 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Beneficii: Bonuri de masa;
Bonus; Tip job: Full time Departament: Vanzari, Farmacie Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2015 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: key account manager Responsabilitati: In luna septembrie a anului 2015 am inceput colaborarea cu societatea EUROPHARMA DK (Esbjerg - Danemarca). Locul prestarii muncii efective a fost de la bun inceput in Bucuresti, intrucat principala activitate desfasurata a fost bazata pe tarile din Europa de Est. Printre activitatile pe care le-am avut in sarcina, se numara:
• Consultanta in domeniul farmaceutic in vederea achizitiilor si vanzarilor de produse, inclusiv negocierea preturilor si intocmirea rapoartelor privind comenzile si tranzactionarile;
• Programarea si participarea la intalniri ce au avut loc in vederea mentinerii relatiilor cu partenerii;
• Analiza lunara pentru piata farmaceuticelor din Romania, Bulgaria si Ungaria, tranzactionate in cadrul exportului paralel;
• Consultanta si indrumare in organizarea transportului si colectarii produselor farrnaceutice din tari precum Grecia, Bulgaria, Romania, Ungaria, Slovacia, Cehia si Germania;
• Instruirea colaboratorilor in privinta impachetarii produselor pentru colectare;
• Mentinerea legaturilor si discutiilor in limba engleza;
• Analiza furnizorilor din punct de vedere al calitatii in industria farmaceutica;
• Participarea impreuna cu conducerea societatii la targuri si expozitii (Expopharm, Pharmagora). |
|
01.10.2014 - 30.09.2015 Departament: achizitii Titlu Job: key account manager Responsabilitati: ▪ Consultanta in domeniul farmaceutic din zona UE pentru achizitii, vanzari, preturi produse, identificarea potentialelor noi produse si contacte;
▪ Analiza lunara pentru piata medicamentelor din Romania si Bulgaria in domeniul exportului paralel;
▪ Consultanta si indrumare in organizarea transportului si colectarii produselor farrnaceutice din tarile membre UE;
▪ Participarea la targuri si expozitii.
Desi compania era situata in Olanda - Groningen, avand in grup si o societate daneza (Tabsncaps), locul desfasurarii activitatii a fost in Bucuresti. Incetarea colaborarii cu aceasta societate s-a datorat conducerii, aceasta hotarand fuziunea cu societatea daneza EUROPHARMA DK si astfel mi-am continuat colaborarea in conformitate cu noua structura. |
|
01.10.2013 - 31.10.2014 Departament: vanzari Titlu Job: director vanzari Responsabilitati: ▪ Identificarea colaboratorilor din afara Romaniei in vederea colaborarii cu acestia pentru dezvoltarea societatii;
▪ Generarea, aprobarea, sintetizarea si transmiterea comenzilor primite din partea clientilor;
▪ Identificarea si dezvoltarea vanzarii de produse usor accesibile companiei;
▪ Stabilirea produselor vandute si a facturilor emise;
▪ Indrumarea si stabilirea de proceduri interne pentru mentinerea unei comunicari eficiente cu celelalte departamente, precum achizitii, logistica si contabilitate;
▪ Dezvoltarea unor proiecte de import paralel si trading;
Reprezentarea companiei in cadrul intalnirilor si targurilor de profil farmaceutic; |
|
01.04.2013 - 30.09.2013 Departament: vanzari Titlu Job: sales manager Responsabilitati: Colaborarea cu EUROFARMA CARE SRL ca si cea cu MEDICINE WAREHOUSE SRL (societati din acelasi grup) m-au format in domeniul in care activez. In toata aceasta perioada activitatea si experienta mea au fost in plina ascendenta, ajungand astfel sa coordonez echipe de oameni ce se ocupau cu piata farmaceutica din Romania, ce viza exportul de medicamente in zona UE. |
|
01.04.2011 - 30.09.2013 Departament: vanzari Titlu Job: team manager Responsabilitati: Negocierea preturilor in vederea imbunataririi vanzarilor de medicamente;
Selectarea produselor disponibile pe piata farmaceutica in vederea propunerii acestora pe piata UE;
Facturarea produselor disponibile in stoc;
Urmarirea incasarilor si a marfii facturate;
Mentinerea unor colaborari mutual benefice cu actualii clienti;
O crestere constanta a profitului, imbunatatirea portofoliului de clienti, selectarea colaboratorilor. |
|
01.05.2009 - 31.03.2011 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent vanzari prin telefon |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2011 Facultate: GEOGRAFIE / HIDROLOGIE - METEOROLOGIE la UNIVERSITATEA DIN BUCURESTI din BUCURESTI.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: REAL/ MATEMATICA - INFORMATICA la COLEGIUL NATIONAL B.P. HASDEU din BUZAU.
Premii Certificari
May 2017 - May 2017: AUDITOR IN CADRUL SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII IN INDUSTRIA FARMACEUTICA
In urma cursului organizat de Tüv Rheinland Romania Academy & Life Care si a testului sustinut la final, am dobandit certificarea de auditor in cadrul sistemului de management al calitatii in industria farmaceutica.
Mar 2017 - Mar 2017: PROGRAMUL BUNA PRACTICA IN DISTRIBUTIA PRODUSELOR FARMACEUTICE
In urma programului de buna practica in distributia produselor farmaceutice, realizat de Inspired Pharma UK, am dobandit certificarea care imi atesta cunostintele GDP.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|