992 Masterat: la din Galati.

Activitati extracurriculare

Bun negociator, bun organizator,deschizator de drumuri, capacitate volitiva, deschis, cu gandire si atitudine pozitiva.
Capacitati bune de a comunica si de a stabili relatii interumane.
Orientat spre profitul companiei si spre gasirea de solutii

Premii

>Vanzari – University Motorola – pasii vanzarii;
>Concepte si tehnici de vanzare– CNM;
>Vanzari, prezentari, negocieri(general)- intern Shell Gas;
>GPL Marketing-abilitati tehnice si de vanzari– Frank Arnoldy & Partners –
>Customers service, cei sapte pasi ai vanzarii, finante pentru peronalul din vanzari.
>Kick Start Management – Gemini – proiecte strategice, rolurile si responsabilitatile managerului, teoria motivarii, management de situatie, management prin obiective, rezolvarea problemelor, managementul de timp, structurarea intalnirii.
>Finance for Non-Finance People – BPP – venit/profit, taxe, costul stocurilor.
>Think Customer Workshop – Frank Arnoldy & Partners cu Harvard Business Review – orientarea catre client, dezvoltarea retelelor.
>PAAC operational - COGEF Developpement & Pluri Consultants – retele de clienti, diagnoza, prioritati, organizarea activitatii de vanzare, sistem informatic commercial, service post-vanzare, contracte, agenda, cartografie, prospectare.
>PAAM Operational - COGEF Developpement & Pluri Consultants – rolurile scopurile, actiunile si mijloacele managerului,managementul intalnirii.
>Top Workshop – COGEF Developpement – atractivitatea pietei, coordonarea pietei, best practice.
>Abilitati Manageriale- Romarketing & FIMAN – rolurile managerului, motivarea si dezvoltarea colaboratorilor, managementul performantei.
>Team Building – Ross Consultants – teoria Meredith Belbin, rolurile in echipa, construirea echipei.
>Educatie Economica– BFM – planificarea si analiza investitiilor, managementul capitalului de lucru, managementul cost-profit, performanta financiara, EVA.
>Meet the Group Seminar – Paris – Lafarge Way, Best Business Practices, Economic Value Added.
>Products –Solutions for the Customer – Lyon – orientarea catre client.
>Managementul relatiei cu clientii si cumparatorii– Marketing – CODECS.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close