 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 13.06.1986 Permis conducere: Cat.A,B, Data obtinerii:07.11.2008 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Ocuparea unui loc de munca prin intermediul caruia sa imi pot dezvolta abilitatile dobandite pana in prezent.
Salariu: nespecificat Beneficii: Stabilitate
Siguranta
Perfectionare
Cariera
Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Auto / Echipamente, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2016 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: key account manager Responsabilitati: Desfasurarea de activitati orientate catre client si catre rezultate.
Realizarea unei bune comunicari si relationari cu clientii, asigurand astfel succesul procesului de promovare a produselor si serviciilor companiei.
Indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta.
Respectarea legislatiei in vigoare si pregatirea documentelor conform acesteia.
Atingerea tuturor obiectivelor saptamanale si lunare, si justificarea acestora prin realizarea diverselor situatii si rapoarte.
Respectarea cu strictete a deadline-urilor si a procedurilor de lucru, stabilind astfel strategii specifice care sa creasca profitul companiei.
Asigurarea indeplinirii obiectivelor propuse in acord cu strategia firmei. |
|
01.07.2015 - 30.04.2016 Departament: management Titlu Job: responsabil coordonare si monitorizare in cadrul proiectului ”educatia in comunitate – drum cu prioritate!”, id 156054, programul operational sectorial dezvoltarea resurselor umane 2007-2013 Responsabilitati: Planificarea si lansarea procedurilor de achizitii publice in SEAP.
Participarea la intocmirea documentatiilor aferente achizitiilor publice din cadrul proiectului.
Derularea si finalizarea procedurilor de achizitii publice.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului.
Monitorizarea lunara a indicatorilor asumati conform cererii de finantare.
Monitorizarea lunara a indeplinirii indicatorilor de rezultat conform contractului de finantare.
Oferirea de feed-back auditorilor financiari asupra tuturor documentelor financiare si tehnice aferente fiecarei cereri de rambursare a cheltuielilor.
Introducerea documentelor financiare, tehnice si justificative in programul informatic Action Web, conform fiecarei activitati ale proiectului.
Monitorizarea saptamanala a diagramei Gantt pentru respectarea fiecarui dead-line.
Asigurarea unui circuit informational adecvat, a unor discutii si a unui feed-back fata de partenerii implicati in derularea proiectului.
Participarea la elaborarea rapoartelor financiare lunare si trimestriale pentru raportarile catre Organismul Intermediar POSDRU.
Participare la elaborarea structurii de raportare interna a proiectului.
Participarea la intocmirea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Verificarea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Urmarirea stadiului de realizare al planului de livrabile al proiectului.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului. |
|
01.01.2015 - 31.12.2015 Departament: functii publice Titlu Job: coordonator monitorizare in cadrul proiectului "consiliere si oportunitati de reintegrare si acces liber la educatie (coral)", id 142167, programul operational sectorial dezvoltarea resurselor umane 2007-2013 Responsabilitati: Planificarea si lansarea procedurilor de achizitii publice in SEAP.
Participarea la intocmirea documentatiilor aferente achizitiilor publice din cadrul proiectului.
Derularea si finalizarea procedurilor de achizitii publice.
Oferirea de feed-back auditorilor financiari asupra tuturor documentelor financiare si tehnice aferente fiecarei cereri de rambursare a cheltuielilor.
Introducerea documentelor financiare, tehnice si justificative in programul informatic Action Web, conform fiecarei activitati ale proiectului.
Monitorizarea saptamanala a diagramei Gantt pentru respectarea fiecarui dead-line.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului.
Monitorizarea lunara a indicatorilor asumati conform cererii de finantare.
Monitorizarea lunara a indeplinirii indicatorilor de rezultat conform contractului de finantare.
Asigurarea unui circuit informational adecvat, a unor discutii si a unui feed-back fata de partenerii implicati in derularea proiectului.
Participarea la elaborarea rapoartelor financiare lunare si trimestriale pentru raportarile catre Organismul Intermediar POSDRU.
Participare la elaborarea structurii de raportare interna a proiectului.
Participarea la intocmirea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Verificarea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Urmarirea stadiului de realizare al planului de livrabile al proiectului.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului. |
|
01.04.2014 - 31.12.2015 Departament: management Titlu Job: coordonator monitorizare in cadrul proiectului "acces pentru copii și tineri la a Învăța pentru viață- activ", id 141143, programul operational sectorial dezvoltarea resurselor umane 2007-2013 Responsabilitati: Planificarea si lansarea procedurilor de achizitii publice in SEAP.
Participarea la intocmirea documentatiilor aferente achizitiilor publice din cadrul proiectului.
Derularea si finalizarea procedurilor de achizitii publice.
Activitate de management de proiect desfasurata prin activitati de coordonare, monitorizare si organizare a documentelor grupului tinta.
Oferirea de feed-back auditorilor financiari asupra tuturor documentelor financiare si tehnice aferente fiecarei cereri de rambursare a cheltuielilor.
Introducerea documentelor financiare, tehnice si justificative in programul informatic Action Web, conform fiecarei activitati ale proiectului.
Monitorizarea saptamanala a diagramei Gantt pentru respectarea fiecarui dead-line.
Intocmirea diverselor situatii reprezentand centralizari ale grupului tinta necesare pentru intocmirea cererii de rambursare a cheltuielilor.
Participarea la intocmirea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Verificarea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Participare la elaborarea structurii de raportare interna a proiectului.
Monitorizarea aparitiei de noi reglementari cu privire la implementarea proiectelor POSDRU.
Urmarirea stadiului de realizare al planului de livrabile al proiectului.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului.
Monitorizarea realizarii indicatorilor proiectului.
Elaborarea rapoartelor de activitate conform solicitarilor managerului de proiect si cerintelor POSDRU
Asigurarea mentinerii calitatii in derularea proiectului prin monitorizare si derulare de activitati si aplicarea de instrumente de control.
Asigurarea unui circuit informational adecvat, a unor discutii si a unui feed-back fata de partenerii implicati in derularea proiectului.
Participarea la elaborarea rapoartelor financiare lunare si trimestriale pentru raportarile catre Organismul Intermediar POSDRU. |
|
01.04.2013 - 30.09.2013 Departament: management Titlu Job: referent monitorizare in cadrul proiectului ” dezvoltarea competenţelor personalului didactic şi didactic auxiliar de conducere din sistemul de învaţământ preuniversitar – compendiu”, posdru, id 63650 Responsabilitati: Activitate de management de proiect desfasurata prin activitati de monitorizare si organizare a documentelor grupului tinta.
Intocmirea diverselor situatii reprezentand centralizari ale grupului tinta necesare pentru intocmirea cererii de rambursare a cheltuielilor.
Oferirea de feed-back auditorilor financiari asupra tuturor documentelor financiare si tehnice aferente fiecarei cereri de rambursare a cheltuielilor.
Introducerea documentelor financiare, tehnice si justificative in programul informatic Action Web, conform fiecarei activitati ale proiectului.
Monitorizarea saptamanala a diagramei Gantt pentru respectarea fiecarui dead-line.
Participarea la intocmirea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Verificarea cererilor de rambursare a cheltuielilor.
Participare la elaborarea structurii de raportare interna a proiectului.
Monitorizarea aparitiei de noi reglementari cu privire la implementarea proiectelor POSDRU.
Urmarirea stadiului de realizare al planului de livrabile al proiectului.
Monitorizarea evidentei zilnice a status-ului proiectului.
Elaborarea rapoartelor de activitate conform solicitarilor managerului de proiect si cerintelor POSDRU.
Asigurarea mentinerii calitatii in derularea proiectului prin monitorizare si derulare de activitati si aplicarea de instrumente de control.
Asigurarea unui circuit informational adecvat, a unor discutii si a unui feed-back fata de partenerii implicati in derularea proiectului.
Participarea la elaborarea rapoartelor financiare lunare si trimestriale pentru raportarile catre Organismul Intermediar POSDRU. |
|
01.01.2013 - 31.12.2013 Departament: achizitii Titlu Job: expert achizitii publice in cadrul proiectului ”pregatirea sistemului national de e-administratie in romania”, podca, id 32612 Responsabilitati: Planificarea si lansarea procedurilor de achizitii publice in SEAP.
Participarea la intocmirea documentatiilor aferente achizitiilor publice din cadrul proiectului.
Derularea si finalizarea procedurilor de achizitii publice.
Consultanta cu echipa de implementare in vederea analizarii stadiului de implementare a proiectului si asigurarea de suport de specialitate.
Monitorizarea contractelor de achizitii publice.
Intocmirea situatiilor conform solicitarilor de la beneficiar si de la AMPODCA.
Verificare si expertiza privind intocmirea de documente necesare achizitiilor publice.
Verificare facturi, contracte, documente justificative pentru decontare.
Pregatire si intocmire caiete de sarcini. |
|
01.05.2012 - 28.02.2013 Departament: management Titlu Job: expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene Responsabilitati: Implementarea proiectului "Romania Acceseaza Fonduri Europene"
Realizarea parteneriatelor cu ambasadele, ministerele, autoritatile de management si organismele intermediare
Intocmirea bazelor de date cu beneficiari si proiecte
Consultanta, redactare si implementare de proiecte finantate din fonduri structurale si de coeziune europene |
|
01.01.2012 - 28.02.2013 Departament: marketing Titlu Job: coordonator marketing on-line Responsabilitati: Elaborez politici si strategii de marketing pentru cresterea vanzarilor si atragerea de noi clienti
Analiza si cercetare asupra bazelor de date cu clienti existenti
Realizarea situatiilor periodice de vanzari
Administrarea site-ului: clienti, produse, promotii, comenzi etc
Finalizarea comenzilor on-line, inclusiv facturare si mentinerea relatiilor cu clientii
Adaptarea cu succes, administrare reusita a site-ului printr-o analiza obiectiva si incercarea cresterii profitului pe viitor. |
|
01.01.2008 - 31.12.2011 Departament: grafica / webdesign / dtp Titlu Job: organizator productie Responsabilitati: Titltul job ului : Organizator productie
Responsabilitati : - relatia cu tipografiile & comenzi
- intocmirea si optimizarea tirajelor in functie de returul existent fiecarui client si in functie de produsul existent fiecarei aparitii
- intocmirea actelor - avizare, facturare, comisioane
- realizarea unor sondaje din care sa reiasa publicul tinta al ziarului, succesul proiectului si posibilul rezultat; analiza si cercetare asupra lor
- centralizarea si prelucrarea datelor obtinute in sondaje (uneori si nationale)
Realizari: Finalizarea cu succes a unor proiecte importante |
|
28.02.2006 - 20.12.2007 Departament: grafica / webdesign / dtp Titlu Job: operator call-center Responsabilitati: - coordonarea echipei, sfaturi ajutatoare, indeplinind statutul de persoana de legatura intre propria echipa si directorul de marketing
- vanzarea pachetelor de abonamente si rezolvarea tuturor reclamatiilor
- intretinerea unei bune relatii intre produs si publicul tinta
- participarea la o serie de evenimente la care Jurnalul National era partener � ex. Targul de carte Gaudeamus
Realizari: Am condus o echipa formata din 4 persoane, indeplinind cu succes statutul de persoana de legatura intre propria echipa si directorul de marketing |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2010 Masterat: Politici Publice si Integrare Europeana la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. Medie absolvire: 10.00
2005 - 2008 Facultate: Facultatea de Stiinte Politice la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. Diploma de Licenta in Stiinte Politice
Medie absolvire: 9.37
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Real la Liceul Teoretic Alexandru Ioan Cuza din Bucuresti. Medie absolvire bacalaureat: 9.10
Premii Calificari
Nov 2012: Certificat "Expert achizitii publice" cod COR 214946
Sep 2012: Certificat "Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene" cod COR 242213
Aug 2012: Certificat "Formator" cod COR 242401
Mar 2012: Certificat "Manager de proiect" cod COR 242101
Conferinte
Jul 2012 - Jul 2012: Romania acceseaza fonduri europene
Am coordonat realizarea atat a conferintei, cat si a expozitiei de proiecte de succes pe care tara noastra le-a realizat din fonduri europene.
Am cooperat cu directia de proiecte a Ministerului Muncii, partener in cadrul acestei conferinte.
Lucrari publicate
Apr 2010: POSDRU : "Integrarea femeilor victime ale violentei pe piata muncii" - dom major 6.3
Hobby-uri
Drumetiile montane, Fotografia
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|