 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 24.01.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.08.2007
|
|
obiectiv | |
|
Indragostita de PR si marketing/publicitate dar deschisa la tot ce e interesant si satisfacator profesional- dovada CV-ul meu frumos "colorat" de experienta in logistica si vanzari.
Prefer un job care ma provoaca mereu sa invat, in care sa nu se instaleze monotonia.
Persoana foarte activa, implicata, mai mult decat sociabila, in special dimineata dupa o cafea buna, joc bine si in echipa, lucrez serios la perfectionism, nu mi-e frica de teste si provocari.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Jurnalism / Editorial Oras de lucru: Sibiu Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2018 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: logistician flow management Responsabilitati: - Preluarea comenzilor de la clienti si confirmarea acestora
- Planificarea productiei in functie de capacitate, termenul de livrare, situatia stocurilor si a aprovizionarii cu materiale, restante.
- Lansarea, urmarirea si inchiderea comenzilor de productie.
- Asigurarea materialelor si materiilor prime necesare in procesul de productie.
- Intocmirea avizului de expeditie si a facturii catre client/beneficiar.
- Comanda de transport, lista de paleti, CMR. |
|
01.03.2012 - 31.12.2017 Departament: relatii publice Titlu Job: specialist marketing Responsabilitati: Mentinerea relatiilor cu furnizorii(comenzi refacere stoc, obtinerea de oferte generale si speciale), si clientii (ofertare, rezolvarea eventualelor probleme);
Refacerea si mentinerea stocurilor necesare in depozit, in functie de cererea pietei in sezonul respectiv sau conform comenzilor speciale.
Creare oferte generale si speciale in functie de client si ocazie (back to school, back to office, black friday etc.);
Grafica vectoriala pentru clienti si promovarea Triumph Imex (logo, flyere, bannere, cataloage, etichete, etc);
Gestionarea produselor Triumph in mediul online( platforma Emag, site.)
|
|
01.11.2011 - 30.04.2013 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: reprezentant al managementului Responsabilitati: Am ajutat la implementarea si mentinerea ISO 9001 in cadrul Triumph Imex;
Instruirea angajatilor cu privire la normele si aplicarile necesare in acest cadru. |
|
01.03.2010 - 31.01.2012 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: assistant manager Responsabilitati: Atributii de secretara: raspundeam la telefoane, mailuri etc. pentru a rezolva sau trimite la departamentul corect diferite probleme/ cereri;
Preluare cereri de oferta si solutionarea lor;
Creare de oferte pentru clienti mari si mici;
Achizitii partiale, inregistrarea facturilor de intrare. |
|
01.07.2008 - 31.01.2009 Departament: vanzari Titlu Job: consultant vanzari Responsabilitati: Gestionarea portofoliului de clienti existenti si marirea acestuia prin contracte noi realizate prin intalniri directe, ofertare, negociere, incheierea contractului, procesarea acestuia. Mentinerea relatiilor cu clientii, consultanta pe toata perioada contractului Vodafone. Am realizat raportari zilnice, lunare. |
|
01.07.2007 - 31.01.2008 Departament: vanzari Titlu Job: sales representative Responsabilitati: Mentinerea, gestionarea portofoliului de clienti existenti si marirea acestuia prin contracte noi realizate prin intalniri directe, ofertare, negociere. |
|
01.07.2006 - 31.07.2010 Departament: asigurari Titlu Job: consultant financiar Responsabilitati: Fiind Consultant Financiar la aceasta firma trebuia sa gestionez politele din portofoliu, intretinerea relatiilor cu clientii actuali si imbogatirea portofoliului prin atragerea unor clienti noi prin intalniri informative, prezentarea produselor, ofertare. |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2010 Masterat: Publicitate si Brand la Facultatea de jurnalistica Lucian Blaga din Sibiu. Master " Arhitectura de brand" 2010
2005 - 2008 Facultate: Relatii Publice/Jurnalism la Facultatea Lucian Blaga din Sibiu. Licenta " Rebranding" 2008
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: matematica-informatica la Colegiul National Mihai Viteazul din Sfintu Gheorghe. Atestat in informatica, programare de baza (pascal, C++, foxpro)
Premii Traininguri
Jun 2007 - Jul 2007: Practica Primaria Sibiu
Practica in departamentul de PR al Primariei Sibiu
Voluntariat
May 2007 - Jun 2007: Festivalul International de Teatru
Voluntar in departamentul de PR al Festivalului International de Teatru
Hobby-uri
Dans, grafica, o carte buna
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(mediu,mediu,mediu) spaniolă(mediu,avansat,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|