 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 15.03.1985 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.07.2003 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Asumarea unui rol esential in functionarea si succesul unei organizatii, in cadrul careia diversitatea planului meu de activitati, experienta si devotamentul meu sa poata fi utilizata in avantajul companiei
Salariu: 900,00 USD / luna Tip job: Full time Oras de lucru: Timisoara Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2016 - prezent Departament: juridic Titlu Job: legal adviser Responsabilitati: Reprezentarea intereselor si apararea drepturilor legitime ale societatii in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina/ Asigurarea de consultanta si informarea permanenta cu privire la modificarile legislative / Elaborarea de regulamente, hotarari, ordine si instructiuni referitoare la desfasurarea activitatii in conformitate cu legislatia in vigoare / Avizarea si contrasemnarea actelor cu caracter juridic / Elaborarea si redactarea proiectelor de contracte si negocierea clauzelor legale contractuale/ Intocmirea formalitatilor prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv, asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului / Rezolvarea prompta a reclamatiilor / Preocuparea in permanenta de cresterea gradului individual de profesionalism cat si de actualizarea bazei informationale legislative a societatii/ Respectarea obiectivelor propuse in acord cu strategia companiei |
|
01.09.2014 - prezent Departament: marketing Titlu Job: brand ambassador manager Responsabilitati: Planificarea financiara / Crearea si implementarea unor strategii de crestere a businessului pe perioade scurte si lungi / Stabilirea de indicatori de performanta si urmarirea realizarii acestora, precum si a altor indicatori financiari / Operarea in bugetele propuse si chiar depasirea tintelor bugetate / Organizarea si conducerea sedintelor de coordonare din departament / Managementul de personal, coordonarea si supervizarea personalului, cu asigurarea evaluarii si dezvoltarii continue a angajatilor, a satisfactiei acestora / Asigurarea tuturor conditiilor pentru obtinerea de performante maxime din partea angajatilor / Masurarea feedback-ului asupra serviciilor si calitatii produselor furnizate cu scopul de a imbunatati continuu nivelul acestora / Conceperea impreuna cu Directorul General strategiile comerciale prioritare in vederea atingerii target-urilor stabilite |
|
01.09.2013 - 01.09.2014 Departament: management Titlu Job: general manager Responsabilitati: Monitorizarea si evaluarea activitatilor desfasurate in clinica in scopul cresterii performantelor profesionale si utilizarii eficiente a resurselor alocate / Atributii organizatorice si functionale cu caracter medico-sanitar / Sustinerea si organizarea diverselor evenimente si servicii contractate de clinica, pe baza bugetului de venituri si cheltuieli proprii, aprobat de conducerea unitatii / Sesizarea si propunerea masurilor de simplificare a mijloacelor si metodelor de lucru / Coordonarea, controlarea si raspunderea de activitatea personalului din subordine si deleaga sarcini acestora / Identificarea si centralizarea tuturor informatiilor legate de potentialii parteneri / Intocmirea de rapoarte conform procedurilor interne si solicitarilor venite din partea conducerii / Raportarea de urgenta conducerii oricarui incident critic care poate prejudicia activitatea clinicii |
|
01.01.2013 - 01.09.2013 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: general director Responsabilitati: Supravegherea și coordonarea tuturor activităților / Punerea la punct a unei structuri organizaționale care să vină în ajutorul angajaților, astfel încat munca să se desfașoare sigur, cu ușurință și productiv / Intocmirea periodică de rapoarte asupra muncii prestate / Asigurarea unei atmosfere de colaborare optimă în cadrul echipei / Organizarea de team-building-uri și căutarea strategiilor de îmbunătățire a activității fiecarui membru, dar și a echipei ca întreg / Recrutarea de personal / Formarea profesională pentru atingerea obiectivelor firmei / Asigurarea și procurarea de bunuri și servicii pentru buna desfășurare a activității de lucru precum și gestionarea eficientă și responsabilă a bugetului alocat fiecarui proiect |
|
01.09.2012 - 01.01.2013 Departament: telecomunicatii Titlu Job: public relations manager Responsabilitati: Furnizarea informațiilor către clienții societății / Oferirea de suport tehnic în ceea ce privește asistența stradală / Contactarea firmelor colaboratoare pentru efectuarea procesului de asistență stradală |
|
01.02.2012 - 01.08.2012 Departament: achizitii Titlu Job: recuperator creante debite Responsabilitati: Contactarea în faza pre-legală a rău platnicilor în numele clienților noștri: furnizori de utilități, bănci și concesionarii de credite în ideea de a-i informa asupra creanței atât prin înștiințări cât și telefonic, pentru a-i contacta mai apoi telefonic în ideea de a-i convinge să își achite debitul, în baza unei argumentări solide axate strict pe clauzele si termenii contractuali conveniți de către clienții noștri și rău platnicii în cauză, cunoașterea clienților firmei si adaptarea la nevoile lor |
|
01.01.2011 - 01.09.2011 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: secretar administrativ Responsabilitati: Întocmirea dosarului de legislație în domeniul sănătății si securității în muncă pentru firmele colaboratoare / Efectuarea instructajului general de sănătate și securitate în muncă / Testarea cunoștinţelor angajaților / Elaborarea matricilor de instruire și efectuarea verificării instructajului de sănătate și securitate în muncă / Efectuarea controalelor periodice privind modul cum sunt asigurate măsurile de securitate şi sănătate în munca în cadrul societăților |
| studii | |
|
Facultati: 2017 - 2017 Masterat: EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE la Ministerul Educației și Cercetării Științifice din București . Certificat de Absolvire EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE
Cod COR 214946
2009 - 2013 Facultate / Colegiu: Facultatea de Drept la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2008 - 2009 MBA (Master of Business Administration): Facultatea de Business la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj - Napoca.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Facultatea de Business la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj - Napoca.
2000 - 2004 Liceu: Matematica-Informatica la Colegiul Tehnic "Alesandru Papiu Ilarian" din Zalau.
Premii Premii si Distinctii
Nov 2016: Presedinte Sectia de Votare nr. 27, Timisoara, Alegeri Parlamentare 2016
Jun 2016: Președinte Circumscripția Electorala nr. 13, BARA, județul Timis, Alegeri Locale 2016
Nov 2014: Presedinte Sectia de Votare 30, Timisoara, Alegeri Prezidentiale 2014
Proiecte
Sep 2013 - Sep 2014: Dental Tourism Project
Proiect dezvoltat pe piata din Italia si Anglia pentru atragerea pacientilor la clinica stomatologica Star Dental Clinic din Timisoara, Romania
Jan 2013 - Jan 2017: Green Energy Project
Proiect dezvoltat pe piata din Romania si Italia prin identificarea unor societatii cu care am stabilit o colaborare pe termen mediu si lung in ceea ce priveste energia regenenerabila
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|