de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.05.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.09.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Colaborare pe termen lung şi ocuparea unei poziţii din care experienţa în servicii pentru clienţi, managementul proiectelor, al calităţii şi al bazelor de date poate aduce un plus de valoare serviciilor companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2009 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: key account executive

Responsabilitati:

Elaborarea planului de vânzări anual (şi pe termen scurt) la nivel naţional şi implementarea strategiei globale pentru atingerea obiectivelor de vânzări
Prospectarea pieţei; identificarea de noi oportunităţi de afaceri şi monitorizarea periodică a mediului competiţional
Dezvoltarea portofoliului de clienţi şi propunerea de noi contracte către actualii clienţi
Stabilirea şi menţinerea de relaţii profesionale strânse şi durabile cu clienţii companiei
Elaborarea de soluţii adecvate şi personalizate cerinţelor clienţilor / produselor şi prezentarea lor către factorii de decizie
Elaborarea, ofertarea, negocierea, încheierea şi renegocierea anuală a contractelor
Livrarea eficientă şi promptă a serviciilor şi a produselor: oferirea de consultanţă pre- şi post-vânzare, preluarea, plasarea comenzilor şi supravegherea plăţilor aferente clienţilor din portofoliu
Elaborarea periodică de planuri, studii, rapoarte şi estimări pentru întregul portofoliu
Evaluarea cursului planului de afaceri; redefinirea planurilor strategice pe termen scurt / lung în funcţie de necesitate
Supravegherea licitaţiilor şi pregătirea documentaţiei aferente

01.05.2008 - 12.08.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: junior product manager

Responsabilitati:

Identificarea celor mai pertinente şi rentabile canale de distribuţie pe piaţă (distribuitori - furnizori - en-detail)
Monitorizarea şi analiza sistematică a tendinţelor existente pe piaţă; analiza şi evaluarea ocaziilor relevante şi a mediului competiţional
Conducerea procesului de dezvoltare a produsului: produs, preţ, promovare, plasare
Suport pentru vânzări şi sesiuni de training despre caracteristicile / calităţile produsului
Conceperea şi distribuirea materialelor de marketing (fişe tehnice, prezentări, pliante etc.)
Administrarea, supervizarea stocurilor şi a livrărilor raportate la rezervări, precomenzi, comenzi
Monitorizarea şi analiza sistematică a profitabilităţii şi a rapoartelor de vânzări; propunerea de acţiuni corective
Monitorizarea evoluţiei financiare a produsului
Elaborarea rapoartelor periodice legate de stadiul şi acţiunile de dezvoltare ale produsului pentru management şi acţionari
Adecvarea tuturor produselor şi proceselor de vânzare conform normelor, dispoziţiilor şi legilor în vigoare aplicabile

15.07.2007 - 21.04.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: bpo operations lead

Responsabilitati:

Managementul tuturor operaţiunilor echipelor de Research, QA şi Prime Research
Garantarea atingerii sau depăşirii nivelelor KPI şi SLA (calitate, cantitate, personal, prezenţă şi backlog)
Garantarea asimilării şi respectării standardelor ISO 9001 în cadrul departamentului Operations (CAR, FMEA, SPC, documentaţie)
Raportarea săptămânală către managementul executiv Conectys şi al clienţilor prin intremediul conferinţelor, întâlnirilor şi al rapoartelor săptămânale şi lunare cu privire la Indicatorii de Performanţă stabiliţi
Recomandarea şi implementarea de schimbări în proces, proceduri şi utilitare / suporturi
Garantarea administrării optime a resurselor umane şi materiale în vederea atingerii celei mai înalte rate a rentabilităţii investiţiilor clienţilor
Garantarea preluării, implementării şi folosirii optime a procedurilor şi a suporturilor necesare
Aplicarea de acţiuni corective în eventualitatea nerespectării KPI-urilor / SLA-urilor / Regulamentului Intern
Formarea, îndrumarea şi sprijinirea membrilor echipelor pentru atingerea potenţialului maxim
Conducerea, evaluarea şi motivarea tuturor membrilor echipelor

01.11.2006 - 15.07.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: corporate actions analyst

Responsabilitati:

Monitorizarea canalelor de ştiri dedicate şi a surselor relevante în vederea identificării Acţiunilor Corporative viitoare / în curs / completate pe diverse pieţe de capital şi în portofolii diversificate (Bloomberg, Thomson, EDGAR, SEDAR)
Corelarea schimbărilor corporative identificate cu companiile aflate în baza de date; actualizarea acestora cu acţiunile aferente
Transmiterea în timp util de informaţii corecte / complete clienţilor
Monitorizarea acurateţii şi integrităţii datelor şi urmărirea cursului informaţilor oferite de sursele uzuale
Contactarea prin e-mail a entităţilor-ţintă în vederea obţinerii de informaţii relevante legate de schimbările corporative
Asimilarea şi urmarea schimbărilor / instrucţiunilor operaţionale zilnice
Raportarea zilnică a activităţilor şi performanţelor către coordonatorul echipei
Revizuirea şi analizarea rapoartelor privind excepţiile pentru identificarea şi administrarea eventualelor expuneri la risc

01.09.2006 - 01.10.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: quality assurance analyst

12.12.2005 - 01.09.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: data research analyst

Responsabilitati:

Căutarea, identificarea şi colectarea de informaţii relevante aferente anumitor companii conform setului de proceduri şi cerinţelor dezvoltate în colaborare cu clienţii
Crearea / completarea profilurilor de entităţi în baza de date şi capturarea în format electronic (screenshot-uri) a informaţiilor aferente găsite pe Internet
Contactarea prin e-mail a entităţilor în vederea obţinerii informaţiilor necesare completării profilurilor de entităţi în baza de date
Raportarea zilnică a activităţilor şi performanţelor către coordonatorul echipei de Research

01.05.2005 - 01.11.2005

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: coordonator cantitativ

Responsabilitati:

Coordonarea şi supravegherea proiectelor de cercetare cantitativă
Coordonarea şi supravegherea echipei locale şi a coordonatorilor zonali
Menţinerea şi dezvoltarea reţelei de operatori de sondaje
Îmbunătăţirea activităţilor de teren pentru obţinerea de rezulatate cât mai bune în timp util
Efectuarea chestionarului-pilot împreună cu cercetătorul în vederea finalizării chestionarului; acordul în privinţa modificărilor necesare acestuia
Susţinea periodică a instructajelor de studiu
Evaluarea calităţilor individuale a operatorilor în vederea îmbunătăţirii acesteia pentru o mai lungă colaborare
Coordonarea colectării informaţiilor din teren şi verificarea acurateţii datelor colectate
Pregătirea unui raport zinic cuprinzând date privind proiectele în desfăşurare
Evaluarea şi repartizarea resurselor umane şi materiale pentru fiecare proiect
Efectuarea plăţilor lunare

studii

 

Facultati:

2000-2004 Universitatea Bucureşti, Facultatea de Litere, secţia Comunicare şi Relaţii Publice
1995-1999 Liceul toretic "Nicolae Titulescu", Pucioasa, profilul Limbi Străine

Premii

"Management and Leadership" (Conectys, Bucuresti, 2007-2008)
"Managementul Calităţii, ISO 9001 şi 6Sigma" (curs personalizat, Bucuresti, 2008)

Atestat limba engleză acordat de University of Cambridge-FCE
European Computer Driving License - ECDL
Atestat limba engleză acordat de Ministerul Învăţământului
Atestat IT Xpert

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close