Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.08.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.11.2008

obiectiv

 

- Construirea unei cariere care imi va permite aplicarea si aprofundarea cunostintelor si competentelor dobandite in timpul facultatii; - Integrarea intr-o echipa tanara, dinamica si motivanta in cadrul unei companii de prestigiu.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Laptop, masina de serviciu, bonuri de masa

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - 01.11.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator gestionar

01.06.2014 - 01.09.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent call center

01.05.2011 - 15.11.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

Incaseaza si verifica banii si bonurile de masa
Pune la dispozitia clientilor produsele comerciale
Mentine igiena locului de munca
Aranjeaza produsele expuse
Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate.
Marcheaza cu preturi produsele din magazin.
Verifica periodic stocurile din magazin
Conoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre toate produsele.
Verifica produsele (cantitativ si calitativ) date clientului
Preda banii si/sau bonurile de masa directorului general sau directorului pe vanzari

01.02.2011 - 30.03.2011

Departament: marketing

Titlu Job: call center agent

Responsabilitati:

Citirea cu atenţie a materialelor de lucru înainte de contactarea telefonică a respondenţilor şi/sau înainte de deplasarea pe teren;
Contactarea potenţialilor respondenţi şi selectarea acestora potrivit criteriilor impuse de filtrele de eligibilitate;
Notarea rezultatului pe fişa de traseu/lista de evidenţă apeluri;
Realizarea interviului propriu-zis;
Verificarea atentă a răspunsurilor;
Menţinerea legăturii permanente cu superiorul ierarhic - comunicarea situaţiei intermediare la termenele stabilite, comunicarea oricăror probleme apărute pe parcursul derulării studiului;
Utilizarea corespunzătoare a aparaturii folosite la culegerea datelor (PC, laptop, telefoane, căşti, etc.) (Operatori Interviuri Telefonice/ Blind Test) ;
Întocmirea Listei Închise a respondenţilor (persoane/ firme ce solicită în mod expres să nu mai fie sunate) şi înregistrarea modificărilor privind datele de contact în lista de apelat (Operatori Interviuri Telefonice) ;

15.08.2009 - 15.06.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate.
Pregateste marfurile pentru expedierea catre client
Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora.
Marcheaza cu preturi produsele din magazin , conform catalogului.
Confirma cantitativ comanda clientului pentru facturare.
Verifica periodic stocurile din magazin
Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre toate produsele.
Impacheteza produsele pe care le vinde clientilor.
Manipuleaza marfa.
Prezinta oferta firmei la potentialii clienti
Vinde produsele firmei atât la clientii existenti cât si la posibili noi clienti.
Elibereaza tuturor clientilor bonuri de casa.
Propune clientilor existenti noi comenzi

studii

 

Facultati:

2011 - 2014 Facultate: Stiinte Politice la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir,Facultatea de Stiinte Politice din Stiinte politice.

Premii

Traininguri
Sep 2014 - Sep 2014: Comisia pentru invatamant,stiinta,tineret si sport a Camerei Deputatilor,Parlamentul Romaniei
Stagiu de practica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,avansat,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close