Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.07.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.06.1996

obiectiv

 

Asumarea unui rol esential in functionarea si succesul unei organizatii, in cadrul careia experienta si devotamentul meu sa poata fi utilizate pentru avantajul companiei/clientului.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Import - export, Traduceri, Sport / Wellness, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Baia Mare, Cluj-Napoca, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

05.12.2011 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

GENERAL MANAGER

Realizari:

PUNEREA IN FUNCTIUNE A PUNCTULUI DE LUCRU SI SUPERVIZAREA ACTIVITATII IN TOATE ASPECTELE - MAGAZIN DE PRODUSE GOURMET, IN SPECIAL VINURI.
ADMINISTRATIV, MARKETING, CERCETARI MARKETING, SONDAJE, FINANTE SI CONTABILITATE, APROVIZIONARE, RESURSE UMANE, LOGISTICA, PUBLIC RELATIONS, VANZARI.

10.03.2008 - 15.09.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

ORGANIZAREA SI SUPERVIZAREA ACTIVITATII FIRMEI: CLIENTI, FURNIZORI, ACHIZITII, FINANTE SI CONTABILITATE,
ADMINISTRATIV, MARKETING, RESURSE UMANE, LOGISTICA, PUBLIC RELATIONS, VANZARI, CERCETARI MARKETING, SONDAJE.

Realizari:

ACTIVITATI DE CONSTITUIRE A FIRMEI, ORGANIZARE A SEDIULUI SI PUNCTULUI DE LUCRU, CONSTITUIREA UNEI RETELE DE COLABORATORI SI CLIENTI.

08.01.2006 - 07.08.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: avocat stagiar

10.09.2005 - 30.03.2008

Departament: juridic

Titlu Job: avocat stagiar

studii

 

Facultati:

2006 - 2007 Facultate: Drept la Universitatea din Sevilla, Facultatea de Drept din Sevilla.
2005 - 2006 Facultate: Drept la Universitatea Alcala de Henares - Madrid, Facultatea de Drept din Alcala de Henares, Madrid.
1998 - 2001 Facultate: Drept la Universitatea din Oradea, Facultatea de Drept din Oradea.

Facultati in straiatate

FACULTATEA DE DREPT, UNIVERSITATEA DIN ALCALÁ DE HENARES, MADRID, SPANIA - CURS DE HOMOLOGARE A STUDIILOR (1 AN)
FACULTATEA DE DREPT, UNIVERSITATEA DIN SEVILLA, SPANIA - HOMOLOGAREA STUDIILOR (1 AN).
CURS DE MARKETING, UNIVERSITATEA DE ALCALA DE HENARES, MADRID, SPANIA.

Premii

Traininguri
Mar 2013 - Apr 2013: Curs de formator

Hobby-uri
Degustari si prezentari de produse gourmet,Excursii pe munte



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close