Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.06.1986

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:07.11.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Ocuparea unui loc de munca prin intermediul caruia sa imi pot dezvolta abilitatile dobandite pana in prezent.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Stabilitate Siguranta Perfectionare Cariera

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Auto / Echipamente, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Desfasurarea de activitati orientate catre client si catre rezultate.
Realizarea unei bune comunicari si relationari cu clientii, asigurand astfel succesul procesului de promovare a produselor si serviciilor companiei.
Indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta.
Respectarea legislatiei in vigoare si pregatirea documentelor conform acesteia.
Atingerea tuturor obiectivelor saptamanale si lunare, si justificarea acestora prin realizarea diverselor situatii si rapoarte.
Respectarea cu strictete a deadline-urilor si a procedurilor de lucru, stabilind astfel strategii specifice care sa creasca profitul companiei.
Asigurarea indeplinirii obiectivelor propuse in acord cu strategia firmei.

01.07.2015 - 30.04.2016

Departament: management

Titlu Job: responsabil coordonare si monitorizare in cadrul proiectului ”educatia in comunitate – drum cu prioritate!”, id 156054, programul operational sectorial dezvoltarea resurselor umane 2007-2013

Responsabilitati:

Planificarea si lansarea procedurilor de achizitii publice in SEAP.
Participarea la intocmirea documentatiilor aferente achizitiilor publice din cadrul proiectului.
Derularea si finalizarea procedurilor de achizitii publice.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului.
Monitorizarea lunara a indicatorilor asumati conform cererii de finantare.
Monitorizarea lunara a indeplinirii indicatorilor de rezultat conform contractului de finantare.
Oferirea de feed-back auditorilor financiari asupra tuturor documentelor financiare si tehnice aferente fiecarei cereri de rambursare a cheltuielilor.
Introducerea documentelor financiare, tehnice si justificative in programul informatic Action Web, conform fiecarei activitati ale proiectului.
Monitorizarea saptamanala a diagramei Gantt pentru respectarea fiecarui dead-line.
Asigurarea unui circuit informational adecvat, a unor discutii si a unui feed-back fata de partenerii implicati in derularea proiectului.
Participarea la elaborarea rapoartelor financiare lunare si trimestriale pentru raportarile catre Organismul Intermediar POSDRU.
Participare la elaborarea structurii de raportare interna a proiectului.
Participarea la intocmirea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Verificarea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Urmarirea stadiului de realizare al planului de livrabile al proiectului.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului.

01.01.2015 - 31.12.2015

Departament: functii publice

Titlu Job: coordonator monitorizare in cadrul proiectului "consiliere si oportunitati de reintegrare si acces liber la educatie (coral)", id 142167, programul operational sectorial dezvoltarea resurselor umane 2007-2013

Responsabilitati:

Planificarea si lansarea procedurilor de achizitii publice in SEAP.
Participarea la intocmirea documentatiilor aferente achizitiilor publice din cadrul proiectului.
Derularea si finalizarea procedurilor de achizitii publice.
Oferirea de feed-back auditorilor financiari asupra tuturor documentelor financiare si tehnice aferente fiecarei cereri de rambursare a cheltuielilor.
Introducerea documentelor financiare, tehnice si justificative in programul informatic Action Web, conform fiecarei activitati ale proiectului.
Monitorizarea saptamanala a diagramei Gantt pentru respectarea fiecarui dead-line.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului.
Monitorizarea lunara a indicatorilor asumati conform cererii de finantare.
Monitorizarea lunara a indeplinirii indicatorilor de rezultat conform contractului de finantare.
Asigurarea unui circuit informational adecvat, a unor discutii si a unui feed-back fata de partenerii implicati in derularea proiectului.
Participarea la elaborarea rapoartelor financiare lunare si trimestriale pentru raportarile catre Organismul Intermediar POSDRU.
Participare la elaborarea structurii de raportare interna a proiectului.
Participarea la intocmirea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Verificarea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Urmarirea stadiului de realizare al planului de livrabile al proiectului.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului.

01.04.2014 - 31.12.2015

Departament: management

Titlu Job: coordonator monitorizare in cadrul proiectului "acces pentru copii și tineri la a Învăța pentru viață- activ", id 141143, programul operational sectorial dezvoltarea resurselor umane 2007-2013

Responsabilitati:

Planificarea si lansarea procedurilor de achizitii publice in SEAP.
Participarea la intocmirea documentatiilor aferente achizitiilor publice din cadrul proiectului.
Derularea si finalizarea procedurilor de achizitii publice.
Activitate de management de proiect desfasurata prin activitati de coordonare, monitorizare si organizare a documentelor grupului tinta.
Oferirea de feed-back auditorilor financiari asupra tuturor documentelor financiare si tehnice aferente fiecarei cereri de rambursare a cheltuielilor.
Introducerea documentelor financiare, tehnice si justificative in programul informatic Action Web, conform fiecarei activitati ale proiectului.
Monitorizarea saptamanala a diagramei Gantt pentru respectarea fiecarui dead-line.
Intocmirea diverselor situatii reprezentand centralizari ale grupului tinta necesare pentru intocmirea cererii de rambursare a cheltuielilor.
Participarea la intocmirea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Verificarea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Participare la elaborarea structurii de raportare interna a proiectului.
Monitorizarea aparitiei de noi reglementari cu privire la implementarea proiectelor POSDRU.
Urmarirea stadiului de realizare al planului de livrabile al proiectului.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului.
Monitorizarea realizarii indicatorilor proiectului.
Elaborarea rapoartelor de activitate conform solicitarilor managerului de proiect si cerintelor POSDRU
Asigurarea mentinerii calitatii in derularea proiectului prin monitorizare si derulare de activitati si aplicarea de instrumente de control.
Asigurarea unui circuit informational adecvat, a unor discutii si a unui feed-back fata de partenerii implicati in derularea proiectului.
Participarea la elaborarea rapoartelor financiare lunare si trimestriale pentru raportarile catre Organismul Intermediar POSDRU.

01.04.2013 - 30.09.2013

Departament: management

Titlu Job: referent monitorizare in cadrul proiectului ” dezvoltarea competenţelor personalului didactic şi didactic auxiliar de conducere din sistemul de învaţământ preuniversitar – compendiu”, posdru, id 63650

Responsabilitati:

Activitate de management de proiect desfasurata prin activitati de monitorizare si organizare a documentelor grupului tinta.
Intocmirea diverselor situatii reprezentand centralizari ale grupului tinta necesare pentru intocmirea cererii de rambursare a cheltuielilor.
Oferirea de feed-back auditorilor financiari asupra tuturor documentelor financiare si tehnice aferente fiecarei cereri de rambursare a cheltuielilor.
Introducerea documentelor financiare, tehnice si justificative in programul informatic Action Web, conform fiecarei activitati ale proiectului.
Monitorizarea saptamanala a diagramei Gantt pentru respectarea fiecarui dead-line.
Participarea la intocmirea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Verificarea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Participare la elaborarea structurii de raportare interna a proiectului.
Monitorizarea aparitiei de noi reglementari cu privire la implementarea proiectelor POSDRU.
Urmarirea stadiului de realizare al planului de livrabile al proiectului.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului.
Elaborarea rapoartelor de activitate conform solicitarilor managerului de proiect si cerintelor POSDRU.
Asigurarea mentinerii calitatii in derularea proiectului prin monitorizare si derulare de activitati si aplicarea de instrumente de control.
Asigurarea unui circuit informational adecvat, a unor discutii si a unui feed-back fata de partenerii implicati in derularea proiectului.
Participarea la elaborarea rapoartelor financiare lunare si trimestriale pentru raportarile catre Organismul Intermediar POSDRU.

01.01.2013 - 31.12.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: expert achizitii publice in cadrul proiectului ”pregatirea sistemului national de e-administratie in romania”, podca, id 32612

Responsabilitati:

Planificarea si lansarea procedurilor de achizitii publice in SEAP.
Participarea la intocmirea documentatiilor aferente achizitiilor publice din cadrul proiectului.
Derularea si finalizarea procedurilor de achizitii publice.
Consultanta cu echipa de implementare in vederea analizarii stadiului de implementare a proiectului si asigurarea de suport de specialitate.
Monitorizarea contractelor de achizitii publice.
Intocmirea situatiilor conform solicitarilor de la beneficiar si de la AMPODCA.
Verificare si expertiza privind intocmirea de documente necesare achizitiilor publice.
Verificare facturi, contracte, documente justificative pentru decontare.
Pregatire si intocmire caiete de sarcini.

01.05.2012 - 28.02.2013

Departament: management

Titlu Job: expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene

Responsabilitati:

Implementarea proiectului "Romania Acceseaza Fonduri Europene"
Realizarea parteneriatelor cu ambasadele, ministerele, autoritatile de management si organismele intermediare
Intocmirea bazelor de date cu beneficiari si proiecte
Consultanta, redactare si implementare de proiecte finantate din fonduri structurale si de coeziune europene

01.01.2012 - 28.02.2013

Departament: marketing

Titlu Job: coordonator marketing on-line

Responsabilitati:

Elaborez politici si strategii de marketing pentru cresterea vanzarilor si atragerea de noi clienti
Analiza si cercetare asupra bazelor de date cu clienti existenti
Realizarea situatiilor periodice de vanzari
Administrarea site-ului: clienti, produse, promotii, comenzi etc
Finalizarea comenzilor on-line, inclusiv facturare si mentinerea relatiilor cu clientii
Adaptarea cu succes, administrare reusita a site-ului printr-o analiza obiectiva si incercarea cresterii profitului pe viitor.

01.01.2008 - 31.12.2011

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: organizator productie

Responsabilitati:

Titltul job ului : Organizator productie

Responsabilitati : - relatia cu tipografiile & comenzi
- intocmirea si optimizarea tirajelor in functie de returul existent fiecarui client si in functie de produsul existent fiecarei aparitii
- intocmirea actelor - avizare, facturare, comisioane
- realizarea unor sondaje din care sa reiasa publicul tinta al ziarului, succesul proiectului si posibilul rezultat; analiza si cercetare asupra lor
- centralizarea si prelucrarea datelor obtinute in sondaje (uneori si nationale)

Realizari:

Finalizarea cu succes a unor proiecte importante

28.02.2006 - 20.12.2007

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: operator call-center

Responsabilitati:

- coordonarea echipei, sfaturi ajutatoare, indeplinind statutul de persoana de legatura intre propria echipa si directorul de marketing
- vanzarea pachetelor de abonamente si rezolvarea tuturor reclamatiilor
- intretinerea unei bune relatii intre produs si publicul tinta
- participarea la o serie de evenimente la care Jurnalul National era partener � ex. Targul de carte Gaudeamus

Realizari:

Am condus o echipa formata din 4 persoane, indeplinind cu succes statutul de persoana de legatura intre propria echipa si directorul de marketing

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Politici Publice si Integrare Europeana la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. Medie absolvire: 10.00
2005 - 2008 Facultate: Facultatea de Stiinte Politice la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. Diploma de Licenta in Stiinte Politice
Medie absolvire: 9.37
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Real la Liceul Teoretic Alexandru Ioan Cuza din Bucuresti. Medie absolvire bacalaureat: 9.10

Premii

Calificari
Nov 2012: Certificat "Expert achizitii publice" cod COR 214946

Sep 2012: Certificat "Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene" cod COR 242213

Aug 2012: Certificat "Formator" cod COR 242401

Mar 2012: Certificat "Manager de proiect" cod COR 242101

Conferinte
Jul 2012 - Jul 2012: Romania acceseaza fonduri europene
Am coordonat realizarea atat a conferintei, cat si a expozitiei de proiecte de succes pe care tara noastra le-a realizat din fonduri europene.
Am cooperat cu directia de proiecte a Ministerului Muncii, partener in cadrul acestei conferinte.
Lucrari publicate
Apr 2010: POSDRU : "Integrarea femeilor victime ale violentei pe piata muncii" - dom major 6.3

Hobby-uri
Drumetiile montane, Fotografia



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close