Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.07.1987

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:03.04.2015

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc sa acumulez cat mai multe cunostinte si cat mai multa experienta, care sa ma ajute in viitor sa cresc profesional

Salariu: nespecificat

Beneficii: in primul rand training

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Achizitii, Inginerie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager b2b

Responsabilitati:

Mentinerea si fidelizarea clientilor existenti, prospectarea/abordarea clientilor potentiali, incheierea de noi contracte, cresterea cifrei de afaceri si a profitului companiei,urmarirea si atingerea tintelor lunare si anuale, intocmirea rapoartelor de activitate, promovarea produselor si serviciilor companiei,urmarirea concurentei.
Cresterea semnificativa a cifrei de afaceri, cresterea marginii pe fiecare categorie de clienti,largirea portofoliului de clienti existenti si retentia acestora, promovarea imaginii companiei si serviciilor pe care aceasta le ofera,implementarea unor metode de prezentare a produselor si serviciilor companiei, eficientizarea timpului alocat vanzarii,atingerea tintelor lunare si anuale

01.07.2014 - 30.06.2019

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: consultant portofoliu clienti

Responsabilitati:

Responsabil de gestionarea profitabila a portofoliului de clienti, precum si de promovarea si vanzarea serviciilor oferite de UPC.
Gestiunea si cresterea portofoliului de clienti prin realizarea targhetelor de vanzari, reducerea churn-ului si administrarea operationala eficienta a magazinului.
Utilizarea instrumenetelor oferite de companie in vederea segmentarii corecte a portofoliului de clienti si a identificarii nevoilor specifice fiecarui client.
Prezentarea proactiva si asigurarea suportului in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti cu scopul vanzarii serviciilor UPC, pentru a atinge obiectivele de vanzari stabilite.
Intampinarea amabila a clientilor la intrarea in magazin, asigurarea asistentei pe tot parcursul clientilor in magazin.
Informarea detaliata despre serviciile si produsele UPC, intr-o maniera eficienta si politicoasa, tuturor clientilor.
Aplicarea standardelor in vanzare agreate de companie la fiecare interactiune cu clientii;
Pregatirea si procesarea corecta si completa a documentelor necesare, in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei.
Sprijinirea si asigurarea rezolvarii sesizarilor si solicitarilor clientilor in SLA-urile agreate in procedurile interne ale companiei.
Întregistrarea şi transmiterea mai departe a solicitărilor de servicii şi de asistenţă tehnică sesizate în centrul de relaţii cu clienţii;
La solicitarea clienţilor se verifica facturile şi situaţia plăţilor; soluţionarea cazurilor în care situatia platilor sau facturile emise nu sunt corecte;
Incasarea corecta a sumelor aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
Inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a tuturor operatiunilor de vanzare ale magazinului;
Responsabil de administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin, de corectitudinea inregistarilor si de predarea banilor.
Operatiuni de contabilitate primara;

01.06.2013 - 01.07.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

- Receptia si livrarea de materie prima
- Asigurarea gestiunii fizice a stocului de marfa, operarea in stoc a tuturor miscarilor de marfa
- Efectuarea inventarului stocului de marfa si raportarea rezultatelor activitatii de gestiune a stocului
- Raportarea catre superiorul ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic
- Inregistrarea , prelucrarea si pastrarea informatiilor referitoare la situatia stocurilor
- Efectuarea transferurilor intre sectii
- Buna gestionare a stocurilor de marfa
- Vanzarea si receptionarea cantitativa si calitativa a marfii

01.11.2010 - 01.12.2012

Departament: transport / distributie

Titlu Job: director logistica

Responsabilitati:

1. Coordonare depozit
2. Coordonare activitatii de transport si logistica
3. Coordonare parc auto

Depozit:
Organizarea si supervizarea desfasurari activitatilor din depozitul de marfa: receptie, intrari / iesiri marfa, procedee de stocare, etc;
Coordonarea si controlarea permanenta a activitatilor de depozitare, stocare si aranjarea a marfurilor din depozit, curatenie;
Supervizarea procesele de inventariere lunare si/sau anuale;
Coordonarea si controlarea tuturor activitatile specifice depozitelor de logistica ale companiei (administrare, siguranta, respectarea procedurilor de lucru si indicatorilor de performanta);
Verificareasi autorizarea mijloacelor de transport, autorizarea depozitelor, gestionarea registrelor privind temperatura si umiditatea in depozit si verificarea inregistrarilor efectuate, gestionarea tuturor registrelor

Transporturi:
Conducerea si controlarea activitatii de transport, de livrare marfa si depozitare;
Verificarea modului de derulare a operatiunilor de transport cu marfa de la depozit catre clienti;
Supravegherea activitatii de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport;
Organizarea si coordonarea activitatilor de achizitii si intretinere a autovehiculelor.

Generale:
Fundamentarea analizor economico-financiare si elaborarea unor strategii de rentabilizare a departamentului logistica;
Elaborarea si gestionarea bugetului de venituri si cheltuieli al departamentului logistica;
Monitorizarea, imbunatatirea si implementarea procedurilor de lucru privind activitatea departamentului pe care il conduce;

Manageriale:
Evaluarea periodica a activitatii salariaţilor din subordine;

Am reusit sa formez o echipa competitiva si impreuna am reusit sa onoram toate comenzile zilnice in timp util , problema existenta in firma. Am reusit , de asemenea, sa crestem cifra de afaceri.

01.01.2010 - 01.11.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

- Administrarea magazinului
- Urmarirea realizarii targhetului de vanzari
- Pastrarea magazinului in conditii optime de functionare
- Mentinerea unui stoc de marfa optim
- Aspectul magazinului - aranjare marfa, curatenie
- Angajarea, instruirea, evaluarea, supervizarea personalului angajat
- Receptionare si inventariere marfa
- Evidenta contabilitate primara (facturi, nir-uri, avize, registru de casa,intocmirea actelor lunare )

Impreuna cu echipa, am reusit sa ne atingem , si chiar sa depasim, targhetele de vanzari lunare.

01.03.2008 - 01.01.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Consultanta oferita clientilor,informarea acestora despre promotiile existente in magazin, mercantizarea magazinului , receptie marfa, curatenie in magazin, comenzi furnizori.

studii

 

Facultati:

2006 - 2011 Facultate: Mecanica Fina la Universitatea Politehnica Bucuresti, Facultatea de Mecanica si Mecatronica din Bucuresti.

Facultati in straiatate

-

Premii

Atestat de tehnician transport.
Atestat de stivuitorist.autorizatie ISCIR
Atestat de igiena

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close