Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.11.1999

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Personal: Născut în Iași la 1999, noiembrie pe ziua de 6. Sunt pasionat de gaming , noutăți, media , medicină, știință , curiozități, computer science , travel , marketing și dezvoltare personală. Personal sunt social, calm și răbdător, energic și motivat în găsirea soluțiilor de zi cu zi în absolut orice domeniu/problema de oricare tipul ei. O mică carieră în modding pentru titluri ca Fifa , Pes, F1 series de aproximativ 8 ani, încă activ. Fost jucător semi-pro de Fifa și League of Legends. Abilități dobândite în urmă responsabilităților la fosturile locuri de muncă în domeniul IT. Primul punct de contact pentru probleme legate de IT și cereri pentru mai mulți clienți. - Asigurarea că toate SLA-urile zilnice, lunare și anuale și KPI sunt respectate. - Depanare de bază, Windows, Exchange, SAP și rezolvarea problemelor legate de mobil. - Registrarea incidentelor mai complicate și asigurarea căilor de escalare corespunzătoare. - Observarea și modificarea proactivă a tiparelor în incidentele semnalate și escalarea acestora către canalele corespunzătoare pentru a fi inițiată o ancheta problemei. - Lucrarea într-un mediu multi-clienți și să ofer servicii de calitate tuturor. -Dezvoltarea procedurilor în rezolvarea problemelor deținute de către fiecare arhitectură IT. -Ajutarea echipei informațional în privința cu orice aspect, schimbare sau problema întâmpinată. - Nivel L2 OS (windows) / AD / Azure / Exchange / Powershell / MFA / Citrix / VPN / Office 365 / Network / Hardware configuration or repair etc. - O bună comunicare remote cât și office. Acest CV include doar o mică prezentare .

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Sport / Wellness, Personal calificat

Oras de lucru: Iasi, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: l2 remote technical support

01.10.2018 - 28.02.2019

Departament: marketing

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Vanzari telefonice in limba engleza

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Liceu / Școală profesională: Tehnician mecanic pentru întreţinere şi reparaţii la Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida din Iași.
2014 - 2018 Liceu / Școală profesională: Turism la Liceul tehnologic economic de turism din Iasi.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close