Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.04.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.12.2008

obiectiv

 

Indeplinirea tuturor obiectivelor pentru postul pe care il ocup. Consider ca daca toate obiectivele sunt indeplinite, cu succes, cu siguranta vei fi si avansat.

Salariu: 500,00 USD / luna

Beneficii: -salariu -bonuri de masa -recompense

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 05.02.2014

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: junior tax consult

Responsabilitati:

-înregistrare documente contabile
-plăti
-situații financiare
-relația cu clientul
-îmbunătățire serviciu financiar-contabil
-situați financiare închidere de luna
-raportări

01.06.2014 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent manager- contabil jr

Responsabilitati:

Pe langa activitatile de secretariat, urmatoarele:
- operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in
avans;
- operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse,
precum si a platilor catre acestia;
- verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din
trezorerie in lei;
- incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si
cheltuieli.
-asigurarea evidentei contabile a stocurilor, a relatiilor cu
tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor:
- contabilizarea facturilor emise pentru clientii interni;
-emiterea facturilor lunare;
- inregistrarea incasarilor si platilor conform extrasului de
cont;
-efetuarea tuturor platilor lunare cu acordul DG
- operarea incasarilor si platilor in numerar conform registrului de casa;
- operarea avansurilor din trezorerie conform deconturilor;
- inregistrarea facturilor de prestatii furnizori interni;
- inregistrarea intrarilor de marfa in baza documentelor primite de la
magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR).
- intocmirea saptamanal a listei facturilor emise si neincasate si lista
avansurilor disponibile in lei;

01.08.2013 - 01.06.2014

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

A. Asistarea Project & Account Managerilor (relatia cu clientii, managementul proiectelor, managementul documentelor)
-Preluare apeluri telefonice de la clienţi – oferire de informaţii, consiliere, redirecţionare către Project Manageri
-Responsabilitati de Customer Care (servire cu cafea, ceai, apă, etc.)
-Preluare / predare documente (de la/catre: clienţi,contabil, etc.)
B. Asistarea Business Developer-ului – Departament Marketing & Vanzari
- E-mail marketing, expediendea scrisorilor catre clienti, ‚
- Fidelizare clienti (felicitari de sarbatori, cadouri, chestionare de feedback)
- Social Media Marketing (postari pe facebook, articole pe site)
C. Alte Activitati
Administrarea si indeplinirea cu succes a sarcinilor date de administrator/director general
Le voi face publice doar in momentul in care mi-i se vor cere personal de catre angajator
Salariu atractiv
Recompense

01.01.2010 - 30.06.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Cunostinte Pc
Folosirea Microsoft Outlook
Redactarea documentelor pentru export, imputernciri, facturi, adeverinte medicale
angajati, contracte, arhivare documente
Mentinerea legaturii cu clienti si furnizorii
Agenta personala Administrator
Legaturi telefonice, fax, imprimanta
Redactarea documentelor necesare la vama pentru export( certificat de origine, licenta, halal, certificat sanitar..etc)
Salariu atractiv
bonuri
recompense

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Administrarea Afacerilor Mici si Mijlocii la Universitatea Bucuresti din Bucuresti. Am terminat cu nota 10 Buget

Premii

Hobby-uri
imi place sa cant la vioara si pian,imi place sa fac mancare,imi place sa ma plimb in aer liber oricand si oriunde

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,mediu,incepator)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close