Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.07.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.04.2003

obiectiv

 

Dezvoltarea profesionala continua, placerea de a munci cu oameni si pentru oameni, apartenenta la o echipa intr-un mediu de lucru placut si organizat

Salariu: nespecificat

Beneficii: salariu motivant, optional asigurare de sanatate, munca in echipa, bonusuri de sarbatori legale

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Transport / Distributie, Import - export, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2020 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: controlor finanaciar

Responsabilitati:

- asigurarea respectarii procedurilor interne, mai ales a celor care reflecta activitatea financiar-contabila
- verific gradul de realizare a veniturilor, de efectuare a cheltuielilor si de obtinere a profitului
- elaborez analize economico- financiare pentru top management in scopul fundamentarii deciziilor si imbunatatirii performantelor
- controlez permanent gestiunea proprie prin control general si partial
- intocmirea rapoartelor la termen (cashflow, ore realizate/ore facturate, productivitate, comercial, eficienta)
- keyaccont proces facturare si incasare
- keyaccount parte financiara clienti
- gestionarea disponibilitatilor bancare si raportarea zilnica (intrari/iesiri)
- initierea de proceduri in vederea realizarii fluxului de informatii in cadrul grupului
- avizarea contratelor dpdv rentabilitate (aviz comercial)
- aprobarea, verificarea si evidenta platilor
- gestionarea, evidenta mentinerii echilibrului intre intrari si iesiri
- intocmirea rapoartelor si participarea activa la recuperarea soldurilor restante (crearea de instrumente de recuperare impreuna cu Dep. Juridic)

01.01.2020 - 31.03.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: key account

Responsabilitati:

- am verificat permanent conturile alocate
- obiectiv principal: identificarea si rezolvarea intocmai si la timp a problemelor si nevoilor clientilor alocati
- oferirea de optiuni pentru noi forma de cooperare
- mentine contact constant cu clientii, organizand lucrul cu acestia conform schemelor de afaceri stabilite
- stabilirea feedback ului cu clientii, examinand cerintele acestora iar in final analiza si luarea masurilor necesare pentru rezolvarea nemultumirilor/reclamatiilor acestora
- formarea unei baze de date, cu update permanent
- desfasurarea periodica a auditelor in locatiile unde se presteaza serviciile, cat si intocmirea rapoartelor in urma acestora
- asigura derularea corespunzatoare a contractelor
- urmarirea incasarii facturilor de prestari servicii in limita scadentelor contractuale
- contributie la imaginea companiei, prin masurile intreprinse in urma feedback ului solicitat constant

01.10.2019 - 31.01.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: manager filiala

01.11.2018 - 30.09.2019

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: administrator/ director departament catering

Responsabilitati:

-asistenta la incheierea contractelor
-organizarea activitatii zilnice/saptamanle
-coordonarea activitatilor specifice departamentului
-asigurarea calitatii produselor finale
-optimizarea rezultatelor
-asistenta/contributie si aprobare a meniurilor
-rezolvarea reclamatiilor
-asigura zilnic amenajarea complementara a ariei de vanzare
-verificarea si arhivarea documentatiei zilnice
-realizarea planurilor pentru proiecte viitoare
-prospectarea pietei si identificarea nevoilor consumatorilor

01.04.2017 - 30.09.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: sef vanzari

01.11.2014 - 30.04.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: manager departament bake-off&lf

Responsabilitati:

Obiectiv principal:
Verificarea si optimizarea nivelului de adoptare a masurilor dispuse de catre departamentele din sediul central in privinta raioanelor de legume-fructe-flori, carne proaspata si produse proaspete sub aspectul fidelizarii clientilor/cresterea CA.
Sarcini:
Asigurarea fluxului informational permanent
Scolarizarea permanenta a directorilor, sefilor de vanzari, sefilor de magazin
Analizarea, evaluarea si gasirea solutiilor de optimizare a nr de produse vandute, precum si optimizarea proceselor de lucru prin respectarea procedurilor
Sprijin in deschiderea noilor magazine din zona S, S-E a tarii
Verificarea permanenta a stocurilor din depozit si inaintarea de rapoarte-propuneri privind evitarea pierderilor depozit-magazine
Efectuarea de audite in magazine in concordanta cu principiile de scolarizare si prezentare a marfii si evaluarea rezultatelor obtinute in urma acestora
Verificarea permanenta a magazinelor si oferirea suportului in corectarea disfunctionalitatilor constatate.
Prezentarea concluziilor si masurilor constatate in sedintele periodice desfasurate in sediul regional, dar si transmiterea acestora catre sediul central

01.04.2013 - 30.11.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sef vanzari

Responsabilitati:

-Gestionarea stocurilor (analiza comenzilor, verificarea stocurilor, control intern, dezvoltarea si optimizarea proceselor, principii de amplasare si prezentare marfa in magazine, transferuri intre magazine, prelucrare si rezolvare reclamatii clienti, respectarea conceptelor, eficientizarea proceselor etc.)
-Management de personal (coordonare personal, scolarizarea personalului, recrutare-angajare personal, asigurarea indeplinirii sarcinilor de catre personalul din subordine etc.)
-Managementul indicatorilor de productivitate (planificarea cifrei de afaceri si a eficientei, analizarea permanenta a indicilor, luarea masurilor pentru realizarea planului, conducerea si supravegherea inventarierii periodice, aplicarea masurilor de prevenire pierderi etc.)
-Managementul costurilor (planificarea cifrelor si a productivitatii, verificarea planurilor de activitate, verificarea alocarii sarcinilor, analizarea si optimizarea indicilor stabiliti etc.)

01.11.2012 - 01.02.2013

Departament: transport / distributie

Titlu Job: gestionar tranzit

Responsabilitati:

Administrarea documentelor vamale
Asistarea agenţilor economici pentru întocmirea formalităţilor vamale
Efectuarea operaţiunilor de tranzit (programul SOClass-sistemul de operare vamal, metodologia de completare, utilizare şi circulaţie a D.V.-urilor tipuri de documente vamale;tariful vamal de import al României;legislaţie vamală-cod şi regulament,convenţie TIR, convenţie CMR,INCOTERM, convenţie de tranzit comun )
Întocmirea si promovarea documentelor specifice
Operarea informaţiilor în sistemul informatic vamal

01.08.2011 - 01.09.2012

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert centre de perfectionare

Responsabilitati:

- promovare directa a serviciilor
- prospectarea permanenta a pietei in vederea identificarii de noi clienti
- furnizarea informatiilor necesare incheierii contractelor
- legatura permanenta cu clientii
- acordarea de consultanta si feedback clientilor in legatura cu serviciile vandute
- raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale
- raspunde de promovarea imaginii firmei
- asigura buna desfasurare a cursurilor pe care le organizeaza

01.04.2011 - 31.07.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivare a corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date
- rezervari hotel parteneri externi, rezervari auto, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de manager
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
-gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat
- centralizarea informatiile, prelucrarea lor si prezentarea acestora managerului in forma clara si accesibila
- imbunatatirea permanenta a pregatirii profesionale si de specialitate
- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
- implicarea permanenta in vederea solutionarii situatiilor de criza care pot/sau afecteaza firma
- centalizarea normelor interne, procedurilor firmei si alte documente de interes general
- urmarirea modificarilor aparute si asigurarea actualizarilor necesare
- realizarea traducerilor in/din limba engleza a documentelor de prezentare a firmei sau a altor documente specifice managementului firmei
- supervizarea altor traduceri in/din limba engleza realizate in cadrul firmei sau pentru firma
- stabilirea (impreuna cu managerul) programului zilnic cu activitatile proprii
- notarea programarilor intalnirilor managerului si urmarirea respectarii acestora, si asigurarea reprogramarilor in caz de nevoie
- alte sarcini trasate de manager

17.02.2010 - 27.03.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari (training asistent manager)

Responsabilitati:

- customer service
- receptionarea produselor
- organizarea si verificarea produselor
- gestionarea comenzilor
- receptionarea produselor cu defecte
- merchandising
- efectuarea inventarului
- inlocuirea produselor vandute si organizarea depozitului

01.10.2003 - 31.08.2009

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: cadru militar

Responsabilitati:

Activităţi in domeniul elaborării documentelor, participarea la coordonarea activităţii de operaţionalizare şi evaluare a structurilor subordonate, coordonarea activităţii administrative din cadrul secţiei, intocmirea rapoartelor zilnice şi periodice, responsabilităţi privind organizarea, planificarea, controlul şi realizarea activităţilor specifice departamentului, preluarea şi distribuirea corespondenţei la nivelul secţiei, transmiterea ordinelor de la eşaloanele superioare către structurile subordonate, asigurarea respectării regulilor privitoare la securitatea şi secretul informaţiilor pe care le deţine sau sunt conţinute in documente.
- datorita specificului activitatii si prin absolvirea unui curs de leadership sunt capabil sa conduc si instruiesc (in domeniul militar si nu numai) o formatiune de tip pluton (intre 10-30 persoane).
Şeful nemijlocit, persoane din institutia in care am fost incadrata,HR.
- bonuri de masa
- optional (asigurare, telefon)

studii

 

Facultati:

2008 - 2009 Masterat: Știinte militare si informatii/ Securitate şi apărare la Facultatea de comanda si stat major/ Universitatea Naţională de Apărare „Carol I” Bucureşti din BUCURESTI.
2004 - 2008 Facultate: Economist la Universitatea Româno - Americană /Facultatea Economia Turismului Intern şi Internaţional din BUCURESTI.
2004 - 2005 Facultate: Cadru militar la Şcoala de formare maiştri militari şi subofiţeri „Basarab I din Pitesti.
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Finanate-contabilitate la Colegiul economic „A.D. Xenopol” din BUCURESTI.

Premii

- curs Inspector resurse umane /Centrul de formare profesionala Intratest Srl Bucuresti /2011
- curs C2 – Prevenirea accidentelor de munca si controlul sanatatii /SC RU EUROPE SRL, solicitant al proiectului POSDRU 63/3.2/S/41746 intitulat PLAN STRATEGIC NATIONAL IN VEDEREA UNUI DIALOG SOCIAL PERFORMANT PRIN INSTRUMENTE EUROPENE MODERNE: „Impreuna pentru siguranta noastra in parteneriat cu CNS „Cartel ALFA si Centro de Estudios Infer SL /Diploma de participare /2011
- Curs avansat de maiştri militari şi subofiţeri de logistică - administraţie /Şcoala de Aplicaţie pentru Logistică „General Constantin Zaharia” /Certificat de absolvire /2006
- Curs PC, C1 /S.C. Electabizz S.A /Certificat de absolvire /2003
- Atestat de competenţe profesionale, apt nivel II /Finanţe – contabilitate – contabil - statistician /2002

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close