de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.01.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.04.2009

obiectiv

 

Antrenarea capacitatilor intelectuale si sporirea experientei acumulate pana acuma in scopul dezvoltarii propriei cariere; stabilitate si satisfactie financiara. Toate acestea in cadrul unui colectiv dinamic si profesional.

Salariu: nespecificat

Beneficii: transport asigurat/ achitat

Tip job: Full time

Departament: Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Traduceri, IT Software, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2013 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: junior consultant

01.10.2011 - 01.08.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: implementator de sistem informatic

Responsabilitati:

Analiza - Prezentarea modalitatii de desfasurare a implementarii, identificarea datelor de pregatit de catre client, analiza echipamentelor hardware, analiza fluxului de informatii in organizatia clientului. Instalarea - Instalarea aplicatiilor pe serverr, nstalarea aplicatiilor pe statiile de lucru. Configurarea - instalarea modelelor si a modulelor personaziate, alete ajustari si configurari ale rapoartelor si a elementelor utiliate. Training - Instruirea operatorilor, supervizare mod de lucru operatori, verificare preluare date din vechiul sistem, verificare documente curente.
Receptionarea implementarii de catre client si preluarea in service

01.10.2010 - 01.01.2012

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor engleza

Responsabilitati:

Stabilirea obiectivelor operationale ale lectiei, intocmirea proiectului didactic, adaptarea informatiei la nivelul de pregatire dorit, organizarea procesului de transmitere a informatiei, evaluarea periodica a cursantilor.

02.05.2010 - 28.02.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Stabilirea si intretinerea relatiilor cu clientiii, stabilirea instrumentelor de publicitate, coordonarea contactelor de afaceri, comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, administrarea documentatiei, planificarea activitatii proprii.

18.10.2009 - 30.03.2010

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: secretar adjunct

Responsabilitati:

Selectionara si expedierea corespondentei si altor documente, intretinerea relatiilor cu publicul si de protocol, organizearea deplasarilor personalului, pregatirea documentatiei necesare pentru atragerea fondurilor in scopul organizarii simpozioanelor in parteneriat cu Primaria Timisoara, gestioneaza si arhiveaza documentele stabilite in sarcina, efectueaza traduceri si retroversiuni.

01.10.2007 - 01.05.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat, preluarea si directionarea apelurilor telefonice, primirea vizitatorilor si a clientilor, asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, indosariere si arhivarea documentelor, contractelor si a corespondentei sau mesajelor primite din partea clientilor, redactarea corespondentei de afaceri, actualizarea bazei de date documente, actualizarea bazei de date ce reprezinta suportul de lucru pentru agenti, elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: la din Timisoara.
2005 - 2009 Facultate / Colegiu: Economy and information technology la FEAA Timisoara din Timisoara.
2001 - 2005 Liceu: la din Timisoara.

Activitati extracurriculare

Persoana dinamica, organizata, flexibila, inovatoare.

Premii

Atestat:
- limba sarba
- informatica

Curs de Tranzactionare FOREX

Curs SAP de 6 luni tinut de un SAP Business Manager Consultant de la Linde Gas, Timisoara

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

sarbă(avansat,avansat,avansat)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close