Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.06.1959

obiectiv

 

lucrator desemnat SSM, nivel mediu, diploma de curs de specialitate in 2006, experienta dobandita prin activitate permanenta. In prezent angajata SERVICIU EXTERN PERSOANA FIZICA ABILITATA -SSM , PSI, SU - TURBATU EUGEN asigur în favoarea beneficiarului (angajator) următoarelor servicii: -identificarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă -elaborarea planului de prevenire şi protecţie -semnalizarea de securitate conf. HG971 -elaborarea normativului de EIP conf. HG1048 Şi acordare mat. igienico-sanitare -elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale unităţii/întreprinderii, precum şi ale locurilor de muncă/posturilor de lucru; - elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă, asigurarea informării şi instruirii lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi verificarea cunoaşterii şi aplicării de către lucrători a informaţiilor primite; - elaborarea tematicii şi a documentarului privind Instruirea introductiv generală a lucrătorilor societaţii în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă; - efectuarea acesteia cu întreg personalul unităţii; - testarea cunoştinţelor; - elaborarea tematicii privind Instruirea periodică; - acordarea de consultanţă conducătorilor locurilor de muncă in efectuarea Instruirii periodice a personalului din subordinea acestora; - verificarea instruirii periodice, prin sondaj; - completarea fiselor individuale de securitate şi sănătate. -informarea angajatorului în scris asupra deficienţelor constatate în timpul controalelor efectuate şi propunerea de măsuri de prevenire şi protecţie. -prestatorul indiferent de perioada de instruire stabilită prin instrucţiune proprie va face cel puţin două controale în unitate lunar anunţate sau inopinate.

Salariu: nespecificat

Beneficii: In urma colaborarii cu alti beneficiari am stabilit urmatoarele puncte care doresc sa fie respectate pt o buna colaborare a) să asigure prestatorului condiţii pentru realizarea obligaţiilor ce-i revin din prezentul contract. b) să asigure prestatorului accesul la toate punctele de lucru si toate incaperile de lucru prevăzute n contract; c) să ia toate masurile ce se impun pentru asigurarea prezentei salariaţilor la toate formele de instruire pe linia securităţii şi sănătăţii n muncă, chiar si atunci cnd se impune efectuarea de instructaje si şedinţe suplimentare. d) să pună la dispoziţia prestatorului datele necesare intocmirii rapoartelor si informaţiilor pe linia securităţii şi sănătăţii n muncă, precum si actele si documentele necesare acestui scop. e) sa ia masuri de sancţionare, conform normelor legale, a angajaţilor proprii, atunci cnd este sesizat de către prestator si acest lucru se impune. f) n vederea respectării normelor legale de prevenire si protecţie, sa asigure dotările si necesarul de materiale de protecţie. g) să controleze modul in care angajaţii respecta normele de securitate a muncii si prevenire a incendiilor. h) să asigure prezenţa salariatilor la toate formele de instruire, evidenta acestora si să numească, prin decizie, şefii locurilor de muncă care să efectueze instruirea la locul de muncă şi cea periodică. i) să asigure accesul la evaluarea riscurilor şi măsurilor de protecţie, prevăzute la art.12 alin (1) lit.a) şi b) din Legea nr. 319/2006. j) n situaţia in care se necesita diferite investiţii pentru remedierea unor deficiente constatate de prestator sa asigure fondurile necesare, in limitele admise, conform planului de prevenire şi de protecţie. k) să plătească contravaloarea stabilită prin contract pentru serviciile prestate, precum si cheltuielile suplimentare acceptate de comun acord, pe parcursul derulării contractului.

Tip job: Part time

Departament: Protectia muncii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2008 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: lucrator sesemnat ssm

02.03.2008 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: lucrator sesemnat ssm

01.06.2007 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: lucrator sesemnat ssm

15.02.2007 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: lucrator desemnat ssm

Responsabilitati:

atributii specifice lucrator desemnat SSM

Realizari:

firma are 5 angajati- agent vanzari, sofer, comisioner. personal adm.

01.02.2007 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: lucrator desemnat ssm

Responsabilitati:

Atributiile specifice lucrator desemnat SSM

10.01.2007 - prezent

Departament: protectia muncii

Titlu Job: lucrator desemnat ssm

05.01.2007 - 23.04.2007

Departament: protectia muncii

Titlu Job: lucrator desemnat ssm

15.11.2006 - 01.04.2007

Departament: protectia muncii

Titlu Job: lucrator desemnat ssm

Responsabilitati:

Organizarea sanatatii si securitatii in munca, conform L319/2006 prin mormele metodologice.
Instructajul introductiv general la angajare, instructajul periodic consemnat in fisele de instructaj, teste de verificare a cunostintelor, controale periodice a locurilor de munca,elaborarea normativelor de acordare a EIP, si a mat. igienico-sanitare, elaborarea planului de prevenire si protectie anual cu urmarirea indeplinirii a tuturor punctelor stabilite

Realizari:

Pana la data incetarii colaborarii ,consider ca am indeplinit toate atributiile si obligatiile stabilite prin lege si fisa postului
Sarcina mea a fost dificil de indeplinit deoarece in aceasta firma nu am gasit colaborarea necesara si obligatorie , conducerea firmei nu mi-a acordat tot sprijinul necesar , ceea ce a dus la ruperea relatiei contractuale.

studii

 

Facultati:

liceu chimie

Activitati extracurriculare

experienta in comert-alimentar si nealimentar

Premii

curs SSM 180 ore, aug.2006

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close