 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 09.07.1982 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:10.04.2003
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltarea profesionala continua, placerea de a munci cu oameni si pentru oameni, apartenenta la o echipa intr-un mediu de lucru placut si organizat
Salariu: nespecificat Beneficii: salariu motivant, optional asigurare de sanatate, munca in echipa, bonusuri de sarbatori legale Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Transport / Distributie, Import - export, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2020 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: key account |
|
01.10.2019 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: manager filiala |
|
01.11.2018 - 30.09.2019 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: administrator/ director departament catering Responsabilitati: -asistenta la incheierea contractelor
-organizarea activitatii zilnice/saptamanle
-coordonarea activitatilor specifice departamentului
-asigurarea calitatii produselor finale
-optimizarea rezultatelor
-asistenta/contributie si aprobare a meniurilor
-rezolvarea reclamatiilor
-asigura zilnic amenajarea complementara a ariei de vanzare
-verificarea si arhivarea documentatiei zilnice
-realizarea planurilor pentru proiecte viitoare
-prospectarea pietei si identificarea nevoilor consumatorilor |
|
01.04.2017 - 30.09.2018 Departament: vanzari Titlu Job: sef vanzari |
|
01.11.2014 - 30.04.2017 Departament: vanzari Titlu Job: manager departament bake-off&lf Responsabilitati: Obiectiv principal:
Verificarea si optimizarea nivelului de adoptare a masurilor dispuse de catre departamentele din sediul central in privinta raioanelor de legume-fructe-flori, carne proaspata si produse proaspete sub aspectul fidelizarii clientilor/cresterea CA.
Sarcini:
Asigurarea fluxului informational permanent
Scolarizarea permanenta a directorilor, sefilor de vanzari, sefilor de magazin
Analizarea, evaluarea si gasirea solutiilor de optimizare a nr de produse vandute, precum si optimizarea proceselor de lucru prin respectarea procedurilor
Sprijin in deschiderea noilor magazine din zona S, S-E a tarii
Verificarea permanenta a stocurilor din depozit si inaintarea de rapoarte-propuneri privind evitarea pierderilor depozit-magazine
Efectuarea de audite in magazine in concordanta cu principiile de scolarizare si prezentare a marfii si evaluarea rezultatelor obtinute in urma acestora
Verificarea permanenta a magazinelor si oferirea suportului in corectarea disfunctionalitatilor constatate.
Prezentarea concluziilor si masurilor constatate in sedintele periodice desfasurate in sediul regional, dar si transmiterea acestora catre sediul central |
|
01.04.2013 - 30.11.2014 Departament: vanzari Titlu Job: sef vanzari Responsabilitati: -Gestionarea stocurilor (analiza comenzilor, verificarea stocurilor, control intern, dezvoltarea si optimizarea proceselor, principii de amplasare si prezentare marfa in magazine, transferuri intre magazine, prelucrare si rezolvare reclamatii clienti, respectarea conceptelor, eficientizarea proceselor etc.)
-Management de personal (coordonare personal, scolarizarea personalului, recrutare-angajare personal, asigurarea indeplinirii sarcinilor de catre personalul din subordine etc.)
-Managementul indicatorilor de productivitate (planificarea cifrei de afaceri si a eficientei, analizarea permanenta a indicilor, luarea masurilor pentru realizarea planului, conducerea si supravegherea inventarierii periodice, aplicarea masurilor de prevenire pierderi etc.)
-Managementul costurilor (planificarea cifrelor si a productivitatii, verificarea planurilor de activitate, verificarea alocarii sarcinilor, analizarea si optimizarea indicilor stabiliti etc.) |
|
01.11.2012 - 01.02.2013 Departament: transport / distributie Titlu Job: gestionar tranzit Responsabilitati: Administrarea documentelor vamale
Asistarea agenţilor economici pentru întocmirea formalităţilor vamale
Efectuarea operaţiunilor de tranzit (programul SOClass-sistemul de operare vamal, metodologia de completare, utilizare şi circulaţie a D.V.-urilor tipuri de documente vamale;tariful vamal de import al României;legislaţie vamală-cod şi regulament,convenţie TIR, convenţie CMR,INCOTERM, convenţie de tranzit comun )
Întocmirea si promovarea documentelor specifice
Operarea informaţiilor în sistemul informatic vamal |
|
01.08.2011 - 01.09.2012 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: expert centre de perfectionare Responsabilitati: - promovare directa a serviciilor
- prospectarea permanenta a pietei in vederea identificarii de noi clienti
- furnizarea informatiilor necesare incheierii contractelor
- legatura permanenta cu clientii
- acordarea de consultanta si feedback clientilor in legatura cu serviciile vandute
- raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale
- raspunde de promovarea imaginii firmei
- asigura buna desfasurare a cursurilor pe care le organizeaza |
|
01.04.2011 - 31.07.2011 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivare a corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date
- rezervari hotel parteneri externi, rezervari auto, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de manager
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
-gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat
- centralizarea informatiile, prelucrarea lor si prezentarea acestora managerului in forma clara si accesibila
- imbunatatirea permanenta a pregatirii profesionale si de specialitate
- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
- implicarea permanenta in vederea solutionarii situatiilor de criza care pot/sau afecteaza firma
- centalizarea normelor interne, procedurilor firmei si alte documente de interes general
- urmarirea modificarilor aparute si asigurarea actualizarilor necesare
- realizarea traducerilor in/din limba engleza a documentelor de prezentare a firmei sau a altor documente specifice managementului firmei
- supervizarea altor traduceri in/din limba engleza realizate in cadrul firmei sau pentru firma
- stabilirea (impreuna cu managerul) programului zilnic cu activitatile proprii
- notarea programarilor intalnirilor managerului si urmarirea respectarii acestora, si asigurarea reprogramarilor in caz de nevoie
- alte sarcini trasate de manager
|
|
17.02.2010 - 27.03.2011 Departament: vanzari Titlu Job: consilier vanzari (training asistent manager) Responsabilitati: - customer service
- receptionarea produselor
- organizarea si verificarea produselor
- gestionarea comenzilor
- receptionarea produselor cu defecte
- merchandising
- efectuarea inventarului
- inlocuirea produselor vandute si organizarea depozitului |
|
01.10.2003 - 31.08.2009 Departament: paza si protectie / militar Titlu Job: cadru militar Responsabilitati: Activităţi in domeniul elaborării documentelor, participarea la coordonarea activităţii de operaţionalizare şi evaluare a structurilor subordonate, coordonarea activităţii administrative din cadrul secţiei, intocmirea rapoartelor zilnice şi periodice, responsabilităţi privind organizarea, planificarea, controlul şi realizarea activităţilor specifice departamentului, preluarea şi distribuirea corespondenţei la nivelul secţiei, transmiterea ordinelor de la eşaloanele superioare către structurile subordonate, asigurarea respectării regulilor privitoare la securitatea şi secretul informaţiilor pe care le deţine sau sunt conţinute in documente.
- datorita specificului activitatii si prin absolvirea unui curs de leadership sunt capabil sa conduc si instruiesc (in domeniul militar si nu numai) o formatiune de tip pluton (intre 10-30 persoane).
Şeful nemijlocit, persoane din institutia in care am fost incadrata,HR.
- bonuri de masa
- optional (asigurare, telefon) |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2009 Masterat: Știinte militare si informatii/ Securitate şi apărare la Facultatea de comanda si stat major/ Universitatea Naţională de Apărare „Carol I” Bucureşti din BUCURESTI.
2004 - 2008 Facultate: Economist la Universitatea Româno - Americană /Facultatea Economia Turismului Intern şi Internaţional din BUCURESTI.
2004 - 2005 Facultate: Cadru militar la Şcoala de formare maiştri militari şi subofiţeri „Basarab I din Pitesti.
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Finanate-contabilitate la Colegiul economic „A.D. Xenopol” din BUCURESTI.
Premii - curs Inspector resurse umane /Centrul de formare profesionala Intratest Srl Bucuresti /2011
- curs C2 – Prevenirea accidentelor de munca si controlul sanatatii /SC RU EUROPE SRL, solicitant al proiectului POSDRU 63/3.2/S/41746 intitulat PLAN STRATEGIC NATIONAL IN VEDEREA UNUI DIALOG SOCIAL PERFORMANT PRIN INSTRUMENTE EUROPENE MODERNE: „Impreuna pentru siguranta noastra in parteneriat cu CNS „Cartel ALFA si Centro de Estudios Infer SL /Diploma de participare /2011
- Curs avansat de maiştri militari şi subofiţeri de logistică - administraţie /Şcoala de Aplicaţie pentru Logistică „General Constantin Zaharia” /Certificat de absolvire /2006
- Curs PC, C1 /S.C. Electabizz S.A /Certificat de absolvire /2003
- Atestat de competenţe profesionale, apt nivel II /Finanţe – contabilitate – contabil - statistician /2002 |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) spaniolă(incepator,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|