Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.07.1991

obiectiv

 

Sunt o persoana cu capacitate de invatare rapida si gandire analitica, in cautarea unei oportunitati in cadrul unui mediu dinamic. Experienta in mai multe domenii m-a determinat sa ma adaptez si sa asimilez cu usurinta noi cunostinte.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: junior tax consultant

Responsabilitati:

- Intocmirea declaratiilor fiscale
- Verificarea conformitatii facturilor
- Cercetare privind diverse aspecte fiscale
- Acordarea de asistenta seniorilor si managerilor in realizarea analizelor pe diverse spete fiscale
- Acordarea de asistenta seniorilor si managerilor in vederea intocmirii adreselor catre autoritati
- Acordarea de asistenta in verificarea respectarii legislatiei in materie de TVA in cadrul unui audit/due diligence
- Acordarea de suport clientilor nerezidenti, informarea acestora cu privire la diverse aspecte fiscale

01.09.2016 - 30.11.2018

Departament: asigurari

Titlu Job: referent departament lichidare daune

Responsabilitati:

- Administrarea dosarelor de dauna in vederea solutionarii acestora si tranzactionarii sumei de despagubire
- Negocierea sumelor de despagubire cu societatile de asigurari
- Mentinerea relatiei cu societatile de asigurari in vederea completarii dosarului de dauna
- Mentinerea relatiei cu clientul in vederea completarii dosarului de dauna
- Informarea clientului despre oferta de despagubire obtinuta in urma negocierilor purtate cu asiguratorul
- Transmiterea documentelor de tranzactie catre societatea de asigurari
- Urmarirea incasarii ofertei de despagubire in termenul legal

01.09.2015 - 30.09.2016

Departament: altele

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

- Intaminarea pacientilor si furnizarea informatiilor cu privire la serviciile medicale oferite
- Inregistrarea investigatiilor efectuate de catre fiecare pacient
- Incasarea contravalorii serviciilor medicale efectuate de catre pacienti
- Intocmirea facturilor fiscale
- Inchiderea zilei fiscale (emitere settlement, raport zilnic, intocmire monetar)
- Preluarea apelurilor telefonice

01.11.2013 - 31.08.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

- Expunerea si aranjarea produselor la raft conform regulilor de aranjare a magazinului
- Consilierea si informarea clientilor cu privire la caracteristicile produselor, repartizarea acestora, promotii existente
- Incasarea contravalorii produselor
- Intocmirea facturilor fiscale
- Preluarea apelurilor telefonice

01.06.2012 - 30.11.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

- Consilierea clientilor cu privire la produsele comercializate, preturi, promotiile disponibile, regimul de garantie al produselor
- Informarea corecta si completa a clientilor asupra caracteristicilor calitative si functionale ale produselor
- Dezvoltarea relatiei cu clientii si cresterea permanenta a numarului acestora
- Atragerea si fidelizarea clientilor prin oferirea unei consilieri calitative
- Promovarea produselor
- Receptionarea si expunerea produselor la raft
- Participarea la inventarele lunare si anuale
- Incasarea contravalorii produselor
- Rapoarte zilnice
- Inchiderea si deschiderea zilei fiscale
- Emitere facturi
- Rezolvarea eventualelor reclamatii ale clientilor sau transmiterea acestora catre superiori

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: LITERE, SPECIALIZAREA ASISTENTA MANAGERIALA SI SECRETARIAT la UNIVERSITATEA DIN BUCURESTI din Bucharest.

Premii

Traininguri
Jan 2015 - May 2015: Training Receptioner Hotel @ Premier Palace and Spa Hotel
In perioada Ianuarie - Martie 2015 am urmat partea teoretica a cursului, urmata de o perioda de training in cadrul Hotelului Premier Palace & Spa in perioada Martie - Mai 2015.

Astfel, in perioada trainingului, principalele responsabilitati au fost urmatoarele:

- Inregistrarea rezervarilor;
- Procesarea platilor si emiterea facturilor;
- Preluarea apelurilor si furnizarea informatiilor solicitate;
- Promovarea serviciilor oferite de hotel

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close