Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.07.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.02.2011

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Ramnicu-Valcea

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: key account representative

Responsabilitati:

-asigurarea necesarului de transport pentru firmele grupului;
-negocierea tarifelor cu furnizorii de transport;
-preavizarea camioanelor la depozit pentru incarcare;
-mentinerea legaturii cu depozitul si clarificarea situatiilor neprevazute;
-diverse rapoarte.

01.06.2010 - 31.08.2016

Departament: altele

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Conducerea unei echipe de 7 oameni ( 3 gestionari si 4 soferi);
Intocmirea de rapoarte de vanzari;
Ofertare clienti conform cererilor de oferta ( aprox. 3 ani );
Mentinerea relatiei cu clientii si solutionarea in timp util a problemelor aparute;
Mentinerea relatiei cu marile retele: Carrefour, Selgros, Dedeman, Auchan, Rewe Romania;
Operarea foilor de parcurs si verificarea stocurilor de combustibil (parc auto propriu);
Inchirierea de masini de pe Bursa Transport si negocierea tarifelor;
Urmarirea livrarilor ( asigurarea ca se fac la timp, conform contractelor);
O perioada de 3 ani-facturare si evidenta primara.

01.08.2009 - 31.01.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Evidenta primara HOTEL ALUTUS;
Evidenta primara HOTEL CAPELA;
Evidenta primara FABRICA DE CARAMIDA-ORLESTI;
Evidenta primara FABRICA DE CHERESTEA DRAGASANI.

01.11.2006 - 31.05.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

In subordinea mea erau 2 puncte de lucru la care aveam urmatoarele responsabilitati :

-LA PUNCTUL DE LUCRU VENDING
Tinerea contabilitatii primare;
Intocmirea registrului de casa si depunerea banilor la banca;
Calcularea necesarului de Marfa si plasarea comenzilor;
Receptionarea marfurilor si introducerea lor in programul de gestiune;
Intocmirea bonurilor de consum;
Efectuarea inventarului zilnic atat a stocului din magazie cat si a marfurilor aflate in masinile agentilor de vanzare;
Descarcarea efectiva de marfa si de bani a operatorilor vending si horeca;
Intocmirea rapoartelor de vanzare, consum si analiza a activitatii desfasurate pe fiecare luna si transmiterea lor in timp util catre directorul general, asistent manager si directorul de vanzari;
Intocmirea scadentarului si urmarirea scadentelor;
Prezentarea catre client a produselor oferite de firma si a tipurilor de contracte;
Urmarirea cotelor de combustibil si intocmirea foilor de parcurs
*LA PUNCTUL DE LUCRU CAFE-NESCAFE:
- Tinerea evidentei stocurilor;
- Calculul necesarului de marfa si plasarea comenzilor;
- Efectuarea inventarului zilnic impreuna cu osapatarii si barmanii;
- Organizarea si urmarirea intregii activitati desfasurate la cafenea;
- Incasarea banilor de la ospatari, depunerea lor la banca si intocmirea registrului de casa;
- Monitorizarea consumului de marfa si imputarea diferentelor;
- Responsabil cu problemele legate de personal ( angajari, concedieri, sanctionari, etc. )
- Am condus o echipa de 8 angajati;
- Rezolvarea diverselor problem aparute in activitatea desfasurata, inclusiv a unor probleme juridice.

01.07.2006 - 31.10.2006

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

-cazarea clientilor;
-emiterea facturilor de cazare.

01.05.2006 - 31.08.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

Incasarea banilor din vanzari;
Intocmirea raportului de gestiune zilnica;
Inventarierea stocurilor.

01.03.2004 - 28.02.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

TInerea evidentei contabile primare (registru de casa, note de receptie, receptie marfa)

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Management si Marketing in Afaceri Economice la Universitatea Constantin Brancoveanu din Rm. Valcea.
2003 - 2007 Facultate: Finante-Banci la Universitatea Constantin Brancoveanu din Rm. Valcea.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Alimentatie Publica la Economic din Rm. Valcea.

Premii

Calificari
Mar 2013: Competente antreprenoriale

Apr 2012: Responsabil de mediu

Apr 2011: Auditor de sistem de management pentru SSO

Mar 2011: Auditor in domeniul mediului

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close