Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.11.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.10.2010

obiectiv

 

Consolidarea cunostintelor administrative acumulate si abilitatilor mele intr-o organizatie puternica. De asemenea, imi doresc sa aduc un plus de valoare si experienta noii organizatii.

Salariu: 2.800,00 USD / luna

Beneficii: Seriozitate, acumulare de cunostinte noi si oportunitati de avansare, decont transport.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Statistica / Matematica, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistics assistant manager, property & logistics

Responsabilitati:

Administrarea si gestionarea parcului auto;
- Se asigura de buna functionare a masinilor companiei (stare tehnica, intretinere masini, ITP, documentatie predare-preluare auto proprietate a companiei, pregatire dosare RCA, CASCO, evidenta centralizata expirare RCA, CASCO, rovigneta, evidenta revizii si reparatii, etc);dotarea cu obiecte de inventar si materiale consumabile necesare la sediul firmei;
Pastrarea si supravegherea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar;
Predau si primesc pe baza de proces verbal de receptie autovehiculele in exploatarea conducatorilor auto; Tin evidenta starii tehnice a autovehiculelor din parcul auto; Evidenta Deseurilor si Relatia cu Mediu;
Supervizeaza efectuarea reviziilor tehnice si a reparatiilor auto;
Verifica permanent valabilitatea RCA-ului , rovinietei si asigurarilor autovehiculelor;
Monitorizeaza flota si descarca lunar sau la cerere foile de parcurs ale conducatorilor auto din programul de monitorizare al flotei;
Verifica starea spatiilor in proprietatea sau inchiriate de Star Storage , identifica defectele aparute si le raporteaza superiorului direct;
Verifica curatenia spatiilor in proprietate sau inchiriate de Star Storage, identifica defectele aparute si le raporteaza superiorului direct;
Supervizeaza efectuarea de reparatii, mentenante sau revizii la spatiile si utilajele societatii;
Supravegheaza, verifica si coordoneaza manipularea si depozitarea materialelor in depozitele companiei;
Urmareste derularea contractele incheiate de catre firma cu diversi furnizori de servicii pe zona de activitate;
Verifica facturile prestarilor serviciilor contractate;
Mentinerea in perfecta stare de functionare a mijloacelor şi a materialelor de interventie in caz de incendiu;
Face propuneri pentru incadrarea si respectarea prevederilor normative aplicabile activitatii desfasurate de firma;
Suport tehnic administrativ pentru buna functionare a departamentului Logistica:
- administreaza baze de date logistice;
- mentine relatia cu furnizorii de servicii logistice;
- urmareste pregatirea comenzilor si verifica toate actele necesare livrarii;
- organizeaza si urmareste livrarile de marfuri

01.03.2014 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: specialist arhivare

Responsabilitati:

Supervisor Arhiva: Ordonare, inventariere documente conform nomenclatorului arhivistic al companiei si a diversilor clienti aferenti companiei. Coordonare echipa avand in vedere criteriile de sortare, ordonare, inventariere si arhivare documente.
Activitati de Secretariat,Servicii Clienti, Productia operatorilor, Preluarea/Inregistrarea documentelor in baza de date(aplicatia de Registratura), Intocmirea documentatiei necesare pentru returnarea transporturilor si a diferitelor tipuri de documentatie specifica secretariatului, Completarea/Update-ul diferitelor programe interne, Mentinerea corespondentei la zi. Distribuția documentelor în interiorul organizației, Înregistrarea documentelor preluate prin scanare sau prin importul de fișiere, Înregistrarea și alocarea unui numar unic, pe baza de registru de intrare/ieșire, Notificari prin e-mail cu privire la documentele primite

01.01.2009 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator registratura&customer service

Responsabilitati:

Activitati de Secretariat,Servicii Clienti, Productia operatorilor, Preluarea/Inregistrarea documentelor in baza de date(aplicatia de Registratura), Intocmirea documentatiei necesare pentru returnarea transporturilor si a diferitelor tipuri de documentatie specifica secretariatului, Completarea/Update-ul diferitelor programe interne, Mentinerea corespondentei la zi. Distribuția documentelor în interiorul organizației, Înregistrarea documentelor preluate prin scanare sau prin importul de fișiere, Înregistrarea și alocarea unui numar unic, pe baza de registru de intrare/ieșire, Notificari prin e-mail cu privire la documentele primite si la termenul de finalizare a documentelor, Export in Excel al rapoartelor, Logistica, Relatii directe cu clientii.
Am avansat din departamentul de productie in departamentul de Secretariat&Servicii Clienti&Registratura contribuind la diferite proiecte ale Companiei.
Departament Secretariat,Management( Director adjunct dl. Marin Iorga - superior direct, Director operatiuni dl. Doru Pascu).
Decontare abonament R.A.T.B si Metrorex; Telefon mobil; Bonuri de masa.

01.12.2008 - 01.01.2009

Departament: productie

Titlu Job: operator scanare

Responsabilitati:

Scanare documente la diferite scannere: ADF si manual la scannerele Zeutchel si Kodak, salvarea imaginilor in foldere pentru import in aplicatii.
Productie mare fapt care a contribuit la atingerea obiectivului firmei.
Am primit recomandari din partea team leaderilor din departamentul de Pregatire documente.
Bonuri de masa, decont abonament R.A.T.B. si Metrorex.

01.08.2008 - 01.12.2008

Departament: productie

Titlu Job: operator pregatire hartie fotosensibila

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele erau: pregatire documente pentru scanare, reconstituirea documentelor cum au fost initial pastrand forma initiala, incarcarea documentelor pentru transport, aranjarea documentelor dupa tip document.
Abilitatea si indemanarea de a manipula documentele pe suport hartie, Experienta in manipularea si administrarea documentelor pe support hartie, Rezistenta fizica, atentie distributiva, disciplina in munca, rezistenta la efort fizic si intelectual prelungit.
Team leader pregatire si reconstituire documente - dna. Daniela Simion.
Bonuri de masa, decont abonament R.A.T.B. si Metrorex.

studii

 

Facultati:

2014 - 2014 Colegiu / Studii postliceale: Arhivare la Facultatea de Arhivistica din Bucuresti.
2011 - 2013 Masterat: Managementul organizatiilor si serviciilor publice la Universitatea Nicolae Titulescu, Facultatea de Stiinte Sociale si Administrative din Bucuresti.
2008 - 2011 Facultate: Economie la Universitatea Nicolae Titulescu; Facultatea de Stiinte Economice din Bucuresti.

Premii

Voluntariat
May 2006 - Aug 2006: îngrijirea bătrânilor
Am participat la un program de voluntariat în care ajutam pe cei nevoiași, in special bătrâni.
Hobby-uri
Muzica, Sport, Inot, Plimbarile in aer liber, Rummy

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(incepator,incepator,mediu)

spaniolă(mediu,avansat,mediu)

engleză(mediu,mediu,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close