Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.10.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.09.2009

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este acela de a găsi o companie care să se potrivească standardelor mele și care să își trateze angajații cu foarte mult respect. Urmăresc să ofer clienților noștri o experiență unică. Un motiv de a colabora tot timpul cu noi.  flexibilitatea gândirii  motivație, antrenare, concentrare, inițiativă și abilități de inovare

Salariu: 1.100,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - prezent

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: key account manager wholesale / agent turism

Responsabilitati:

PRospectarea pietei turistice, promovarea directa si valorificarea produselor turistice promovate de companie, valorificarea politelor de asigurare, incheierea contractelor cu CLENTII SI NOI PARTENERI/ FURNIZORII INTERNATIONALI, urmarirea efectuarii platilor, precum si administrarea si transmiterea documentelor specifice, prelucrarea tranzactiilor financiare, obtinerea rezervarilor . Servicii complete de call center, apeluri InBound ,OutBound, vânzare, întreținere, modificarii, anularii, forta majora. Respectarea procedurilor si Termeni si conditii -urmarirea si propunerea modului de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi transmiterea : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si companie Anpc /Ministerul Turismului-gestionarea solicitarilor clientilor prin e-mail; -contactarea furnizorilor pentru solutionarea diverselor situatii; gestionare plati, anulari rezervarii (furnizorii)

01.09.2014 - 30.09.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: travel advisor english and spanish

Responsabilitati:

servicii complete de call center, apeluri InBound ,OutBound,Chat informare, vânzare, întreținere, modificarii, anularii, forta majora. - emiterea zilnica a numarul necesar de apeluri, minim 80 apeluri (maxim), respectarea procedurilor si Termeni si conditii -urmarirea si propunerea modului de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi transmiterea supervizorului direct informatiile cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si companie -gestionarea solicitarilor clientilor prin e-mail; -contactarea furnizorilor pentru solutionarea diverselor situatii; *titu lunar BEST AGENT departament and BEST AGENT COMPANIE

01.01.2014 - 30.09.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator telecomunicatii

Responsabilitati:

Suport Relati cu Clienti Ryanair
Servicii complete de call center, apeluri InBound si OutBound, promovare, informare, vânzare, întreținere,fidelizarea acestora, precum și creșterea portofoliului prin atragerea de noi potențiali clienți.
- emiterea zilnica a numarul necesar de apeluri, minim 120 apeluri (minim 15 apeluri /ora), respectarea zilnica a minutelor pe care trebuie sa il vorbeasca cu clientii la telefon, maxim 3 minute
-urmarirea si propunerea modului de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi
transmiterea managerului direct informatiile cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si companie

01.05.2013 - 31.01.2014

Departament: banci

Titlu Job: agent vânzări

Responsabilitati:

Broker Raiffeisen Bank
- consiliere în problemele financiare(construirea unei relați cu clienți pentru a putea asculta preocupările clientului și a reuși să-i adreseze întrebări personale, răbdare , responsabilitate).
Activitate:
Promovarea ofertelor de produse financiare ale băncilor partenere prin metode pe care le consideri eficiente(prezentări directe, de grup, telefonic, e-mail, alte);
-stabilirea uniei agende a întâlnirilor cu potențiali clienți;
-studierea nevoilor clienților în materie de servicii financiar-bancare și formularea unei oferte;
-solicitarea documentelor necesare obțineri unui credit(serviciu financiar-bancar), asistenta în întocmirea dosarelor, verificarea documentației conform normelor bancare și procedurilor stabilite de departamentul de analiza;
-prezentarea documentatei conform procedurilor la departamentul de analiza;
-respectarea programului de lucru și a dispozițiilor emise verbal sau scris de către superiori;
-respectarea legalității tuturor documentelor întocmite si prezentate spre analiza

01.01.2013 - 30.09.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: consultant imobiliar

Responsabilitati:

Activități:
Obiective specifice ale activității de muncă:
Prospectarea pieței imobiliare
Intermedierea tranzacțiilor imobiliare
Identificarea şi implementarea celor mai bune soluții pentru clienți
Organizarea şi urmărirea întregului proces de tranzacționare
Administrarea bazei de date cu proprietăți;
Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispoziție;
Responsabilități
In raport cu alte persoane:
Intermedierea relației dintre vânzător și cumpărător sau intre proprietar si chiriaș;
Crearea unei baze de date de vânzători;
Identificarea persoanelor care doresc sa facă achiziții imobiliare;
Găsirea de nișe pe piața pentru dezvoltarea de parteneriate;
Promovarea ofertelor pentru potențialii clienți;
Atingerea tar-getului lunar de contracte;
Consilierea clienților și oferirea de ajutor la întocmirea dosarului de finanțare
Păstrarea confidențialității tuturor informațiilor referitoare la datele de identificare ale clienților si ale agenției;
Pastrarea secretului de serviciu;
Contribuirea la crearea unei bune reputații in ceea ce privește serviciile oferite de catre agentie;

01.06.2012 - 31.10.2012

Departament: marketing

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Mărirea portofoliului de clienți
Semnarea a peste 2000 de contracte noi
Euger Management and services-Recomandări la nr 0034942579469
dirrecion@euger.es

01.09.2010 - 01.09.2012

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Monitorizarea clienților cât și a personalului; contabilitate primara/facturare ; promovarea firmei

01.11.2006 - 01.06.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Activitate 1. Identificare si achizirii de produse noi pentru portofoliul companiei.
Actiuni:
- prospectare pietei de autovehicule din Europa de vest si identificarea ofertelor avantajoase pentru companie;
- contactarea vanzatorilor, propietarilor, producatorilor, dealeri;
- negociera termenelor si conditiilor vizand achititia produselor respective;
- stabilitea instrumentelor si termenelor de plata;
- stabilirea si implementarea conditiilor logistice;
- organizarea si supervizarea activitatii din cele doua puncte de vanzare.

Activitate 2. Vanzare.
Actiuni:
- vanzarea produselor din portofoliul companiei;
- idenificarea potentialilor clienti pentru produsele din portofoliul companiei;
- contactarea potentialilor clienti;
- ofertarea produselor companiei;
- stabilirea pretului, a conditiilor de livrare si a termenelor de plata;
- urmarirea livrarii produselor si incasarii contravalorii acestora;
- organizarea si implementarea activitatii celor doua puncte de vanzare ale comaniei;
- organizarea activitatii servicelui existent in cadrul unuia dintre punctele de vanzare.
- urmarirea aprovizionarii cu piese a service-ului.

Activitate 3. Promovorea produselor si a companiei.
Actiuni:
- realizarea prezentarii companiei, a serviciilor si a produselor oferite de aceasta;
- inscrierea companiei in publicatii specifice pietei: portaluri web, reviste si publicatii de profil;
- realizarea actiunilor de tip newsletter catre piata potentiala;
- participarea la diferite targuri si expozitii de profil.

Activitate 4. Contabilitate primara. Facturare.
- inregistrarea si supervizarea inregistrarii documentelor contabile necesare
(facturi, contracte, garantii).

Realizarile mele:
Am deschis doua puncte de vanzare si un service.
Am participat la noua targuri de profil.
Am generat o cifra de afaceri in jur de doua milioane de euro pe an.
Am implementat o revista trimestriala de prezentare.

01.03.2006 - 01.08.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: sales assistent

Responsabilitati:

Identificarea posibililor clienți
Promovarea produselor disponibile în magazin
Participarea la ședințe de vânzări
Elaborarea rapoarte de vanzari

01.09.2005 - 28.02.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospătar

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-adoptare unei atitudini vesele ,binevoitoare si foarte amabila fata de clientii restaurantului
-colaborarea cu colegii siajutorul reciproc respectarea regulilor de protectie a munci si
PSI indeplinirea si altor sarcini incredintate de conducerea socetati
Recomandari: - la cerere
Realizari:
- ajutarea la intrarea pe piata
-cresterea vanzarilor

01.08.2004 - 01.06.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-adoptare unei atitudini vesele ,binevoitoare si foarte amabila fata de clientii restaurantului
-preluarea ordinelor de la ospatari
- tot ce tine de ospatarie de la servire la curatenia si mentinerea locului de munca s.a
Recomandari: Fochianu Filofteia si Baruch Eran
Realizari:
-mentinerea unui ambient placut intre colegi
- cresterea vanzarilor si atragerea altora
Beneficii:
- bonuri de masa
- cresterea salariului in functie de activitate depusa la locul de munca
-calificarea la locul de munca si urmaraea unor cursuri de pregatire profesionala

01.10.2003 - 01.07.2004

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

colaborarea cu colegii (ajutorul reciproc)
respectarea regulilor de protectie a munci și PSI
îndeplinirea și altor sarcini încredințate de conducerea socetati
Recomandări: Baruchu Eran
Realizări:
- creșterea vânzărilor
Beneficii:
- bonuri de masa
-creșterea salariului în fiecare luna

studii

 

Facultati:

2016 - 2019 Facultate: Limbi si Literaturi Straine Franceza si Spaniola la Universitatea Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Silvicultura Prelucrarea lemnului si Protectia mediului la CONSTANTIN BRANCUSI din Bucuresti.

Facultati in straiatate

UNIVERITATEA DIN BARCELONA 2009-2012 ADMINISTRATIA AFACERILOR IN PREZENT

Premii

Traininguri
Jun 2013 - Jul 2013: Training Vanzari Raiffeisen Bank International
Prospectarea inteligentă
Tehnicile de vânzări care vând
Pașii vânzării în 5 etape
Prezentarea de 1 minut
Pași pentru contracararea obiecțiilor și a convingerilor care blochează vânzarea
Jun 2013 - Jul 2013: Tehnica intrebarilor în negociere
Întrebări indirecte pentru a pregăti acordul partenerului de negociere.
Întrebări care sunt menite să sporească încrederea partenerului de negociere în dumneavoastră



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close