Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.09.1987

obiectiv

 

Sunt o angajată loialā, sunt harnică şi mă adaptez uşor în mediu de lucru nou. Îmi doresc să lucrez în cadrul unei companii care să îmi ofere: ocazia de a-mi perfecţiona cunoştinţele, posibilitatea de a promova şi un salariu atractiv.

Salariu: 600,00 USD / luna

Beneficii: Negociabil

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Alba Iulia

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrător comercial

Responsabilitati:

Firma S.C FEMTO LASER S.R.L. a preluat punctul de lucru din Alba Iulia al firmei S.C. OPTILENS PRODSERV S.R.L. responsabilitățile şi activitatea rāmânând aceleaşi dar sub o nouă conducere.

01.02.2010 - 31.07.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrător comercial

Responsabilitati:

Principala mea responsabilitate este ajutarea pacienților care au nevoie de ochelari de vedere să aleagă ramele potrivite care să satisfacă nevoile fiecăruia, apoi realizarea de comenzi pentru lentilele care împreună cu ramele vor alcătui perechea de ochelari potrivită în funcție de rețeta emisă în urma unei consultații oftalmologice. O alta responsabilitate este aceea de a gestiona corect marfa intrată și ieșită din unitate, de a încasa contravaloarea produselor vândute precum și a consultațiilor efectuate si de asemenea menținerea ordinii și a curățeniei atât în biroul în care îmi desfășor activitatea cât și a cabinetului medical în care au loc consultațiile oftalmologice.
Prima realizare în firmă a fost obținerea postului, aceasta a fost prima provocare de care am trecut cu bine deoarece am obținut postul nu doar în urma unui interviu la care au mai participat alte 118 de candidate (printre care și persoane cu experiență în domeniu) ci și în urma unor teste atât teoretice cât și practice iar pana acum o alta realizare o pot considera faptul ca m-am acomodat repede cu stilul de muncă, cu programul de lucru, cu programul de contabilitate în care lucrăm și cataloagele de comenzi de la diferiți furnizori de lentile.

01.07.2008 - 28.02.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrător gestionar

Responsabilitati:

Principalele mele responsabilităţi sunt: servirea amabilă a clienţilor, vânzarea produselor, recepţia mărfii conform avizelor de însoţire a mărfii, introducerea în gestiunea punctului de lucru a intrărilor şi ieşirilor.
Lucrez 6 ore pe zi de lunea până vinerea, iar o dată la două săptămâni 12 ore sâmbăta şi 12 ore duminica
Nu pot să dau date exacte datorită caracterului confidenţial al acestora însă pot spune că, datorită implicării mele în amenajarea și promovarea produselor, vânzările au crescut din momentul angajării mele pe post

01.05.2008 - 01.06.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator pe calculator, angajată ca personal suplimentar

Responsabilitati:

Lucram 8 ore pe zi, de luni până vineri şi ocazional sâmbăta, principala mea activitate era introducerea, într-un program special creat, a datelor personale ale agricultorilor pe baza dosarelor de înscriere pentru subvenţii realizate de catre aceştia. Am fost platită la normă, în funcţie de numarul de dosare introduse în program. Eu îmi depaşeam zilnic norma şi de aceea salariul a fost atât de mare pe o perioada relativ scurta.
Norma de dosare care trebuiau introduse zilnic era de 25 de bucaţi eu introduceam în medie 46 de dosare pe zi.

01.10.2006 - 01.10.2006

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: merchandiser - suplinitor

Responsabilitati:

Pentru 2 săptămâni am înlocuit un merchandiser aflat în concediu de ocihnă. Responsabilitățile mele includeau: recepția mărfii, aranjarea mărfii la raft, consilierea clienților.

01.11.2004 - 01.09.2006

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Ocazional în perioada menționată am participat la promovarea de diferite produse (produse cosmetice, produse alimentare) direct în magazine selectate, oferind informații și mostre gratuite potențialilor clienți.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Administrarea Afacerilor la Universitatea '''1 Decembrie 1918' din Alba iulia. Am absolvit în fruntea clasei cu nota 10 la lucrarea de licență.
2002 - 2006 Liceu: Științele Naturii, Intensiv limba Franceză la Colegiul Național ''Horea, Cloșca și Crișan'' din Alba Iulia. Am absolvit între primii 10 din clasă, cu nota 9,27 la Bacalaureat.

Premii

Certificari
Jun 2009 - Jun 2009: Certificat de Competență lingvistică - Limba Engleză - Nivel B2 (Avansat)
Certificat recunoscut inernațional care atestă faptul că am atins un nivel avansat de înțelegere, comunicare scrisă și orală a limbii engleze, calificativ obținut 20 din 20
Lucrari publicate
Apr 2007: „ Bariere în comunicare şi aspecte privind eficienţa comunicării manageriale” împreuna cu Prof.Univ.Dr.Arcadie Hinescu și Asist.Univ.Drd. Larisa Dragolea

Apr 2007: „Comunicarea manageriala – componentă de baza a dialogului social” împreuna cu Prof.Univ.Dr.Arcadie Hinescu și Asist.Univ.Drd. Larisa Dragolea

Voluntariat
Jan 2007 - Jun 2009: „Management, Calitate şi Siguranţă Alimentară” din cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918” Alba Iulia;
Am participat la mai multe prezentări și experimente menite să pună accentul pe importanța unei alimentații sănătoase.
Proiecte
Jan 2007 - Jun 2009: „De mic mă pregătesc să devin mare – şcoala punte între generaţii”
Am participat la realizarea şi punerea în aplicare a proiectului „De mic mă pregătesc să devin mare – şcoala punte între generaţii”, proiect realizat în colaborare cu „Şcoala cu clasele I – VIII nr.12” din Timişoara şi finanţat prin „Programul de Granturi pentru Dezvoltarea Şcolara”
Hobby-uri
Petrecerea timpului în aer liber,Vizionarea filmelor

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close