 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 04.06.1983
|
|
obiectiv | |
|
Munca intr-un domeniu de actualitate si de perspective, la un nivel corespunzator si dobandirea de noi cunostinte tehnice
Salariu: 1.000,00 USD / luna Beneficii: transport Tip job: Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat Oras de lucru: Braila, Galati Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.08.2015 - 31.05.2016 Departament: petrol / gaze Titlu Job: lucrator comercial |
|
01.01.2013 - 31.05.2013 Departament: achizitii Titlu Job: dispecer Responsabilitati: 1.Exploatează in bune condiţii aparatura din dotarea dispeceratului.
2.Verifică, la intrarea in tură, starea sistemului de dispecerat (telefoane fixe, staţii de emisie recepţie, dispozitivul de comunicare cu soferii de interventie aflaţi in trafic) .
3.Anunţă administratorul unităţii pentru orice eveniment legat de desfăşurarea in bune condiţii a activităţii.
4.Nu permite accesul persoanelor străine in incinta dispeceratului decat cu aprobarea conducerii unităţii.
5.Nu foloseşte telefoanele de serviciu pentru scopuri personale, fară aprobarea unităţii.
6.Nu intervine asupra aparaturii din dotare, privind reparaţii şi improvizaţii neautorizate.
7.Oferă informaţii clare şi precise clienţilor cu privire la servicii şi tarife practicate de unitate.
8.Adoptă un limbaj politicos şi reverenţios cu potenţialii clienţi interesaţi de serviciile oferite.
9.Răspunde prompt şi eficient la apelurile telefonice primite.
10.Transmite operativ taximetriştilor, comenzile primite de la clienţii solicitanţi.
11.Păstrează confidenţialitatea informaţiilor existente in societate şi nu se angajează in acte de natura concurenţei neloiale.
12.Respectă şi aplică intocmai normele generale şi speciale privind protecţia muncii şi P.S.I.
13.Informează conducerea privind orice control ce se desfăşoară asupra societăţii şi nu oferă nici o informaţie organelor de control fără avizarea unităţii.
14.Adoptă un comportament respectuos şi politicos cu colegii de serviciu.
15.Consemnează in raportul de activitate, la intrarea sau ieşirea din tură, orice probleme legate de activitatea de serviciu.
16.Păstrează şi exploatează in bune condiţii mobilierul existent in cadrul unităţii.
17.Duce la indeplinire intocmai şi la timp, toate dispoziţiile trasate de administratorul societăţii sau inlocuitorii acestuia, legate de sarcinile de serviciu.
18.Răspunde disciplinar civil, eventual penal, de respectarea atribuţiilor de serviciu. |
|
01.07.2012 - 31.10.2012 Departament: achizitii Titlu Job: casier-operator deservire pompe Responsabilitati: 1.servirea clientilor produse si servicii din cadrul statiei peco
2.incasarea contravalorii lor, precum si achitarea facturilor restante
3.lucrul cu casa de marcat si calculator |
|
01.11.2010 - 30.11.2011 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretara Responsabilitati: 1.Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatie
2.Inregistrarea si indosarierea actelor firmei
3.Ridicarea si expedierea corespondentei la destinatar
4.Aplicarea stampilei si distribuirea acestora la compartimentele firmei
5.Primirea si conducerea clientilor catre personalul din firma
6.Asigurarea de protocol
7.Traducere rapoarte
8.Pastrarea si operarea in registru evidenta delegatiilor din cadrul organizatie
9.Pastrarea stampilelor
Haslama Isa - director de productie
transport |
|
05.02.2007 - 01.07.2008 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: receptioner(a) Responsabilitati: 1.Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei
2.Ridicarea si expedierea corespondentei si coletelor la destinatar
3.Inregistrarea formelor de cazare la dosar
4.Primirea clientilor, inregistrarea lor in program
5.Asigurare Protocol
6.Impartirea faxurilor primite la compartimentele corespunzatoare din cadrul organizatiei precum si trimiterea de confirmare
7.Fotocopii, xerox. |
| studii | |
|
Facultati: 1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Economie agrara- contabil, planificator-statistician la Gr. Sc. "Gh. K. Constantinescu" din Braila.
Premii Certificari
Aug 1998 - Aug 1998: Spearhead Training
certificate de:
-creativitate in luarea deciziilor si solutionarea problemelor
-abilitati efective de administrare
-munca in echipa
-menajarea si organizarea timpului personal
-descoperirea abilitatilor efective de comunicare
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(avansat,avansat,avansat) greacă(incepator,incepator,incepator) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|