Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.08.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.11.1986

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc sa imi pun experienta ,aptitudinile si pregatirea profesionala in slujba unei companii care sa imi ofere un mediu de lucru dinamic, in cadrul unei echipe de profesionisti, alaturi de care sa ma dezvolt.

Salariu: nespecificat

Beneficii: negociabil

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Import - export, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Ilfov, Otopeni, Buftea

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: management / business consultant legal & leasing and property management

Responsabilitati:

LEGAL & LEASING/PROPERTY&FACILITY MANAGEMENT
• consiliere juridica pe domeniile de lucru : pregatirea si supervizarea documentelor specifice activitatii companiei
• reprezentarea CW Echinox în relațiile cu administrațiile publice locale sau centrale, legate de clădiri și / sau terenuri
• identificarea de potentiali chiriasi pentru centrele comerciale in administrare
• asiguarea mixului de chiriasi propice pt operarea centrelor comerciale.
• negocierea contractelor de inchirierept centrele comerciale administrate
• pregătirea bugetelor anuale de administrare a proprietății și a facilităților pentru clienții curenți,
• asistență și suport pentru pregătirea ofertelor pentru servicii integrate de proprietate și de gestionare a facilităților,
• identificarea și implementarea soluțiilor tehnice de control al accesului în parcările auto ale clienților, precum și optimizarea costurilor cu impact asupra veniturilor generate de exploatarea acestor parcări,

01.06.2018 - 28.02.2019

Departament: management

Titlu Job: head of asset management

Responsabilitati:

• reprezentarea companiei - legal si administrativ - în relațiile cu administrațiile publice locale sau centrale, legate de domeniile de activitate .
• negocierea/renegocierea contractelor de inchiriere pentru centrele comerciale. Angajament constant si asistenta pentru optimizare si reducerea costurilor.
• Negocierea contractelor de închiriere a spațiilor în centre pentru a crește veniturile din chirii
• Facilitator în relația cu autoritățile locale și centrale, gestionarea riscurilor și a crizelor.
• Intabulare teren, clădiri
• Verificarea, negocierea și semnarea contractelor pentru utilități
• pregătirea bugetelor anuale de administrare a proprietății și a facilităților OPEX / CAPEX,
• gestionarea bugetului pentru: întreținerea tehnică, securitatea, curățarea, mediul, salubritate, DDD, chiriile, spațiile comune, îndepărtarea zăpezii etc.
• organizarea ofertelor, relația cu ANRE, negocierea auditului energetic, auditul clădirilor, contractele de gestionare a energiei etc.
• managementul contractelor pentru serviciile de administrare a proprietății și facilităților,
• identificarea și implementarea soluțiilor tehnice de control al accesului în parcările auto ale clienților, precum și optimizarea costurilor cu impact asupra veniturilor generate de exploatarea acestor parcări,
• reprezentarea companiei în relațiile cu administrațiile publice locale sau centrale, legate de clădiri și / sau terenuri.
• gestionarea soluțiilor de parcare - controlul accesului și reglementarea traficului
• ofertele tehnice, inclusiv revizuirea documentației solicitate / primite de la tehnici de depunere a acestora la autoritățile competente și de obținere a aprobărilor, autorizațiilor și autorizațiilor.

01.03.2017 - 31.05.2018

Departament: management

Titlu Job: management / business consultant leasing and property management

Responsabilitati:

Management & Administrare - Orhideea Centrul Comercial:
• gestionarea zilnică a centrului comercial: securitate, servicii de curățenie, întreținere tehnică etc.
• implementarea soluției de control al accesului pentru parcarea centrului comercial,
• generarea de venituri suplimentare prin operarea eficientă a acestei parcări,
• optimizarea și reducerea costurilor de operare ale centrului comercial,
• identificarea și implementarea unor soluții tehnice speciale pentru viitori chiriași "
• reprezentarea societății în raport cu autoritățile locale: servicii de urbanism, comisii de trafic etc.

01.01.2016 - prezent

Departament: management

Titlu Job: managing director

Responsabilitati:

Optimizarea si reducerea costurilor prin capacitatea de a obtine sinergii prin realizarea de proceduri de achizitii cumulate, cu negocierea simultana a contractelor in beneficiul mai multor clienti.
Consultanta manageriala pentru :
- administrare proprietati si galerii comerciale - Catinvest Eastern Europe, CW Echinox.
- proiecte de eficientizare energetica pentru cladiri de birouri, productie, retail, etc.
- sisteme stationare de protectie/asigurare impotriva caderii in gol.

01.10.2011 - 31.01.2016

Departament: management

Titlu Job: asset manager

Responsabilitati:

Administrarea tuturor activelor imobiliare ale societatii:
- Intabulare terenuri, clădiri
- Obtinere certificate urbanism, autorizatii de construire, asistenta/prezenta
in comisiile de specialitate, expertize, etc.
- Inchidere autorizatii de construire, declararea catre serviciile impozite si
taxe
- Negociere concesiuni, contracte de superficie
- Negocierea contractelor de audit energetic, certificare energetica a
cladirilor, management energetic, etc
- Administare parcari - control acces si reglemetare trafic
- Proiecte de eficientizare energetica prin intermediul societatilor de tip
ESCO, relatia cu ANRE

Administrarea si gestionarea de proiecte bugetare :
- Chirii, spatii comune, mediu, salubritate, DDD, deszapezire
- Renegocierea contractelor de inchiriere a spatiilor in care functioneaza
magazinele
- Negocierea contractelor de inchiriere pentru spatiile din magazine(catre
terti) in vederea cresterii veniturilor din chirii
- Implementare proiecte de dezvoltare de parteneriate cu jucatori
importanti din piata in scopul maririi atractivitatii magazinelor pentru
clienti
- Oferte tehnice, inclusiv revizuirea documentației solicitate / primite de la
tehnici pentru depunerea acestora la autoritățile competente și obținerea
avizelor, acordurilor și autorizațiilor.

Obținerea și / sau mentoring colegi, în scopul de a obține toate aprobările / autorizațiile pentru activitățile din magazine:
- Organizarea licitatiilor,
- Intocmirea documentatiilor specifice in vederea obtinerii autorizatiilor de
mediu, acorduri preluare ape uzate, statii de epurare, autorizatii SGA
- Verificarea , negocierea si semnarea contractelor de utilitati
- Asistenta juridica si negocieri comerciale in activitatea de contractare,
specifice companiei.
- Relația cu autoritățile locale și centrale (în scopul de a depune declarații,
regularizatea de taxe, reprezentare în timpul inspecției sau de control, cu
excepția financiar)

Asistenta constanta in vederea optimizarii si reducerii costurilor:
- reducerea si optimizarea costurilor pentru nevoi importante prin realizarea
de sinergii si integrarea serviciilor achizitionate de societate.

Realizari:
- Asistenta la controlul aferent perioadei 2009 – 2013, efectuat de catre Administratia Fondului de Mediu ; Obtinerea de saving in suma absoluta la suma impusa.
- Savinguri anuale importante prin renegocierea chiriilor si a contractelor de utilitati - energie electrica, gaze naturale, a contractelor de servicii integrate SSM - SU - RSVTI, etc.
- Negocierea solutiilor in vederea evitarii situatiilor limita sau de risc pentru societate.

01.02.2011 - 31.01.2016

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

CONSILIER JURIDIC SENIOR (Institutions / Liberal professions) @BILLA ROMANIA, BUCURESTI
- asistenta juridica si comerciala la negocierea si incheierea contractelor
specifice domeniului de activitate al firmei.
- mentoring alți colegi din departament sau alte departamente cu privire la
aspecte legale
- consiliere dep. Expansiune.
- consiliere juridica in domeniul dreptului muncii-resurse umane-(contracte
de munca, conflicte de munca,etc.)
- consultanta si consiliere juridica in relatia cu institutiile de stat si partenerii
de afaceri (MF-Mari contribuabili,Reg. Comertului, Directii Cadastru, Garda
de Mediu, ISU, negocieri termeni contractuali si contracte comerciale si
prestari servicii, achizitii interne, concilieri directe, etc)
- monitorizare activitate mediu,gestionare situatii deseuri reciclabile
gestionare contract preluare responsabilitati pentru introducerea pe piata a
deseurilor de ambalaje – optimizare costuri /venituri din activitatea specifica
- alte activitati diverse

01.02.2010 - 31.12.2010

Departament: juridic

Titlu Job: director dep. juridic

Responsabilitati:

- implementarea procedurii de "concordat preventiv" in vederea redresarii economice a societatii
- elaborarea planului de redresare economica a societatii prin intelegerea cu creditorii majoritari
- deblocarea relatiilor comerciale cu furnizorii si retailerii din portofoliu
- administrarea societatii pe durata mandatului negociat cu asociatii

01.04.2008 - 30.11.2009

Departament: juridic

Titlu Job: consultant juridic

Responsabilitati:

Consultanta in constructii
Asistenta juridica si comerciala la negocierea si incheierea contractelor specifice domeniului de activitate al firmei.
Asistenta la infiintare SA
Consultanta si consiliere juridica in relatia cu partenerii de afaceri ( concilieri directe,,asistenta in derularea procedurii de insolventa,etc)
Negociere contract discount - betoane
Administrarea relatiilor cu furnizorii de marfuri/servicii specifice
Consiliere juridica in domeniul dreptului muncii-resurse umane-(contracte de munca, conflicte de munca,etc)

01.09.2006 - 31.03.2010

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

- asistenta la import si distributie bijuterii si pietre pretioase
- negociere si asistenta in derulare contracte agenti economici extracomunitari
- consultanta comerciala si juridica pe baza de contract

01.02.2005 - 31.01.2008

Departament: juridic

Titlu Job: manager dept. hr si juridic

Responsabilitati:

Domeniu activitate firma: Confectii - 150 angajati

Coordonare Dept. Resurse umane/juridic/salarizare
Recrutare personal
Negociere contract colectiv de munca
Consiliere juridica

01.03.2003 - 31.01.2005

Departament: management

Titlu Job: consilier

Responsabilitati:

Domeniu activitate firma: Productie detergenti industriali, produse cosmetice de intretinere, adezivi

Proiectare sectie productie detergenti lichizi
Intocmire si definitivare retete fabricatie
Cercetare de piata,identificarea clientilor mari,asistenta in vanzari.

studii

 

Facultati:

2012 - 2013 Masterat: PROCESS MANAGEMENT la BILLA ROMANIA din BUCURESTI.
2012 - 2013 Masterat: INSPECTOR PROTECTIA MEDIULUI la FUNDATIA pt. INVATAMANT din BUCURESTI.
2007 - 2008 Masterat: Evaluator Grad de Risc Ocupational la UNIV. TEHNICA " GH. ASACHI" din IASI.
2007 - 2007 Masterat: CONSULTANT TEHNIC ISU la AUSTING COM din BUCURESTI.
2000 - 2005 Facultate: DREPT la UNIV. "D. CANTEMIR" din IASI.

Activitati extracurriculare

Persoana energica,cu spirit de echipa,initiativa,rezistent la presiuni,dinamic,loial

Premii

Curs Postuniversitar-Evaluator grad de risc ocupational
Curs- Cadru Tehnic PSI

Membru al Uniunii Colegiilor Consilierilor Juridici din Romania - iulie 2006

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close