Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.01.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.03.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Aș dori să-mi continui cariera de Supply Chain Manager cu un loc de muncă provocator în care să-mi pot folosi abilitățile și experiența dobândite într-o companie lider în industrie. Scopul meu principal este să ofer soluții de gestionare a lanțului de aprovizionare de ultimă generație, personalizate pentru obiectivele companiei și reglate continuu pentru a aduce cel mai înalt nivel de valoare adăugată.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii, Management

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: lead global allocation manager

Responsabilitati:

Conducerea unei echipe de manageri de alocare globală în rezolvarea celor mai complexe probleme operaționale și strategice legate de lanțul de aprovizionare întâlnite în industria auto, în timp ce caut în timp real măsuri noi și proactive pentru gestionarea lipsurilor de materiale. Dezvoltarea de noi instrumente și procese utilizate în cazuri de planificarea operațiunilor, planificarea producției, lipsa materialelor, precum și instruirea activă a personalului și crearea unei echipe puternice la nivel mondial capabilă să facă față oricărei întreruperi a lanțului de aprovizionare care ar putea apărea nivel materie primă de la furnizorii noștri.
Abilitățile mele de conducere au fost dezvoltate în ultimii 5 ani în care am preluat poziția de lider care a fost nou creată în interiorul echipei.
În prezent, echipa mea este împărțită în 3 țări diferite și are o diversitate mare. Pe lângă supravegherea zilnică a operațiunilor și gestionarea tuturor escaladărilor provenite din locațiile Continental din întreaga lume legate de lipsuri de material, sunt implicat în proiecte de îmbunătățire globală a lanțului de aprovizionare și strategia de dezvoltare și administrare a furnizorilor.

01.04.2014 - 31.03.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: global allocation manager

Responsabilitati:

Această funcție de urmărire a lanțului de aprovizionare se concentrează în primul rând pe gestionarea crizelor în care furnizorii ce se află în incapacitatea de a îndeplini toate cerințele de materii prime ale companiilor din cauza oricărui număr de motive. Motivele tipice sunt următoarele: capacitate insuficientă, creșterea comenzilor pe termen scurt, probleme de calitate, forță majoră (cutremur, inundație, incendiu, erupție vulcanică) care afectează capacitatea furnizorului de a îndeplini comenzile sunt plasate sub Alocare Globală și sunt atent monitorizate de un grup de lucru condus de Managerul de Alocare Globală. Scopul principal al Managerului de alocare și al grupului de lucru este de a evita impactarea producției clienților.
Această grupă de lucru este întotdeauna compusă din achiziții, SQM și logistică centrală.
Deoarece aceasta este o funcție centrală cu expunere ridicată la toate entitățile din Continental și furnizorii săi, este o mare oportunitate de a învăța și a înțelege cum funcționează întregul mecanism.
Munca zilnică constă în conducerea unor discuții atât în interiorul Continental pentru aliniere, cât și extern, discutarea și negocierea cu furnizorul în ceea ce privește cantitățile necesare, datele ETA, modul de transport, manipularea mărfii. Responsabilitatea ca toate fabricile să își mențină sistemul SAP actualizat.
Pe baza KPI-urilor de livrare a furnizorilor și a cerințelor globale ale Continental, decizia asupra planificarea producției sau încărcarea producției furnizorului este o altă sarcină care revine Managerului de alocare, care, după examinarea tuturor cerințelor trimise de locațiile din întreaga lume, comunică îndeaproape către echipa de vânzări, logistică și planificare a producției furnizorului.
În calitate de manager de alocare, am fost singurul punct de escaladare pentru toate fabricile afectate pentru a face față lipsurilor de material și depășirea situației până când se stabilizează și poate reveni la normal, ceea ce înseamnă că furnizorul poate din nou săproducă și să livreze în conformitate cu inițialele comenzi, întregul lanț de aprovizionare a fost umplut și a fost crea un stoc-tampon pentru a evita situații similare.
Toate acestea se bazează pe un plan de redresare, prognoză de investiție, prognoză de nevoi și alți potențiali factori limitanți ai capacității.
Această stabilizare include, de asemenea, un proces de lecții învățate, un proces de rambursare a costurilor și un plan de dezvoltare a furnizorului.
În ansamblu, o poziție foarte complexă care necesită stabilitate emoțională, luare rapidă de decizii, abilități analitice precum și abilități sociale foarte dezvoltate pentru a face față diversității persoanelor cu care suntem în contact zilnic.

01.01.2012 - 31.03.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: agent vânzări / gestionar depozit vânzări en-gros

Responsabilitati:

Activitate de vânzare materie primă şi materiale pentru producţia de încălţăminte şi marochinărie şi de gestiune depozit la punctul de lucru din Bucureşti.

Principale sarcini:
- consultanţă vânzare
- contabilitate primară specifică unui depozit cu vânzare en-gros.
- facturare,
- distribuţie (în cazuri speciale),

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Administrarea Afacerilor (în engleză) la Academia de Studii Economice din București. Acești 3 ani mi-au oferit șansa de a intra în toate subiectele legate de afaceri, de la contabilitate financiară și de management, la logistică, marketing, negociere și multe alte subiecte- cheie ce ajută în dezvoltarea unui tânăr profesionist aflat la început pe drumul carierei.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Științe ale naturii la Colegiul Național Gheorghe Lazăr din Sibiu. În cei 4 ani de liceu, fiecare zi m-a ajutat să-mi dezvolt mentalitatea, calitățile și gândirea analitică. Matematica, Fizica, informatica și engleza au fost întotdeauna pucnte forte și aici am avut șansa valoroasă
de a le descoperi și dezvolta.

Premii

Certificari
Jun 2019 - Jul 2019: VDA Logistics Award 2019
VDA este cea mai prestigioasă agenție de urmărire a industriei de Automotive din Germania și Europa.
În 2019, procesul și tool-ul de "Material Shortage Management" dezvoltat și implementat de echipa mea intern, a avut onoarea de a primi această distincție în urma demonstrării eficienței, rapidității și a calității datelor pe care le elaborează.
Jun 2016 - Jun 2016: Continental SIlver Award
Continental Automotive are peste 120.000 angajați în lume și anual oferă 18 premii Gold și 36 premii Silver persoanelor sau echipelor cu rezultate extraordinare. În 2016, eu împreună cu alți câțiva colegi, am avut onoarea de a primi această distincție prestigioasă oferită de board-ul companiei.
Traininguri
Jan 2019 - Mar 2020: Leadership Advanced Program
Training complex cu multiple sesiuni susținute de-a lungul unui an.
Întâlniri cu manageri de top din Continental și alte companii pentru a ne împărtăși viziunea și experiența lor.
Interacțiune zilnică cu ceilalți lideri participanți pentru a avea studii de caz cât mai complexe și diversificate.
Apr 2017 - Oct 2017: Leadership Development program
Un program gândit pentru ca managerii sî își dezvolte abilitățile existente și să dobândeasca noi abilități pentru a conduce eficient în epoca dezvoltării rapide, a piețelor dinamice și a globalizării.
Mar 2017 - Mar 2017: Stress Management
Gestionarea situațiilor stresante, evitarea stresului inutil și dezvoltarea proactivă a unui mediu de stres redus, atât în colaborarea cu membrii echipei, cât și cu superiorii.
Aug 2016 - Feb 2017: Leading Self program
Un program dezvoltat pentru a ușura tranziția specialiștilor din funcții de execuție în functii de conducere ce m-a ajutat să îmi modelez viziunea asupra anumitor aspecte din viața cotidiană a unui lider.
Sep 2015 - Sep 2015: Conflict Management
Învățarea despre efectele conflictului, abordarea croită pe fiecare situație în parte și în funcție de fiecare persoană sau tip de personalitate pentru a avea o rezoluție rapidă a conflictelor cu impact minim asupra părților implicate.
Conferinte
Nov 2018 - Nov 2018: Electronica 2018
O convenție renumită unde majoritatea furnizorilor de componente electronice ce activeaza în industria de automotive sunt prezenți.
Nov 2017 - Nov 2017: Leadership Convention with Jim Bagnola
O convenție axată pe leadership-ul noii generații de mileniali, agile leadership și orientarea spre a aduce mai multă valoare companiei în industria de activitate prin dezvoltare.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close