Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.05.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.09.2012

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional și dinamic, care să-mi permită folosirea cunoștințelor acumulate și oportunități de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2019 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: legal expert

Responsabilitati:

Analizează și aprobă contractele existente între companie și furnizori/clienți și le adaptează conform legislației comerciale și civile și intereselor societății reprezentate;
Analizează contractele de muncă între companie și angajați și propune soluții pentru buna desfășurare a activității;
Actualizează permanent informațiile referitoare la noile modificări de legislație și pune la dispoziție către persoanele interesate din societate noile informații și implicații pentru activitatea acestora;
Soluționează problemele apărute în companie din punct de vedere legal;
Apelează la specialiști din domeniu în cazul în care problemele apărute sunt mai presus de cunoștințele sale și experiența sa;
Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a planurilor și strategiei elaborate de acesta din punct de vedere legal;
Verifică și ține evidența contractelor precum și debite neachitate ale societății;
Ține permanent legătura cu agenții economici pentru lichidarea restanțelor și a modului dacă sunt mulțumiți de activitatea pe care o desfășoară societatea.

01.09.2019 - 30.11.2019

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: front desk receptionist

Responsabilitati:

- Primirea clientilor si comunicarea cu acestia intr-o maniera profesionala si eleganta - Gestionarea rezervarilor/programarilor / pentru clienti si invitatii salonului; - Capacitatea de a gasi solutii in situatii limita - Servicii de protocol ( servirea clientului) - Supravegheaza realizarea serviciilor in cadrul salonului in bune conditii si se implica in cresterea calitatii acestora Contabilitate si gestiune primara - Emiterea si incasarea facturilor aferente serviciilor salonului - Inventarierea si evidenta stocurilor - Utilizarea casei de marcat si a POS - verificarea stocului si realizarea de comenzi la furnizori - receptia marfii si etichetarea produselor Activitate de birou - Indosarierea documentelor - Tehnoredactarea documentelor - Organizarea documentelor - Realizarea diverselor rapoarte necesare conducerii firmei Marketing: - adăugare informații pe facebook - sms către clienți - creare oferte si promoții lunare si implementarea lor in salon si online

01.03.2019 - 30.09.2019

Departament: relatii publice

Titlu Job: specialist colectare creanțe

Responsabilitati:

• Contactarea telefonică a clienților B2B pentru a le comunica scadențele de plată, înregistrările de pe facturi și metodele de plată; • Asigurarea recuperării debitelor restante în urma discuțiilor avute cu clienții, aplicând procedurile și tehnicile valabile; • Prelucrarea reclamațiilor clienților și colaborarea cu departamentele responsabile pentru soluționarea acestora;

01.01.2019 - 31.03.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: agent colectare creanțe

Responsabilitati:

- contactarea telefonică a debitorilor/ clienților în vederea recuperării debitelor restante; - atingerea targetului stabilit de managerul departamentului; - preluare apeluri de la clienți și oferirea de suport privind produsele pentru care înregistrează restanță; - suport permanent pentru transmiterea notificărilor de plată: întocmire împachetare/ împlicuire; - consilierea clienților și informarea acestora în legătură cu aspectele specifice plăților; - aplicarea corectă a procedurilor de colectare de creanțe aferente proiectului; - crearea și menținerea unei bune relații cu persoanele/ clienții cu care intru în contact; - respectarea calități apelurilor de colectare conform standardelor stabilite de comun acord cu partenerul Cycle European; - se preocupă permanent de creșterea calității apelului și însușirea cunoștințelor de colectare creanțe; - îndeplinirea cerințelor privind număr de conturi/ acțiuni lucrate pe zi; număr de promisiuni de plată luate; procent de respectare a promisiunilor; suma colectată zilnic; target lunar/echipă; calitatea apelului; număr și durata apelurilor efectuate; - negociere termene de plată pentru sumele restante; - furnizarea informațiilor corecte și complete privind datoria clientului și a modalităților de plată și a locațiilor unde se poate face plata; - înregistrarea corectă și completă a informațiilor obținute în urma apelurilor în aplicația de collection CRM; - respectarea politicilor de confidențialitate a datelor conform cu particularitățile proiectului; - înregistrarea în aplicația collection CRM a motivului returului scrisorilor trimise către clienții cu debite restante; - accesarea și rezolvarea zilnică a cazurilor asignate în obligațiile zilei din aplicația de colectare CRM.

01.11.2017 - 31.01.2018

Departament: juridic

Titlu Job: funcționar administrativ

Responsabilitati:

- asigură suportul administrativ în vederea dezvoltării și eficientizării serviciilor operaționale din cadrul Departamentului Legal; - selectează și verifică datele înainte să le introducă în sistem (corespondență, confirmări ); - corectează erorile întâlnite și le raportează superiorului direct; - arhivează sistematic materialele necesare atât în format fizic, cât și electronic; - verifică și sorteaza materialele date spre arhivare și a documentelor aferente dosarelor; - conceperea unui sistem de organizare care să permită găsirea rapidă a oricărui material cerut de conducere; - păstrează documentele în conditii corespunzătoare, asigurându-le împotriva distrugerii, sustragerii ori comercializării în alte situații decât cele prevăzute de lege; - verifică și preia de la compartimentele implicate, pe bază de investigare, dosarele constituite; - pregătirea dosarelor, scoaterea confirmările de primire din arhiva, introducerea debitorilor în sistem, repartizarea cazurilor pe Curți de Apel și trimiterea dosarelor către executori judecătorești; - deplasare în fiecare lună la sediul Ralfi pentru pregătirea dosarelor cu debitorii restanți care se trimit la executori judecătorești.

01.11.2017 - 30.11.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: agent servicii clienți enel

Responsabilitati:

- introducerea în aplicația Enel atât a clienților non Enel, cât și a clienților Enel pentru activarea contractelor de energie electrică și gaz.

01.09.2017 - 31.10.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vânzări

Responsabilitati:

- contactarea telefonică a firmelor cu până în 20 de angajați pentru a implementa în firma lor sistemul de tichete de masă, în principal pe suport electronic și în subsidiar tichete de masă pe suport hârtie de la Sodexo; - însușirea și îndeplinirea procedurilor de B2B/skip tracing precum și a informațiilor dobândite în cadrul trainingurilor efectuate în cadrul companiei; - prelucrarea apelurilor de la clienți și oferirea de suport cu privire la produsele și serviciile furnizate; - consilierea clienților și informarea acestora în legătură cu aspectele specifice proiectului; - aplicarea strategiilor de vânzare și calificarea corectă a clienților pentru care produsele Sodexo sunt eligibile; - raportarea zilnică către Project Manager B2B a obiecțiilor clienților și tuturor problemelor apărute în procesul de vânzare; - monitorizarea permanentă și actualizarea bazei de date; - crearea și menținerea unei bune relații cu persoanele/clienții cu care intru în contact; - respectarea calității apelurilor conform standardelor stabilite de comun acord cu partenerul Cycle European; - îndeplinirea cerințelor specifice proiectului în conformitate cu obiectivele stabilite privind procesul de B2B: număr de conturi/acțiuni lucrate zilnic; număr de întâlniri stabilite; număr contracte semnate; target lunar; calitatea apelului; număr și durata apelurilor efectuate; - furnizarea de informații corecte și complete privind situația clientului; - înregistrarea corectă și completă a informațiilor obținute în urma apelurilor în aplicația de collection CRM; - respectarea politicilor de confidențialitate a datelor conform cu particularitățile proiectului; - înregistrarea în aplicația collection CRM a motivului pentru care potențialii clienți nu doresc aceste produse și/sau servicii; - documentarea în permanență, referitor la noile produse și/sau servicii oferite de către firma colaboratoare; - transmiterea superiorului ierarhic a oricărei nereguli sesizată în derularea unui proiect.

01.08.2013 - 31.08.2013

Departament: juridic

Titlu Job: stagiu de practică

Responsabilitati:

- prezentarea aspectelor de ordin administrativ: organizarea și funcționarea parchetelor, înregistrarea documentelor în cadru Parchetului și circuitul actelor în cadrul Parchetului; - prezentarea aspectelor de drept procesual: în legătură cu audierea persoanei vătămate, a martorului, a învinuitului sau inculpatului etc.

01.07.2011 - 31.07.2011

Departament: juridic

Titlu Job: stagiu de practică

Responsabilitati:

- am asistat la redactarea unor acte precum acțiuni, adrese către diferite instituții, notificări, plângeri.
- am însoțit avocatul la sediul instanțelor judecătorești, unde m-am familiarizat cu procedura urmată în cadrul unor litigii de natură penală, civilă.

studii

 

Facultati:

2015 - 2016 Masterat: Dreptul Uniunii Europene la Universitatea din București, Facultatea de Drept din București. Lucrare disertație, la disciplina Spațiul monetar european, cu titlul: Metode de impozitare la nivelul Uniunii Europene
2010 - 2014 Facultate: Drept la Universitatea din București, Facultatea de Drept din București. Diplomă de licență, la disciplina Dreptul Uniunii Europene, cu titlul Sistemul monetar și bancar al Uniunii Europene.
2006 - 2010 Colegiu / Studii postliceale: Uman - Engleză intensiv la Colegiul Național ,,Grigore Moisil'' din Urziceni.

Premii

Traininguri
Sep 2017: Microsoft Excel

Conferinte
Nov 2015 - Nov 2015: Conferința d-lui Președinte al Consiliului Concurenței dedicată studenților și masteranzilor Facultății de Drept; Universitatea din București.
Tema conferinței:,, Rolul Consiliului Concurenței în implementarea politicilor de concurență ale Uniunii Europene''.
Nov 2015 - Nov 2015: ,,Justiția în afara instanțelor. Căi alternative de soluționare a conflictelor.''
Prelegerea a avut ca obiectiv analiza căilor de soluționare a conflictelor, altele decât acțiunea în instanță, și anume procedura medierii.
May 2015 - May 2015: Conferința națională de fiscalitate, ed. a V-a.

May 2015 - May 2015: ,,Fiscalitatea de ultimă oră - Aspecte naționale și internaționale''
Unul dintre obiectivele fundamentale ale conferinței era analizarea modalităților în care, prin implementarea acordurilor și a măsurilor legislative luate la nivel internațional, sistemul fiscal național ar putea fi îmbunătățit. De asemenea, conferința urmărea examinarea practicilor prin care organele administrației publice de specialitae încearcă să combată fraudarea sistemului.
Apr 2015 - Apr 2015: Dreptul privat si profesiile juridice. Alege ce vrei, dar stii ce alegi?

Proiecte
Oct 2010 - Sep 2011: ,,Fii pregătit pentru cariera ta"
- training pentru dezvoltarea abilităților personale (conștientizare personală, comunicare, abilități de prezentare, coaching pentru planificarea carierei).
Premii si Distinctii
Apr 2008: locul I la dans sportiv ,,Cea mai buna coregrafie", in cadrul concursului de dans de la Amara.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close