Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.08.1989

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dorinta de a face totdeauna ceva nou, de a gasi noi metode de imbunatatire a ceea ce exista, asta ma caracterizeaza. Imi place sa socializez, incerc sa devin un perfectionist si un profesionist.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Service / Reparatii, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2020 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

01.09.2018 - 31.03.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Creeaza, mentine si dezvolta relatiile comerciale cu clientii; Creeaza, dezvolta si isi gestioneaza propriului portofoliul de clienti (persoane juridice); Prezinta toate produsele si serviciile, in scopul de a convinge clientii sa le achizitioneze; Detine informatii actualizate cu privire la toate ofertele, detaliile, noutatile tehnice, actiunile de promovare si evolutiile produselor/serviciilor pe care le reprezinta si a pietei nationale / locale de profil home & garden si consiliaza clientii pentru alegerea variantei optime; Efectueaza activitati de prospectare pe teren, prin deplasare la sediul clientilor, conform programului agreat cu managerul direct in vederea atingerii tintelor de vanzari asumate prin obiective clare; Prospecteaza piata/contacteaza clienti potentiali si mentine legatura cu clientii deja existenti; Gestioneaza la cele mai inalte standarde profesionale relatia cu clientii existenti; Urmareste realizarea indicatorilor de activitate necesari pentru atingerea obiectivelor, in conformitate cu Fisa de obiective; Se implica permanent si in mod proactiv in gestionarea tuturor fazelor din ciclul de negociere / vanzare, precum si in activitatea post-vanzare, pentru asigurarea unui nivel maxim de satisfactie al asteptarilor clientilor; Prospecteaza pieta de business; Identifica nevoile clientilor si a oportunitatilor de vanzare; Ofera solutii adaptate nevoilor clientilor; Negociaza si propune semnarea contractelor de vanzare si de servicii; Vizeaza atingerea cifrelor definite prin bugete.

01.08.2016 - 31.08.2018

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: team leader cs

Responsabilitati:

Urmareste zilnic activitatea personalului, asigura ca subordonaţii sai direcţi isi îndeplinesc toate obiectivele si respecta standardele de calitate stabilite. Daca este cazul, ia masuri prompte pentru a-si îndruma, perfecţiona si instrui subordonaţii din punct de vedere profesional. Recomanda calificativele de performanta trimestriale, bianuale si anuale.
Organizează si distribuie resursele umane la locul de munca, aloca alte resurse (ex. calculatoare, aplicatii, monitoare, căşti, telefoane etc.) si monitorizează activitatea zilnica a echipei sale conform planului si planificării stabilite; evaluează si raportează asupra stadiului de realizare a obiectivelor si asupra rezultatelor echipei, ia masuri pentru eliminarea abaterilor de la standardele stabilite care ar putea avea impact negativ. Oferă sprijin in calitatea sa de şef de echipa, ori de cate ori este nevoie.
Se asigura ca toti consultantii sunt pregatiti pe urmatoarele arii: tactici de vanzare consultativa si retentie, politici, proceduri, reguli in departamentul de relatii clienti si aplicatii si proceduri specifice de urmat in cadrul apelurilor pe diferite teme.
Actioneaza ca prima instanţa de raportare in ierarhia departamentului si rezolva cat mai rapid posibil problemele dificile de serviciu raportate de subordonaţii sai, conform politicii companiei. Ia masuri pentru ca problemele respective sa fie considerate in planul de activitate, pentru a preveni reapariţia acestora.
Comunica cu conducerea superioara a companiei in cazul problemelor legate de disciplina in cadrul departamentului Operatiuni Clienti. Participa la acţiunile interdepartamentale cu privire la aceasta tema.
Sustine cu regularitate discutii cu fiecare consultant in scopul imbunatatirii cunostintelor si abilitatilor de vanzare si retentie: jocuri de rol, schimburi de bune practici, oferire suport in cadrul apelurilor.
Creaza o cultura si o echipa performanta prin setarea obiectivelor individuale de performanta, prin sustinerea regulata a dialogului legat de performanta si a sesiunilor individuale de oferire suport pe baza evaluarii apelurilor, prin recunoasterea si recompensarea celor mai buni consultanti, prin aplicarea masurilor corective daca este necesar in situatiile de slaba performanta sau necorespunderile profesionale direct legate de Regulamentul de Ordine Interioara. Acest lucru presupune proactivitate din partea angajatului pentru a se asigura ca diminueaza impactul negativ generat de astfel de situatii.
Monitorizeaza si actioneaza lunar asupra rezultatelor individuale si de department si implementeaza solutii pentru a preveni impactul negativ in obiectivele de departament.
Atinge si depaseste targeturile de productivitate, calitate, retentie si vanzare ale echipei coordonate. Contribuie la imbunatatirea proceselor existente tinand cont de perspectiva clientilor, beneficiile aduse companiei si impactul in livrarea obiectivelor si strategiei departamentului.
Participa la recrutarea, selectarea si orientarea noilor angajaţi.
Se asigura ca recruteaza oamenii cei mai potriviti si se asigura ca le ofera toate informatiile si suportul de care au nevoie pentru a scurta curba de invatare si a performa conform standardelor interne.
Se asigura ca oamenii din subordine primesc suportul necesar pentru a-si atinge potentialul si sustine echipa prin feedback periodic si coaching.
Se asigura ca echipa este motivata si contribuie la cresterea indicatorilor de atasament al oamenilor din echipa fata de companie in relatie cu obiectivele stabilite (cunostinte, abilitaţi si atitudine).
Contribuie la planificarea, coordonarea, evaluarea si raportarea proiectelor sau activitatiilor specifice de department.
Asigura o colaborare eficienta si proactiva cu alte functiuni ale companiei. Participa activ la intalniri interdepartamentale si sustine punctul de vedere al departamentului si atingerea obiectivelor interne.
Se asigura ca ofera suport consultantilor in timp real si este tot timpul informat cu privire la schimbarile de procese si proceduri care intervin astfel incat clientii sa obtina cea mai buna solutie de la primul apel.
Constituie prima treapta de escalare pentru clienti si se asigura ca trateaza conform standardelor interne orice solicitare ce necesita interventia unui sef de colectiv / supervizor.


01.07.2014 - 31.05.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Realizeaza planul zilnic de vanzari.
Prezinta si promoveaza la telefon produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.
Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor.
Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.
Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.
Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli.
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
Raspunde de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati in numerar;
Urmareste atragerea permanenta de noi clienti;
Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit;
Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii organizatiei;
Intocmeste periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici) si de prezentare (bugete estimative);
Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;
Participarea activa la sedinte interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii.


01.05.2012 - 30.04.2014

Departament: publicitate

Titlu Job: administrator / antreprenor

Responsabilitati:

Privind relatiile interpersonale / comunicarea
Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.).
Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma.
Are o atitudine politicoasa atat fata de colegii sai, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei.
Fata de echipamentul din dotare
Raspunde de respectarea procedurilor interne legate de utilizarea instrumentelor si a aparaturii din dotarea departamentului.
Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
In raport cu obiectivele postului
Mentine si transmite un standard de profesionalism in indeplinirea sarcinilor de serviciu.
Raspunde de crearea si mentinerea unei imagini favorabile a firmei in relatiile cu clientii, beneficiarii, furnizorii etc.
Se preocupa in permanenta de propria dezvoltare profesionala.
Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia companiei.
Privind securitatea si sanatatea muncii
Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si PSI.
Privind regulamentele / procedurile de lucru
Respecta strategia de comunicare adoptata in cadrul firmei.
Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei.
Respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.

01.03.2010 - 30.04.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: tehnician retealistica

Responsabilitati:

administrarea și dezvoltarea rețelei de acces internet și televiziune
intervenții în vederea remedierii problemelor clienților
instalări de clienți noi și deconectări
cablări structurate
efectuarea de lucrări de infrastructură, depanare și extindere
instalări fibră optică
alte activități conexe
tehnician software
tehnician hardware

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Psihologie la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Matematica / Informatica la Grigore Cerchez din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Dec 2019: Public speaking cu Andrei Dunuta

Voluntariat
Oct 2019: Bucharest Maraton

May 2019: Let's Do It, Romania!

Certificari
Aug 2019: Curs excel data analysis - Marcela Filip



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close