Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.07.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.02.2007

obiectiv

 

Imi doresc de la jobul ales sa ma ajute sa ma dezvolt pe plan profesional si personal pentru a deveni cel mai bun performer al companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2012 - 01.11.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: junior pr

Responsabilitati:

Elaborarea si implementarea strategiei de marketing și comunicare in functie de strategia de business a companiei;
- Analizarea pietei de profil si identificarea celor mai potrivite canale de comunicare pentru promovarea companiei si a serviciilor;
- Promovarea imaginii companiei in mediul online prin descrieri (texte) postate pe website-urile companiei, crearea textelor pentru newsletter-ele companiei si/sau pe diferite situri/blog-uri ale tertilor;
- Elaborarea si actualizarea conținutul site-ului companiei si a contului/paginei de Facebook cat si crearea evenimentelor;
- Editarea si pregatirea materialelor promotionale (newsletter-e, pliante, banner-e, oferte speciale, reviste, cataloage);
- Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii (webdesign, creatie publicitara, etc.);
- Analizarea si urmarirea regulata a siteurilor concurente si a produselor si preturilor oferite de concurenta. De asemenea studierea siteurile care aduc trafic concurentei prin link-urile catre acestia.

01.12.2011 - 30.06.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accountant travel & expenses

Responsabilitati:

Verificarea si inregistrarea deconturilor realizate de catre angajatii companiei:
- Verificarea sumelor din documentele justificative atasate si reconcilierea lor cu sumele incluse in centralizator;
- Verificarea contului contabil, a centrului de cost si a codului de proiect alocat pe decont, sa corespunda legislatiei contabile si politicii companiei de alocare pe centre de cost si coduri de proiect;
- Pe deconturile si documentele justificatoare relationate(bonuri fiscale, facturi, facturi storno, etc) sa fie completate toate elementele obligatorii conform legislatiei fiscale si contabile in vigoare;
- Deconturile angajatilor verificate, sa fie intocmite si autorizate conform Procedurii de Calatorii in vigoare si cu alte proceduri ale Companiei, daca este cazul;
- Efectuarea inregistrarilor in contabilitate a deconturilor corecte din punct de vedere contabil si fiscal si al procedurilor interne, completand in SAP toate detaliile necesare(denumire text conform factura/anexa, cod proiect, centru de cost, cod SAP angajat, etc)
- Efectuarea zilnica a clearing-ului pentru soldurile angajatilor intre sumele ridicate/returnate de catre angajati prin casierie/card companie/deconturi cash;
- Rularea regulata a rapoartelor legate de soldurile angajatilor, astfel incat sa se asigure corectitudinea inregistrarilor.

Rezolvarea solicitarilor de la terte parti:
- In cazul aparitiei unor exceptii de la fluxul normal de documente(diferente intre decont si documentele justificatoare) se notifica zilnic si centralizat echipa de Contabilitate Statutara din fabrici si din Cluj, pentru a contacta angajatul; si se notifica direct angajatii de la Head-Office;
- Furnizarea soldului, confirmari de sold pentru angajati, explicatii legate de diferentele intre solduri, diverse situatii/solicitari de la management/angajati/terte parti.

Controlul asupra avansurilor acordate:
- Analiza regulata a situatiei avansurilor si urmarirea intocmirii deconturilor in timp, conform procedurilor interne;
- Comunicarea catre angajati asupra sumelor nedecontate ce trebuie justificate conform procedurilor Companiei.

01.10.2008 - 01.12.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: executive assistant finance

Responsabilitati:

Managementul documentelor:
- Pregatirea materialelor pentru prezentari;
- Redactarea pe calculator a diverselor scrisori, rapoarte, referate, decizii, contracte;
- Intocmirea si analizarea diferite situatii si rapoarte cerute de catre superior;
- Indosarierea si arhivarea rapoartele, a diferitelor documente apartinand companiei ce trebuie sa ramana la dispozitia vice-presedintelui financiar;
- Indosarierea, gestionarea si arhivarea contractele in original;
- Receptionarea si trimiterea facturilor spre inregistrare/plata;
- Verificarea termenelor de plata ale facturilor, conform cu contractul;
- Administrarea aplicatiei de Mobile, telefoane + abonamente. Inregistrarea noilor formulare de Mobile, exportarea fisierului cu depasirile lunare si trimiterea lui la manageri spre aprobare.

Comunicarea inter/intradepartamentala:
- Asigurarea unei bune comunicari intre vice-presedintele financiar si celelalte departamente;
- Receptionarea si directionarea apelurile telefonice catre vice-presedintele financiar si departamentul financiar;

Corespondenta:
- Receptionarea si trimiterea documentelor pe fax/ mail catre diverse firme;
- Trimiterea, primirea si directionarea corespondentei adresata departamentului financiar;

Planificarea agendei:
- Rezervari de bilete pentru oaspetii companiei;
- Rezervari de bilete de avion pentru vice-presedintele financiar si membrii departamentului financiar;
- Intocmirea si actualizarea permanenta a agendei superiorului (stabilirea intalnirilor, aranjarea deplasarile in teritoriu, etc.).
- Mentinerea contactului cu colaboratorii si agentiile;
- Indeplinirea oricarei alte sarcini de serviciu din dispozitia superiorului;
- Aprovizionarea departamentului cu material birotic.

Confidentialitate:
- Asigurarea confidentialitatii conform instructiunilor primite.

01.01.2008 - 31.07.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: junior credit controller ka

Responsabilitati:

- Preluarea de la departamentul de vanzari a tuturor informatiilor necesare ( contracte, conditii comerciale anuale);
- Urmarirea indeplinirii obligatiilor contractuale de catre clienti;
- Inregistrarea facturilor de servicii emise de catre clientii IKA;
- Predarea corecta si la timp a facturilor servicii obtinute de la clienti pentru a fi operate.
- Intocmirea facturilor de diferenta pret;
- Urmarirea discounturilor acordate clientilor ( in concordanta cu Politica de Discount a societatii);
- Intocmirea facturilor de discount;
- Urmarirea situatiei clientilor (vanzari, incasari, Timp de plata, restante);
- Contactarea clientilor rau platnici in vederea recuperarii sumelor restante.

01.05.2007 - 01.01.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

- Preluarea de la departamentul logistic a documentelor necesare pentru intocmirea facturilor de retur;
- Inregistrarea si monitorizarea documentelor ( note interne receptie, procese verbale, avize, facturi);
- Operarea facturilor de retur;
- Elaborarea de rapoarte saptamanale/lunare.

01.07.2006 - 01.05.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- Organizarea agendei managerului;
- Aranjamente pentru deplasarile managerului (rezervare bilete de avion si camere de hotel).
- Transmiterea e-mail-urilor, distribuirea documentelor, printarea si scanarea diverselor acte oficiale pentru manager;
- Organizarea intalnirilor de afaceri interne sau externe;
- Pregatirea diverselor rapoarte.

01.08.2005 - 01.07.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- Asigurarea fluxului corespondentei interdepartamentale;
- Preluarea si transmiterea deconturilor, cererilor, referatelor, facturilor, adeverintelor si contractelor;
- Redactarea documentelor;
- Desfasurarea activitatilor de receptie si protocol;
- Realizarea altor sarcini administrative.

studii

 

Facultati:

• Numele si tipul institutiei de invatamant: UNIVERSITATEA SPIRU HARET
• Domeniul studiat: Marketing si Afaceri Economice Internationale


• Numele si tipul institutiei de invatamant: Colegiul tehnic P.T.C. Gh. Airinei
• Domeniul studiat: Telecomunicatii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close