Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.06.1983

obiectiv

 

Munca intr-un domeniu de actualitate si de perspective, la un nivel corespunzator si dobandirea de noi cunostinte tehnice

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: transport

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat

Oras de lucru: Braila, Galati

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - 31.05.2016

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: lucrator comercial

01.01.2013 - 31.05.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: dispecer

Responsabilitati:

1.Exploatează in bune condiţii aparatura din dotarea dispeceratului.
2.Verifică, la intrarea in tură, starea sistemului de dispecerat (telefoane fixe, staţii de emisie recepţie, dispozitivul de comunicare cu soferii de interventie aflaţi in trafic) .
3.Anunţă administratorul unităţii pentru orice eveniment legat de desfăşurarea in bune condiţii a activităţii.
4.Nu permite accesul persoanelor străine in incinta dispeceratului decat cu aprobarea conducerii unităţii.
5.Nu foloseşte telefoanele de serviciu pentru scopuri personale, fară aprobarea unităţii.
6.Nu intervine asupra aparaturii din dotare, privind reparaţii şi improvizaţii neautorizate.
7.Oferă informaţii clare şi precise clienţilor cu privire la servicii şi tarife practicate de unitate.
8.Adoptă un limbaj politicos şi reverenţios cu potenţialii clienţi interesaţi de serviciile oferite.
9.Răspunde prompt şi eficient la apelurile telefonice primite.
10.Transmite operativ taximetriştilor, comenzile primite de la clienţii solicitanţi.
11.Păstrează confidenţialitatea informaţiilor existente in societate şi nu se angajează in acte de natura concurenţei neloiale.
12.Respectă şi aplică intocmai normele generale şi speciale privind protecţia muncii şi P.S.I.
13.Informează conducerea privind orice control ce se desfăşoară asupra societăţii şi nu oferă nici o informaţie organelor de control fără avizarea unităţii.
14.Adoptă un comportament respectuos şi politicos cu colegii de serviciu.
15.Consemnează in raportul de activitate, la intrarea sau ieşirea din tură, orice probleme legate de activitatea de serviciu.
16.Păstrează şi exploatează in bune condiţii mobilierul existent in cadrul unităţii.
17.Duce la indeplinire intocmai şi la timp, toate dispoziţiile trasate de administratorul societăţii sau inlocuitorii acestuia, legate de sarcinile de serviciu.
18.Răspunde disciplinar civil, eventual penal, de respectarea atribuţiilor de serviciu.

01.07.2012 - 31.10.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: casier-operator deservire pompe

Responsabilitati:

1.servirea clientilor produse si servicii din cadrul statiei peco
2.incasarea contravalorii lor, precum si achitarea facturilor restante
3.lucrul cu casa de marcat si calculator

01.11.2010 - 30.11.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

1.Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatie
2.Inregistrarea si indosarierea actelor firmei
3.Ridicarea si expedierea corespondentei la destinatar
4.Aplicarea stampilei si distribuirea acestora la compartimentele firmei
5.Primirea si conducerea clientilor catre personalul din firma
6.Asigurarea de protocol
7.Traducere rapoarte
8.Pastrarea si operarea in registru evidenta delegatiilor din cadrul organizatie
9.Pastrarea stampilelor
Haslama Isa - director de productie
transport

05.02.2007 - 01.07.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: receptioner(a)

Responsabilitati:

1.Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei
2.Ridicarea si expedierea corespondentei si coletelor la destinatar
3.Inregistrarea formelor de cazare la dosar
4.Primirea clientilor, inregistrarea lor in program
5.Asigurare Protocol
6.Impartirea faxurilor primite la compartimentele corespunzatoare din cadrul organizatiei precum si trimiterea de confirmare
7.Fotocopii, xerox.

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Economie agrara- contabil, planificator-statistician la Gr. Sc. "Gh. K. Constantinescu" din Braila.

Premii

Certificari
Aug 1998 - Aug 1998: Spearhead Training
certificate de:
-creativitate in luarea deciziilor si solutionarea problemelor
-abilitati efective de administrare
-munca in echipa
-menajarea si organizarea timpului personal
-descoperirea abilitatilor efective de comunicare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

greacă(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close