de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.08.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.04.2007

obiectiv

 

Construirea unei cariere care îmi va permite aplicarea si aprofundarea cunostintelor. Integrarea într-o echipa dinamica si motivanta în cadrul unei companii.Stabilitate si continuitate in aceeasi companie.

Beneficii: Salariu motivant, asigurare medicala, posibilitatea unei construrii unei cariere in timp

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Telecomunicatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2013 - prezent

Departament: relatii publice

Titlu Job: lucrător financiar contabil

Responsabilitati:

Lucrator financiar-contabilitate analitica 01.06.2017- prezent
Operare extrase bancare , facturare, închidere de luna, menținerea legăturii permanente cu financiarele locurilor de muncă din structura M.A.I. , rapoarte financiar-contabile.
Specialist relatii publice 2013-2017
Menținerea membrilor ocupanți de funcții din cadrul MAI în cadrul Asociației Internaționale de Politie prin diferite beneficii oferite. Prezentarea asociației și a beneficiilor de a deveni membru, actualizarea permanenta a ofertelor bancare, it, telecom și mentinerea legaturii cu regiunile din tara. Negocierea și implementarea noilor proiecte derulate pentru membrii asociației. Organizarea de congrese anuale, întruniri interne și externe. Raportare și gestiune cu privire la îndeplinirea obiectivelor trimestriale.

01.07.2012 - 31.08.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: business consultant

Responsabilitati:

Vanzari B2B
Prospectarea pietei, contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii unei intalniri pentru ofertare.
Negocierea contractelor si propunerilor de oferta trimise in vederea incheierii contractului de servicii.
Raportare si gestionarea portofoliului de clienti in baza de date a companiei multinationale si in sistemele de operare a acesteia.
Mentenanta pe perioada contractuala.
Atingerea targetului lunar, atingerea obiectivelor postului.

19.03.2009 - 31.12.2011

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Urmarirea implementarii corecte a campaniilor speciale pe retail dar si in reteaua de distributie a dealerilor parteneri din tara,elaborarea de actiuni si campanii speciale pt dealerii parteneri mari,organizarea evenimentelor locale ale firmei, analiza eficientei campaniilor desfasurate, monitorizarea si analizarea actiunilor de marketing desfasurate de firmele concurente, bugetarea campaniilor atribuite.
Implemenarea corecta, cu succes a campaniilor atribuite,atingerea planului impreuna cu echipa de vanzari pe clientii vizati, cresterea vanzarilor pe segmentul revanzatori pe un trimestru cu 30% fata de trimestrul anului precedent.

20.08.2007 - 31.03.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: top collection officer

Responsabilitati:

Colectarea de debite restante de la persoane juridice, preluare si efectuare de apeluri catre clienti in vederea negocierii termenelor de plata si rezolvarea eventualelor probleme existente intre companie si client, facturare, administrare conturi, modificari contractuale, aplicare penalitati, conectari, rezilieri, colaborarea eficienta cu celelalte departamente ale companiei.
Atingerea planurilor lunare si trimestriale, aplicarea corecta a procedurilor de lucru, implicare in procedurile de colectare si negociere cu efect pozitiv pentru companie si client, mentinerea unei relatii optime intre companie si abonati, implicarea in actiuni de marketing si individualizarea acestora in functie de client si cerinte, implicarea in proiectele propuse de companie, solutionarea cererilor clientilor.

studii

 

Facultati:

-Liceul "Benjamin Franklin" anul absolvirii 2003
-Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială-Universitatea Bucureşti,anul absolvirii 2007-Licenţiată

Premii

Traininguri
Mar 2004 - Apr 2008: Curs negociere și comunicare în cadrul Telemobil SA

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close