Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.12.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.10.2001

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-o companie care să-mi ofere oportunitatea de a învăţa lucruri noi, de a-mi îmbunătăţi performanţele şi de a-mi implementa ideile creative. Idealul meu este să lucrez într-o echipă de profesionşti, dinamici, motivaţi, astfel încât să câştig experienţa necesară atingerii scopurilor angajatorului.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Un mediu de lucru ambiant ,posibilitati de promovare

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Sport / Wellness, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager administrativ

Responsabilitati:

Efectuez operaţiunile bancare (plăţi furnizori, ordine de plată bugetare etc) şi întocmesc setul de documente pentru plăţile electronice, licitaţii şi ridicările de numerar în lei şi valută;
Înscriu în registre operaţiunile efectuate, cash flow (ordine de plată, remiteri bancare, emitere facturi, evidenţa încasări);
Verific încasările, provenienţă şi distribuirea acestora;
Pastrez legătura cu băncile, clienţii şi furnizorii interni;
Preiau şi verific seturile de documente din departamentele comerciale, întocmesc deconturile estimative şi deconturile pentru deplasările externe;
Intocmesc, contabilizez si verific lunar facturile fiscale emise;
Intocmesc lunar/semestrial declaratiile de impozite, taxe si contributii aferente salariilor;
Intocmesc zilnic situatia soldului bancar si a disponibilului propriu al firmei, a cursului valutar;
Indosariez si arhivez corespondenta si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
Obţin autorizaţii de funcţionare si certificate, caziere fiscale ANAF, MEDIU, TAXE SI IMPOZITE, REGISTRUL COMERTULUI.
Realizez lunar/semestrial/anual/ la cerere rapoarte privind activitatea companiei;
Prospectez, analizez şi negociez oferte de achiziţii;
Întocmesc bugetul anual al departamentului comerical, pe criterii de eficiență a costurilor;

01.12.2013 - 01.05.2014

Departament: relatii publice

Titlu Job: pr & marketing specialist

Responsabilitati:

PR :
Creare si implementare a strategiei de comunicare agreata cu managerul companiei si gestionarea eficienta activitatii de PR.
Comunicare a imaginii companiei la targuri si expozitii.
Organizare seminarii si workshopuri, impreuna cu diversi parteneri si promovarea de evenimente
Elaborare instrumente si modalitati de monitorizare a imaginii companiei
Gestionare a bugetului de marketing si PR

Marketing si customer care:
Dezvoltare politici de fidelizare a clientilor existenţi şi atragere de clienti noi
Colectare de informații despre client şi monitorizarea concurenței;
Creare strategie de marketing pentru companie şi implementarea acesteia;
Analiza ofertelor publicitare şi gestionarea stocului de materiale promoționale;
Actualizare a website-ului companiei (magazin online si prezentari),
Editare și difuzare a newsletter-urilor tipărite și electronice;
Publicitate online: identificare oportunităţi pentru promovarea companiei în mediul online si social media
Identificare modalităţi de îmbunătăţire a experienţei online a vizitatorilor.
Mentinere si perpetuare a relatiei cu presa din zona de beauty prin : comunicari regulate, evenimente destinate jurnalistelor; evenimente generale, initiative de a testa noi produse si servicii
Crearea si negociere parteneriate media (online si print)

01.04.2013 - 01.12.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: pr manager

Responsabilitati:

Gestionarea imaginii publice a societatii, mentinand o atitudine favorabila a publicurilor;
Stabilirea bugetului de relatii publice si supunerea aprobarii sefilor ierarhici;
Indeplinirea activitatilor legate de rolul de purtator de cuvant al societatii(facilitarea relatiei conducerii cu mass-media)
Consilierea conducerii referitor la aparitiile publice, ori de cate ori este nevoie;
Coordoenarea activitatii de organizare de evenimente;
Evaluarea (informand si conducerea in acest sens) cel putin de doua ori pe an starea de spirit a angajatilor din cadrul societatii;
Organizarea anuala a "Ziua Portilor Deschise"
Mentinerea unor relatii cu mediul de afaceri si semnarea contactelor pentru sponsorizari in cazul diverselor evenimente;
Coordonarea activitatii promoterilor din subordine si departamentului de retentie (al fiecarui club), stabilirea indicatorilor de performanta pentru ei, recrutare si evaluare a personalului din subordine.

01.04.2011 - 01.04.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: director general(club manager)

Responsabilitati:

Supravegherea tuturor activitatilor ce se desfasoara in club,relatia cu angajatii,conferinte zilnice cu directorul operational pentru raportarea cifrelor clubului, initierea de activitati de marketing pentru promovarea clubului.
Controlarea activitatii angajatilor de pe toate departamentele si evaluarea performantelor acestora in mod regulat(lunar si trimestrial)
Stabilirea impreuna cu managerii de departamente obiectivele generale si specifice previzionate pentru fiecare departament si urmarirea ca acestea sa fie comunicate personalului din cadrul fiecarui departament.
Monitorizarea lunara/trimestriala/semestriala si anuala a gradului de realizare a obiectivelor stabilite.
Urmarirea raportului de profit si pierderi al punctului de lucru si stabilirea bugetelor de venituri si cheltuieli.
Reprezentarea firmei in relatie cu furnizorii, clientii si autoritatile de control ale statului.

01.11.2010 - 01.04.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Supervizarea echipei de vanzari si responsabilitatea in privinta atingerii targetului zilnic impus de catre managerul general.
Redactarea si conceperea de planuri de vanzari la cererea managerului general.
Transmiterea rapoartelor zilnice la orele stabilite.

01.07.2010 - 01.11.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Mentinerea unei bune evidente si a relatiei cu membrii clubului, vanzarea de abonamente pentru clubul respectiv, verificarea incasarii primei plati a abonamentului, realizarea targetului zilnic si lunar.

01.06.2009 - 01.06.2010

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: beauty adviser

Responsabilitati:

-implicarea in activitatea de vanzare si promovare a produselor existente;
-respectarea standardelor de mercantizare;
-acordarea de asistenta clientilor in ceea ce priveste utilizarea produselor(fmg);
-fidelizarea clientilor deja existenti;
-crearea unui nou portofoliu de clienti prin oferirea de solutii adecvate in functie de nevoile acestora;
-asigurarea in permanenta a produselor la raft si actualizarea preturilor;
-dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu personalul din magazine;
-responsabila cu promovarea si vanzarea produselor cosmetice din locatia in care se desfasoara activitatea(promotii);
-ma ocupam de comenzile de marfa,modul de folosire al produselor si prezentarea acestora.
-mentinerea si promovarea imaginii companiei si ale produselor existente.

01.01.2009 - 01.07.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Ma ocupam cu coordonarea contractelor de afaceri, corespondenta cu partenerii, comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii, administrarea documentatiei, planificarea activitatii proprii si a personalului din subordine, promovarea initiativelor personalului, ,participarea la diverse activitati de publicitate,targuri si expozitii,servicii de protocol;

01.03.2005 - 31.12.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: coordonator punct de lucru fornetti

Responsabilitati:

-stabilirea si transmiterea obiectivelor si planificarilor zilnice, lunare, trimestriale ale activitatii desfasurate;
-organizarea, coordonarea si controlul activitatii desfasurate in cadrul punctului de lucru;
-repartizarea sarcinilor si responsabilitatilor pentru personal;
-intocmirea dispozitiilor, programelor si situatiilor de lucru, pontajului personalului;
-realizarea instructajului lunar de protectia muncii si de prevenire si stingere a incendiilor pentru intreg personalul;
-asigurarea controlului mãrfurilor aflate în depozit, rãspunzînd de lipsurile constatate la inventar si de deteriorãrile constatate dacã acestea se datoreazã manipulãrii necorespunzãtoare a mãrfii;
-instiintarea celorlalti angajati ai punctului de lucru despre continutul Regulamentului Intern,urmarirea si respectarea acestuia de catre toti angajatii;
-verificarea zilnica a functionarii in cele mai bune conditii a utilajelor din dotarea punctului de lucru(cuptoare,dospitoare,lazi frigorifice)
-efectuarea comenzilor de marfa si transmiterea lor catre departamentul de livrare;
-intocmirea actelor contabile aferente magazinului coordonat;
-responsabila cu angajarea personalului si instruirea acestuia;

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Economie la Universitatea Dimitrie Cantemir, Facultatea Management Turistic si Comercial din Bucuresti. Licentiata profesional in domeniul turismului si comertului

Premii

Proiecte
Jan 2012 - Mar 2012: Curs PMP (Project Management Proffesional)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close