Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.01.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.2009

obiectiv

 

Sunt o persoană dedicată, cu abilitaţi excelente de comunicare si organizare în domeniul servicii clienţi şi cu experienţă de muncă în mediu multicultural. Interesată de oportunităţi în industria de turism, transport şi logistică.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Achizitii, Protectia muncii, Traduceri, Management

Oras de lucru: Arad, Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistics supply chain

01.07.2015 - 31.10.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: guest administration officer

Responsabilitati:

Se ocupa cu declararea bunurilor de la bordul navei de croaziera si pregateste actele vamale/de imigrare necesare pentru trecerea frontierei. Asigura colectarea informatiilor de imigrare de la pasageri si le prezinta politiei de frontiera in porturile de escala a navei. Participa activ la procesul de imbarcare prin verificarea paşapoartelor şi a vizelor corespunzatoare determinand validitatea documentelor. Se asigură că îmbarcarea pasagerilor se face in mod eficient si ca acestia sunt intampinati cu caldura si profesionalism. Auditeaza informaţiile introduse în sistemul informatic de catre personalul serviciului de port, iar in cazul in care unele date nu au fost capturate în timpul procesului de îmbarcare, este direct responsabil sa contacteze pasagerii pentru informatiile lipsa şi să actualizeze baza de date. Menţine o relaţie de lucru profesionala cu port agentul si autoritatile vamale. Participa la sosirea şi plecarea navei din fiecare port de escală, jucand un rol cheie in procesul de căutare a oaspeţilor care intarzie sau lipsesc. Se asigura ca rapoartele vamale transmise autoritatilor sunt precise şi în conformitate cu legea pentru evitarea amenzilor, iar în caz de orice discrepanţa ia măsuri imediate de corectare a greselilor. Lucreaza direct atat cu pasagerii cat si intern cu personalul de la receptie, oferindu-le informatii cu privire la formalitatile de imbarcare/debarcare a pasagerilor.

01.07.2014 - 31.07.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: senior guest services officer

Responsabilitati:

Ofiţerul in relaţii cu clienţii este persoana de contact a tuturor pasagerilor la bord, asculta in mod activ, ofera asistenta si informatii complete despre industria navelor de croaziera. Dand dovada de abilitati deosebite de rezolvare a problemelor si de luare a deciziilor, ofiterul relatii clienti exceleaza in abilitatile de comunicare si organizare. Oferă servicii de cont pasagerilor, cum ar fi acceptarea plăţilor în numerar, schimb valutar, incasari de cecuri personale. Ofera asistenta in timpul imbarcarii/debarcarii, cum ar fi stabilirea creditului la bord, vanzari excursii si inchiderea contului la bord.

01.04.2013 - 31.07.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: guest services officer

Responsabilitati:

Votată „Cea Mai Bună Companie de Croazieră” 10 ani la rând de cititorii ziarului „Travel Weekly”, fiecare experienţă de pe Royal Caribbean este făcută în așa fel incât să impresioneze. Rolul de ofiţer în relaţiile cu clienţii se concentrează în jurul comunicării eficiente și consecvente pentru a asigura satisfacţia totală oaspeţilor. Ofiţerul în relaţiile cu clienţii este în cele din urmă responsabil pentru interacţiunea într-o manieră profesională, are abilităţi exemplare de rezolvare a conflictelor, capacitate de ascultare şi înţelegere. Comunicarea şi abilităţile de organizare sunt cheia pentru rezolvarea tuturor reclamaţiilor. Ofiţerul în relaţiile cu clienţii menţine comunicarea eficientă cu celălalte departamente pentru satisfacţia deplina a clienţilor şi îşi asumă responsabilitatea în fiecare problemă care îi este adusă la cunoştinţă.

01.06.2012 - 31.10.2012

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Work & Travel USA este un program de schimb cultural al Departamentului de Stat al SUA, prin care doar studentii au posibilitatea sa munceasca legal in SUA. Acest program inseamna provocare, pentru ca te transpune intr-un mediu total nou si ai ocazia de a trai si de a munci alaturi de americani. Asa experimentezi in mod autentic diferentele si similaritatile dintre cultura ta si cea a colegilor tai.

01.09.2008 - 30.06.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Având un loc de muncă part-time în timpul studiilor universitare a fost o modalitate foarte bună de a dobândi competenţe noi, cum ar fi comunicarea, munca in echipa, punctualitate şi m-a ajutat sa cresc ca individ. Sarcinile principale au fost: administrarea bazei de date, încasari/plăţi, eliberare facturi, furnizare informaţii despre baza sportivă, comunicarea cu clienţii.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor la Universitatea de Vest din Timisoara. Specializare: Management si Marketing in Turism
2007 - 2010 Facultate: Facultatea de Politologie la Universitatea de Vest din Timisoara. Specializare: Relatii Internationale si Studii Europene in Limba Germana
2003 - 2007 Liceu: Filologie la Liceul Teoretic "Adam Müller Guttenbrunn" din Arad. Limba germana matern

Premii

Traininguri
Jun 2017: Getting started as a new leader
Leadership Training, Royal Caribbean International
Mar 2017: Accelerating Leadership Performance for Success
Leadership Training, Royal Caribbean International
Jan 2017: Business Ethics Program
Royal Caribbean International
Dec 2016: University of Wow
Online travel agent training and development program, Royal Caribbean international
Jul 2015: Anti-bribery Training
Curs anticorupţie, Royal Caribbean International
Sep 2014: Cultural diversity
Royal Caribbean International
May 2013: Hotel Basic Safety Training
Royal Caribbean International
May 2013: Security Awarness
Royal Caribbean International
May 2013: Communication Coach
Royal Caribbean International
Certificari
May 2013: Personnel Nominated to Assist Passengers in Emergency Situation, Royal Caribbean International
Personal nominalizat sa assiste pasageri in caz de urgenta, Royal Caribbean International.
Oct 2009: Autorizatie de Traducator Limba Germana

May 2007: Atestat DSD II (DEUTSCHES SPRACHDIPLOM)
Atestat de limba germana recunoscut la nivel naţional şi internaţional.
Proiecte
Apr 2013: Clubul Sportiv Experienta Multisport Arad
Participarea la maratoane si alte evenimente sportive
Voluntariat
Oct 2010 - Jun 2011: Clubul de Turism
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, UVT
Apr 2007 - Jun 2007: Centrul Curcubeu Arad
Program de voluntariat cu copii in cadrul proiectului Curcubeu Arad
Conferinte
May 2008: Seminar: Politica Internationala
Sambachshof Bildungszentrum Germany
Hobby-uri
Calatoriile, Fotografia, Dansul Salsa, Alergarea, Cititul



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close