de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.03.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.09.2013

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor de limba italiana si engleza acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Altele, Publicitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 04.05.2016

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: italian specialist

Responsabilitati:

Rezolvarea cazurilor userilor prin apel sau prin email. Cazurile sunt legate de voiajele clienților (rebooking, refund, payment, personality conflict intre host si guest, informare despre cum se foloseste platforma Airbnb).

01.07.2016 - 31.07.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service agent

Responsabilitati:

Gestionarea abonamentelor a câtorva sute de tipuri de reviste:
- Efectuarea plăților contractelor prin carte de credit.
- Înregistrarea abonamentelor.
- Rambursarea abonamentelor.
- Comunicarea clientului orice informație de care are nevoie despre abonamentul sau.
- Toate operațiunile fiind făcute in principal prin email (apelurile fiind aproape inexistente).

01.10.2015 - 31.12.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: recepționeră

Responsabilitati:

Promovarea centrului Helen Doron in hypermarketuri.
Raportarea vânzărilor efectuate in interiorul centrului.

studii

 

Facultati:

2014 - 2017 Facultate: BalneoFizioKinetoterapie la Universitatea de Medicină și Farmacie Carol Davila din Bucuresti.
2007 - 2012 Liceu / Școală profesională: Socio-Psiho-Pedagogic la Liceo Carlo Montanari din Verona.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close