de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.10.1968

Permis conducere:  Cat.B,C,D,E, Data obtinerii:01.09.1987

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata care sa imi permita sa imi dezvolt abilitatile de lider, prin rezolvarea problemelor, gestionarea si indeplinirea obiectivelor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Transport / Distributie, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Medicina alternativa

Oras de lucru: Galati

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2013 - 29.02.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: lucrator gestionar, aprovizionare, contabilitate gestiune

Responsabilitati:

Aprovizioneaza,
Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa

Opereaza in stoc miscarile de marfa
Pastreaza documentele justificative legate de stocuri
Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa
Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei
Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic
Ofera informatii despre stocuri
Respecta legislatia de gestiune a stocurilor
Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare

Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii
Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei
Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie
Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante
Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor
Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului
Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor
Asigura miscarea stocurilor
Opereaza in programul contabil facturi, bonuri consum, bonuri transfer.

01.11.2011 - 29.02.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent in afaceri si management, inspector resurse umane, ssm si masaj

Responsabilitati:

Asistent in Afaceri si Management, Inspector Resurse Umane si SSM - Part time
Institutii / profesii liberale

01.12.2010 - 31.10.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

• intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;
• intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (dispozitie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);
• inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor, in carnetul de munca si la Inspectoratul Teritorial de Munca;
• in cazul renegocierii unor clauze din contractul individual de munca, la dispozitia conducerii, intocmirea adresei de instiintare a salariatului cu privire la modificarile care se intentioneaza sa se aduca la acesta (contract individual de munca), conform Codului Muncii;
• inregistrarea in carnetele de munca si in registrul de evidenta al salariatilor a tututror schimbarilor survenite in situatia angajatilor conform legilor si instructiunilor in vigoare;
• evidenta si pastrarea carnetelor de munca si a dosarelor de personal;
• arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat, conturilor cu salariile si a altor documente care se creeaza in cadrul biroului;
• intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare pentru angajatii societatii care solicita aceasta;
• eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie sau alte motive;
• eliberarea de adeverinte pentru grupa de munca si sporuri pentru fostii angajati ai societatii precum si pentru cei plecati in strainatate in conformitate cu datele extrase din dosarele personale si conturile existente in arhiva;
• intocmirea pe calculator si redactarea de adeverinte, formulare si alte acte specifice biroului;
• organizarea si pastrarea documentelor arhivate pe sectii, sectoare, ani, luni;
• tinerea inventarului arhivei la zi;
• primirea documentelor arhivate din anul precedent (numai daca este respectata legea 16/1996 si 358/2002 – copertat, numerotat, snuruit si sigilat);
• legarea dosarelor care s-au deteriorat, desfacut;
• tinerea la zi a registrului de evidenta curenta al arhivei;
D-nul Director MARIUS CERNAT

01.12.2010 - 31.10.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

• intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;
• intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (dispozitie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);
• inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor, in carnetul de munca si la Inspectoratul Teritorial de Munca;
• in cazul renegocierii unor clauze din contractul individual de munca, la dispozitia conducerii, intocmirea adresei de instiintare a salariatului cu privire la modificarile care se intentioneaza sa se aduca la acesta (contract individual de munca), conform Codului Muncii;
• inregistrarea in carnetele de munca si in registrul de evidenta al salariatilor a tututror schimbarilor survenite in situatia angajatilor conform legilor si instructiunilor in vigoare;
• evidenta si pastrarea carnetelor de munca si a dosarelor de personal;
• arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat, conturilor cu salariile si a altor documente care se creeaza in cadrul biroului;
• intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare pentru angajatii societatii care solicita aceasta;
• eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie sau alte motive;
• eliberarea de adeverinte pentru grupa de munca si sporuri pentru fostii angajati ai societatii precum si pentru cei plecati in strainatate in conformitate cu datele extrase din dosarele personale si conturile existente in arhiva;
• intocmirea pe calculator si redactarea de adeverinte, formulare si alte acte specifice biroului;
• organizarea si pastrarea documentelor arhivate pe sectii, sectoare, ani, luni;
• tinerea inventarului arhivei la zi;
• primirea documentelor arhivate din anul precedent (numai daca este respectata legea 16/1996 si 358/2002 – copertat, numerotat, snuruit si sigilat);
• legarea dosarelor care s-au deteriorat, desfacut;
• tinerea la zi a registrului de evidenta curenta al arhivei;

01.04.2010 - 31.12.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Consultant Financiar in domeniul Asigurarilor de viata si nonviata
Director Agentie Specializata Viata

01.10.2007 - 01.12.2008

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

Opereaza in stoc miscarile de marfa
Pastreaza documentele justificative legate de stocuri
Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa
Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei
Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic
Ofera informatii despre stocuri
Respecta legislatia de gestiune a stocurilor
Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare

Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii
Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei
Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie
Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante
Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor
Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului
Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor
Asigura miscarea stocurilor

Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur
Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi
Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege
Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata
Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei
Listeaza documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului
Preda marfa catre client conform documentelor emise

24.09.2007 - 12.10.2007

Departament: medicina umana

Titlu Job: referent-resurse umane

Responsabilitati:

Referent III in cadrul departamentului Resurse Umane

01.10.2002 - 01.12.2006

Departament: productie

Titlu Job: contabil (functionar economic) , responsabil resurse umane si responsabil protectia muncii

Responsabilitati:

Inspector resurse umane si responsabil protectia muncii
Contabilitate
Secretariat
Coordonare echipei de lucru
Mentinerea relatiilor cu partenerii de afaceri
Distributia produselor
Asigurarea materiei prime
Administrarea firmei
Ca realizari :

Realizari:

Scolarizarea a 14 persoane in domeniul confectiilor textile si obtinerea de fonduri suplimentare pentru firma

01.06.1997 - 16.01.1999

Departament: transport / distributie

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

Gestiune piese auto , obiecte de inventar si mijloace fixe

01.09.1987 - 30.06.1997

Departament: transport / distributie

Titlu Job: sofer, primitor distribuitor

Responsabilitati:

Conducator auto( sofer ) , primitor distribuitor marfa la coloana de transport 3(ICRA .Intreprinderea de Comert Alimentar cu Ridicata)
Pot fi luate referinte de la fostul Director al societatii D-nul MAFTEIU TOADER Telefon:0236/469994

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: MARKETING la UNIVERSITATEA "DUNAREA DE JOS" - FACULTATEA de STIINTE ECONOMICE sI ADMINISTRAREA AFACERILOR din GALATI.
1983 - 1987 Liceu: ELECTROTEHNICA la Colegiul Tehnic din GALATI. LICEU PROFIL AUTO

Premii

Calificari
Jul 2016: Coafor canin - Groomer

Certificari
Feb 2013 - May 2013: Atestat de Competente profesionale in vederea indeplinirii functiei de Consultant Solutii Mediere

May 2012 - Jul 2012: Masaj Reflexogen si Masaj Somatic - Maseur
Competente dobandite;
1. Comunicare la locul e munca;
2. Aplicarea normelor de SSm si PSi
3. Asigurarea conditiilor igienico-sanitare;
4. Intocmirea documentelor de evidenta;
5. Pregatirea cabinetului de masaj;
6. Planificarea sedintelor, stabilirea duratei si succesiunii manevrelor si sedintelor de masaj;
7. Autopregatirea in vederea efectuarii masajului;
8. Aplicarea masajului
Jul 2010 - Aug 2010: Inspector de specialitate Protectia Muncii - cod COR 241204
Perfectionare de 80 ore cu dobandirea urmatoarelor Copetente profesionale ;
1. Comunicare interactiva la locul de munca
2. Lucru in echipa;
3. Planificarea, instruirea, dezvoltarea si organizarea activitatii pe probleme de securitate si sanatate in munca;
4. asigurarea semnalizarii si asigurarea echipamentului individual de protectie;
5. Prevenirea accidentelor de munca si mentinerea starii de sanatate in munca;
6. Investigarea cauzelor producerii accidentelor de munca si a imbolnavirilor
7. Monitorizarea si coordonarea activitatilor de interventii in caz de necesitate.
May 2010 - Jun 2010: Curs de Asigurari de viata si curs de Vanzari Asigurari de viata - Allianz-Tiriac

Jul 2003 - Jul 2003: Curs in domeniul Resurse Umane (atestat ITM Galati, Inspector Resurse Umane)

May 1999 - Jul 1999: Curs Functionar Economic si Operare PC Media 10

Oct 1989 - Mar 1990: Curs dactilografie , secretariat si contabilitate

Conferinte
Nov 2010 - Nov 2010: Asistare specializata in cadrul unui incubator de afaceri - atragere de fonduri europene pentru noii antreprenori
Planul de afaceri - 23/11/2010
Marketing - 24/11/2010
Control de gestiune - 25/11/2010
Surse de finantare - 26/11/2010

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close