de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.05.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.08.2006

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra atat individual cat si in echipa, și unde sa pot contribui la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: key account executive

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu conturile Metro, Selgros,Auchan, Mega Image, Cora, Carrefour in vanzarea de dulciuri ( batoane, biscuiti,napolitane,prajituri,jeleuri,acadele)
- furnizarea catre clienti a informatiilor despre preturile practicate, produsele disponibile precum si a ofertelor promotionale;
- vizitarea supermarket-urilor pentru vizualizarea rafturilor si asigurarea stocului de produse;
-propunerea si semnarea diverselor promotii in functie de concurenta si nu numai;
-efectuarea diverselor traduceri legate de etichetarea produselor;
-prelucrarea comenzilor , avizarea produselor in programul Infogest, , programarea livrarilor, asigurarea si solutionarea eventualelor probleme ivita la livrare;
-introducerea facturilor in urma livrarii in diversele programe ale retelelor : Tecnet, Expert Suplier, Docx;
-realizarea raporturilor de vanzare saptamanale si lunare, a diverselor situatii legate de vanzarile anilor precedenti

01.05.2014 - 30.11.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant general manager

Responsabilitati:

Am mentinut relatiile cu diversi parteneri, clienti,furnizori. Am asigurat legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;
Am stabilit agenda de întâlniri zilnice ale Directorului General si Adminstratorului pe baza programului acestora şi în limita timpului disponibil;
M-am ocupat de achizitionarea de bilete de avion, cazare hotel.
Am întâmpinat (şi condus) persoanele pe care conducerea urma să le întâlnească;
Am stabilit si organizat intalniri;
Am conceput şi redactează documente, prezentări şi rapoarte;
Negocierea preturilor si conditiilor in achizitia diverselor produse solicitate de catre Directorul General si Administrator.
Selectarea informatiilor necesare si redactarea de rapoarte pe subiectul solicitat de catre Directorul General si Administrator, in legatura cu activitatea departamentului;
Am sustinut interviuri pentru angajarile departamentelor.
Am efectuat traduceri ale documentelor uzuale.
Am propus modalitati de imbunatatire a activitatii administrative si am implementat schimbarile aprobate de conducere.

01.11.2009 - 30.09.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Am preluat, transmis si indosariat corespondenta din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si am redactat corespondenta catre acestia; mentinerea relatiilor cu partenerii, clientii, furnizorii de servicii/produse necesare pentru administrare; stabilrea intalnirilor la cererea managerului direct. Asigurarea necesarului pe partea de birotica si papetarie pentru departamentele societatii ; solutionarea in timp a problemelor administrative neprevazute; in legatura cu activitatea departamentului; am efectuat traduceri ale documentelor uzuale, atunci cand a fost necesar.

01.04.2007 - 30.11.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Am preluat, transmis si indosariat corespondenta din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si am redactat corespondenta catre acestia; mentinerea relatiilor cu partenerii, clientii, furnizorii de servicii/produse necesare pentru administrare; stabilrea intalnirilor la cererea managerului direct. Asigurarea necesarului pe partea de birotica si papetarie pentru departamentele societatii ; solutionarea in timp a problemelor administrative neprevazute; in legatura cu activitatea departamentului; am efectuat traduceri ale documentelor uzuale, atunci cand a fost necesar.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Socio-uman la Liceul Teoretic C.A. Rosetti din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close