Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.03.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.05.2000

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sunt o persoana energica si dispusa la nou, conectat in permanenta la tehnologie, atat profesional cat si in particular

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, IT Software, IT Hardware, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2014 - 31.01.2020

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistics administration manager

Responsabilitati:

SIERRA QUADRANT SPRL este o societate civilă profesională membră a Uniunii Nationale a Practicienilor în Insolvenţă din România specializata pe lucrări de administrare și lichidare complexe, cu un ridicat grad de dificultate, caracterizate prin patrimoniu mare și diversificat, prin multitudinea problemelor legale care trebuie soluționate, concomitent cu procedura de insolvență.
Principale atributii in cadrul companiei :
- Identificarea si administrarea patrimoniilor societatilor debitoare in cadrul dosrelor de insolventa/faliment
- Relationarea constanta cu institutiile statului sau alte organe abilitate : ANAF, DGITL, DRPCIV, ANCPI
- Realizarea documentatiilor de logistica, administrare si inventariere necesare in cadrul dosarelor de insolventa
- Realizarea rapoartelor tehnice de pre-evaluare a patrimoniilor societatilor debitoare
- Logistica si administrarea interna a companiei : administrativ intern, parc auto, mentenanta si administrare retelistica

01.12.2011 - 31.01.2013

Departament: altele

Titlu Job: area sales supervisor

Responsabilitati:

PRIMAT GOLD este o companie infiintata in anul 1991 si ocupa un loc important in piata importului si distribuirea de anvelope pentru toate clasele auto, camioane, masini industriale si agricole. Importator unic pentru brandul MAXAM de anvelope agricole și industriale, SAILUN și HANKOOK pentru autovehicule, de asemenea distribuitor pentru toate mărcile cunoscute precum MICHELIN, PIRELLI, GOOD YEAR, BRIDGESTONE etc. In Bucuresti, compania detine 2 locatii cu servicii roti pentru turisme, camioane, agricole și industriale unde ofera si servicii de mecanica usoara, ITP, tahograf, hotel de anvelope, impreuna cu 4 unitati de service mobil complet echipate.
Principale atributii in cadrul companiei :
- coordonarea echipei de vanzari pe zona Bucuresti si imprejurimi
- elaborarea strategiilor de vanzari
- incheierea si negocierea contractelor cu furnizorii si clientii companiei
- supravegherea activității astfel încât clauzele tuturor contractelor să poată fi respectate
- coordonarea si mentenanta flotei auto

01.09.2011 - 31.10.2013

Departament: altele

Titlu Job: area manager

Responsabilitati:

Companiile din grupul MERIDIAN isi desfasoara activitatea in diverse domenii auto : MERIDIAN AUTO - este format din trei concesiuni specializate in vanzarea de masini noi Dacia-Renault, service auto Dacia-Renault si multimarca, MERIDIAN OCAZIE - 3 expozitii de masini rulate, ofera servicii de vanzare vehicule si utilitare rulate, MERIDIAN LEASING - finantare auto prin leasing operational si leasing financiar, MERIDIAN RENT A CAR servicii de inchirieri auto pe termen scurt, mediu si lung.
Principale atributii in cadrul companiei :
- relaţii comerciale cu companiile clienţi în ceea ce priveşte achizitia flotelor auto si derularea pe termen lung a mentenantei parcului auto existent
- realizarea si supervizarea contractelor de service de garantie si post garantie
- indrumarea tehnica dedicata nevoilor fiecarui client
- realizarea contractelor de achizitilor de flote auto prin sitemele financiare dedicate potrivite nevoilor fiecarui client
- realizarea tuturor formelor necesare livrării produselor
- supravegherea activității astfel încât clauzele tuturor contractelor să poată fi respectate

01.04.2005 - 31.07.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: department manager

Responsabilitati:

ASPAD COM este o companie infiintata in anul 2000. Portofoliul de import si distributie : produse chimice pentru reparatii, intretinere, curatare (Henkel, Akemi, Tetrosyl), scule si consumabile profesionale (Stahlwille, Gedore, BGS, ABC, Chicago Pneumatic, Metabo, Hitachi), consumabile si accesorii auto (Philips, Osram, Hella, Dupont).
Principale atributii in cadrul companiei :
- coordonarea echipei de vanzari a diviziei auto la nivel national
- monitorizarea și gestionarea performantei departamentului de vanzari si a managerilor zonali
- elaborarea strategiilor de vanzari.
- urmarirea și analizarea tendintelor pietei si identificarea de noi oportunitati de afaceri
- organizarea si sustinerea de cursuri tehnice specifice in cadrul departamentului cat si in piata
- dezvoltarea și implementarea politicilor de vanzari ale companiei

01.01.2001 - 30.04.2005

Departament: inginerie

Titlu Job: sales representative

Responsabilitati:

HEBA AUTO TRADE a fost o companie înființată în 1994, fiind primul importator și distribuitor național al producatorului Federal Mogul și, de asemenea, a sistemelor de suspensii Koni.
Principale atributii in cadrul companiei :
- prospectarea pietei si marirea portofoliului de clienti
- negocierea si incheierea contractelor
- administrarea contractelor , prin urmarirea intregului proces de vanzare
- mentinerea si dezvoltarea unei relatii profesionale cu clientii companiei
- acordarea garantiilor si instruirea de montaj si folosinta in conformitate cu fisele tehnice a produselor

studii

 

Facultati:

1997 - 2003 Facultate: Inginer Diplomat la Institutul Politehnic Bucuresti - Facultatea de Electronica si Telecomuniicatii, Specializare Microelectronica din Bucuresti. UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI - FACULTATEA DE ELECTRONICA SI TELECOMUNICATII
Masterat In Inginerie electronică și telecomunicații - specializarea microelectronica - inginer diplomat, calificativ 8
1993 - 1997 Liceu / Școală profesională: informatica la Liceul Teoretic bilingv "George Cosbuc” din Bucuresti. Bacalaureat calificativ 9.25

Premii

1997 - Atestat ajutor-programator - calificativ 10
2009 - Diploma Expert Trainer- adezivi auto si industriali -gama Henkel - calificativ 10

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close