Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.06.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.06.2002

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Director Vanzari

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2006 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

1) Excelenta cunoastere a organizatiei si a functiei de Key Account
- Cunoasterea foarte buna a factorilor de decizie in organizatia Key Account (Director general, cumparari, marketing, financiar, logistica, key POS managers)
- Intalniri regulare de afaceri cu factorii de decizie
- Cunoasterea perfecta a magazinelor internationale cu specificul fiecarui canal
- Analize periodice a fiecarui Key Account: cantitative (financiare si economice) si calitative (trenduri, profil clienti internationali, strategii trade marketing)

2.Negociere si implementare contract
- Analiza strategie Key Account
- Constructie in colaborare cu Director General, Director Marketing si Manager Trade Marketing, al planului de actiune pentru fiecare client international in functie de planul de investitii anual
- Prezentarea si negocierea planului de actiune. Desfasurarea, urmarirea si analizarea rezultatelor financiare pe parcursul tot timpului anului.
- Controlarea implementarii si a rezultatelor planului de actiune in teren (personal sau prin forta de vanzare din teren)

3. Dezevoltarea si urmarirea cifrei de afaceri
- Construirea cifrei anuale si lunare pentru fiecare client international in concordanta cu planul de actiune.
- Urmarirea atingerii cifrei de afaceri (vanzari catre clienti, stocuri, vanzarile clientilor)
- Reactiune permanenta pentru realizarea cifrei de afacere

4. Realizare si urmarire a Key Account’s P&L
- Stabilirea P&L anual
- Realizarea de investitii in concordanta cu evolutia cifrei de afaceri de-a lungul anului
- Folosirea investitiilor pentru realizarea cifrei de afaceri si realizarea planului de negociere

5. Negociere si fixarea de proiecte pe termen lung
- Apropiere strategica pe termen lung cu construirea de proiecte comune cu clientii internationali
- Logistica: transmitere comenzi prin sistem EDI
- Schimb de informatii: date vanzari, studii, date de consumator…
- Proiecte pilot: category management, POS tests, mystery shoppers,…
- Parteneriate si exclusivitati

Realizari:

•Responsabil, in 2008, de Carrefour group (Carrefour HM & Carrefour Express), Provera Romania ( Cora, Profi % Albinuta ), Auchan.

- implementare EDI Carrefour
- dezvoltare proiect de management al categoriei Cora
•Responsabil, in 2007, de Carrefour, Provera Romania ( Cora & Profi ), Auchan.
- 125% realizare cifra de afacere in clientii internationali gestionati
- Implementare proiect pilot "Snacking World" si "Hot Beverage World" in Carrefour Militari.
- cota vanzarilor (pentru tablete ciocolata si cafea R&G in Carrefour) este mai mare decat cota de piata.(52% value share in customer vs 48% market share)

•Responsabil, in 2006, for Schwarz Group (Kaufland), Carrefour, Cora, Real
- incheiere contracte anuale.
- cota vanzarilor (pentru tablete ciocolata si cafea R&G in Cora si Real) este mai mare decat cota de piata (50% value share in customer vs 45% market share)

01.06.2003 - 01.05.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: territory sales supervisor

Responsabilitati:

1. Managementul afacerii distribuitorului
2. Atingerea cifrei de afaceri (lunara si anuala) pe distribuitor
3. Managementul echipei de merchandiseri Kraft Foods
4. Implementarea, masurarea si analiza programelor de trade marketing
5. Managementul echipei de vanzari a distribuitorului
6. Atingerea cifrelor de distributie pe Top 25 sku

Realizari:

178% achievements for TM program implementation, 138% achievements in revenue, 122% achievements on coverage
•People management – 4 direct reports; 16 indirect reports

2005-2006

1. Recompensat cu Premiul Kraft Foods Romania pentru implementarea proiectului ChamPos (campion la punctul de vanzare)
Coordonare, implementare, monitorizare si analiza proiect ChamPos proiect pilot pentru regiunea EEMA cu suportul direct al Manager Trade Marketing & Sales Strategy
Prezentarea rezultatelor in fata managementului Kraft Foods

2. 178% realizari la implementarea programelor de trade marketing, 138% realizare cifra de afacere anuala, 122% realizare univers acoperit (distributie numerica)

3. Managementul oamenilor: 4 raportori directi; 16 raportori indirecti

studii

 

Facultati:

• 2000 – 2004 Bacau Universitatea Bacau, Facultatea de Litere, Specializarea Educatie Fizica si Sport
• 1996 – 2000 Liceul Vasile Alecsandri, Profil Chimie-Biologie

Activitati extracurriculare

Calitati
Lucru in echipa, ambitios, gandire analitica, capabilitati strategice, invata usor

Hobbies
Volei, calatorii, filme

Premii

Certificate of Achievement for the next courses:
Nielsen - Fundamentals of Space Management
Advance Sales Negotiation
Retail Sales Management
Customer Business Plan
Key Account Management
Interpersonal Effectiveness
Turning Responsibility & Innovation into Performance (TRIP)
STEPS
Managing People in Kraft
Distributor Management
Trade Marketing & Merchandising I
Trade Marketing & Merchandising II
Train and the Trainer
Steps of the sales

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close