de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.05.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.07.2007

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Agricultura, Functii publice, Productie, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistics operations assistant

Responsabilitati:

Gestionarea operațiunilor de import-export a clienților, inclusiv cele transport și formalitati vamale;
Verificarea documentelor de transport primite și trimiterea de actualizări clienților;
Păstrarea unor relații bune cu transportatorii si agentii liniilor maritime/aeriene, respectiv negocierea ratelor maritime/aeriene.
Facturare si activitati de secretariat

01.12.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: facilities assistant

Responsabilitati:

Ca Facilities Assistant, am gestionat colaborarea cu furnizorii companiei și
parteneri de afaceri. În ceea ce privește aria de achiziție, asigur din punct de vedere operativ și profesional relația cu furnizorii de materiale consumabile, ce presuspune: solicitarea, pregătirea și evaluarea cotațiilor pentru materiale, produse și servicii în conformitate cu cererea stabilită.
Pe de altă parte, asist clienții externi și interni, ajutându-i cu diverse cerințe.
Fac parte dintr-o echipă, compusa din 6 membri, și coordonez 4 dintre colegii mei, prin optimizarea
forței de muncă și planificarea programul săptămânal, raportarea activității acestora, verificarea și
asigurarea că acestea respectă standardele companiei în ceea ce priveste curatenie si mentenanta. Mai mult, asigur coordonarea activităților de protocol pentru reuniuni externe, în conformitate cu cerințele de zilnice.
Începând cu luna ianuarie 2016, eu sunt Responsabilul cu managmentul deseurilor.
Sarcini ad-hoc inclus: documentații de import; comanda servicii de expediere;

01.08.2015 - 31.12.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: moderator de continut - limba italiana

Responsabilitati:

· Analizarea și procesare recenziilor, postate pe un site de turism care asistă clienții în
colectarea de informații pentru călătorii, in vederea asigurarii conținutului util și relevant.
· Verificarea detaliilor utilizatorului și investigarea afilierii acestora cu proprietatile:
restaurant / hotel, oferind conținut demn de încredere.

01.05.2014 - 31.08.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: customer support and logistics specialist

Responsabilitati:

▪ Asistarea clienților, interni sau externi, cu orice întrebări pe care le pot avea;
▪ Livrarea in format electronic a produselor solicitate, în standardele convenite;
▪ Previziunea volumelor necesare de lucru și atribuirea agenților de producție fișierele care
trebuie prelucrate, astfel incat să fie asigurat faptul că produsul final este complet pentru livrarea catre client;
▪ Monitorizarea progresului departamentelor de producție, pentru asigurarea că progresul este in conformitate cu standardele stabilite cu clienții;
▪ Activități de raportare - furnizarea de rapoarte săptămânale cu indicatori-cheie de performanță, care includ statisticile produselor solicitate și plângerile primite, volumele procesate de departamentul de producție, urmarirea continua a volumelor procesate în raport cu obiectivele stabilite;
▪ Monitorizarea calității - identificarea posibilelor erori umane făcute în procesul de creare al unui
produs, prin intermediul bazei de date MS Access, interogări bazate pe reguli logice, în conformitate cu procedurile implementate.

01.11.2013 - 31.05.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: data research analyst

Responsabilitati:

▪ Crearea de profile pentru companii, pe baza informațiilor publice disponibile și prin aplicarea
Procedurile de cercetare obligatorii;
▪ Actualizarea informațiilor disponibile în baza de date internă;
▪ Identificarea entităților desemnate pe surselor publice, cât și în cadrul bazei de date interne;
Programul de formare de două luni a inclus:
▪ Învățarea regulilor de procedură în ceea ce privește crearea și menținerea entităților solicitate
▪ învățarea cum să folosească baza de date internă

01.03.2013 - 31.05.2013

Departament: protectia mediului

Titlu Job: stagiar

Responsabilitati:

Analiza critică a datelor statistice,
Lucru într-o echipă de 10 persoane pentru 3 proiecte de consultanță,
Îmbunătățirea bazei de date, în scopul evaluarii corespunzătoare a proiectelor de mediu,
Completarea formularelor de calificare pentru licitații.
Folosirea software-ului specific ERP

01.11.2012 - 28.02.2013

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: secretar administrativ

Responsabilitati:

Organizarea ședințelor ONG-ului,
Menținerea agendei intalnirilor,
Organizare si planificare de evenimente (mese internaționale, excursii, Petreceri) pentru studenții Erasmus.
Responsabilitati de receptie, furnizarea de informații pentru studenții străini și evaluarea eficienței activităților organizate, prin obținerea de feedback-ul din partea studenților Erasmus.

01.05.2009 - 31.08.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Economie Ecologica la Academia de Studii Economice din Bucharest. Student Erasmus pentru o perioada de șase luni ( bursă internațională - Universitatea din Verona,
Facultatea de Economie)
Burse academice.
Premii pentru proiecte prezentate la Sesiunea anuală a comunicării.
2008 - 2008 Facultate / Colegiu: Economie Agroalimentara si a Mediului la Academia de Studii Economice din Bucharest. Burse academice.
Premii pentru proiecte prezentate la Sesiunea anuală a comunicării.

Facultati in straiatate

Septembrie 2012 - Februarie 2013: Universita degli Studi di Verona - Economics

Premii

Participari la Sesiunile stiintifice din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti
Atestat Informatica: limbaj C/C++
Olimpiada matematica, fizica, informatica,biologie
Concursuri limba straina (engleza)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,avansat,avansat)

italiană(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close