 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 15.02.1985 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:30.06.2012
|
|
obiectiv | |
|
Vizez , ca pe termen lung sa dezvolt o cariera in compania angajatoare , pun la dospozitie experienta celor 6 ani, din domeniul administrativ , contabilitate primara si de gestiune.
Salariu: 1.800,00 USD / luna Beneficii: Telefon si masina, daca intra in atributiile job- ului folosirea lor.
Decontarea transportului si a diurnei, in cazul deplasarilor in interes de serviciu. Tip job: Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa, Management Oras de lucru: Constanta Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2016 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: manager administrativ Responsabilitati: Sunt responsabila pentru întocmirea documentelor contabile (registru de casa, registru de salarizare, declarații de cheltuieli, rambursare, nota de intrare la recepție, foi de pontaj, plăți catre furnizori si scadente, registru de facturi in / out, monitorizarea inventarului lunar) Costul de producție și costul - plus al produselor comercializate, de asemenea, sunt responsabila pentru pregătirea dosarului personal al angajaților (documente Pmi / Ssm, documente adiționale și diplome) |
|
01.05.2011 - 30.11.2015 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: office manager ( management ,contabil primar si de gestiune) Responsabilitati: Ca manager de birou, sunt responsabila pentru planificarea, organizarea și controlul standardelor de relații si comunicare cu clienții societatii. De asemenea, sunt responsabilă pentru pregătirea și monitorizarea rapoartelor lunare si a documentelor contabile (registru de casa, cash flow , profit și pierdere, kpi, venituri, bugete salariale, foile de pontaj ale angajaților, graficul scadentar al furnizorilor si clientilor, plăți catre furnizorii societatii in numerar si on-line, emiterea de facturi si chitante,registru documente in/out, costuri si adaosuri legate de produsele comercializate), controlul stocurilor (operarea documentelor de intrare și ieșire (nir, npr )și analizarea rezultatului stocului de produse saptamanal cat si a inventarului contabil lunar). Am dezvoltat abilități de lucru cu programe de vanzare si gestiune (PitSoftware, Comandor, Multisoft). Reprezint ,compania în relatia cu băncile, clientii si institutiile de stat. |
| studii | |
|
Facultati: 2003 - 2008 Facultate: Facultatea de Georgrafie la Univesitatea Bucuresti din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Profilul Matematica - Informatica la Liceul teoretic Ady Endre din Bucuresti.
Premii Voluntariat
May 2012 - Sep 2015: LIDIA HOUSE
Am lucrat pentru copiii abandonati , realizand programe educative si interactive.
Hobby-uri
numerologia, fotografia
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): maghiară(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|