Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.04.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.06.2012

obiectiv

 

Obiectivul meu este de a-mi dezvolta aptitudinile intr-o companie care imi poate oferi siguranta, sanse de promovare si aprecierea realista a valorilor

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inventory control manager

Responsabilitati:

Oferire training pentru utilizatori noi sau instruire utilizatori actuali pentru noi functionalitati ale sistemului
 Testare functionalitati noi ale Sistemului ERP si WMS
 Solicitare imbunatatiri ale sistemului si testarea ulterioara
 Elaborare instructiuni de lucru ale sistemului pentru utilizatori (Warehouse , Production , Control and Logistic )
 Oferire suport celorlate Site-uri in ceea ce priveste functionalitati noi pentru care site-ul nostru a fost Pilot .
 Support pentru WMS System
 Investigarea diferentelor de inventar determinarea cauzelor si implementarea actiunilor corective
 Audit pentru miscarea materialelor directe si indirecte in site si intre site-uri
 Reconcilierea tranzactiilor din sistemul ERP , verificarea ca sunt efectuatate acurat si in timp conform cu procedurile interne
 Verificarea referintelor lipsa , a acuratetii transferurilor efectuate in WMS
 Crearea si mentinerea procedurilor de inventory , audit si cycle count asigurând acuratețea, coerența și alinierea la politicile și
procedurile companiei
 Urmarirea si raportarea ajustarilor de inventar , actiuni corective , propuneri imbunatatire proces operational
 Gestionarea integritatii datelor in sistemul ERP si WMS
 Coordonare acctivitate Cycle Count lunar si API pentru toate cele 3 site-uri
 Definirea si implementarea KPI-urilor - Inventory control
 Dezvoltarea de proceduri operaționale standard și procese de afaceri legate de activitățile de control al stocurilor.
 Furnizarea analize ale indicatorilor cheie de performatat , informatii pentru luarea deciziilor si recomndari alternative practice pentru
gestionarea inventarului materialelor , folosind cunostinte cumulate din experinta trecuta punand in balanta instrumentele din baza de
date si intelegerea nevoilor din business
 Coordonează activitățile SOX și conformitatea aplicarilor lor in departamentul de Production , Control & Logistics
 Rezolvarea tuturor problemelor ERP in stransa legatura cu SAP key user – aflat in echipa pe care o am sub coordonare
 Analiza , raportarea si propunere actiuni pentru reducere Excess si Obsolette (E&O), inventory , scrap si ajustari e inventar
 Colaborare stransa cu Management-ul , IT , Production and Control pentru minimizarea discrepantelor aparute atat fizic cat si in
sistem

01.05.2016 - 31.03.2018

Departament: it software

Titlu Job: manager sisteme informatice

Responsabilitati:

Implementarea sistemelor informatice integrate
Suport pentru utilizatorii diferitelor sisteme din cadrul companiei;
Recrutarea , selectia si pregatirea echipei de implementare ;
Informarea , actualizarea si mediatizarea catre toti utilizatorii a noilor functiuni ale sistemului ;
Organizarea activitatii zilnice a Key userilor alocati pe proiecte ;
Motivarea, evaluarea si recompensarea echipei de implementare ;
Preluare Specificatii de la utilizatori ;
Planificare proiecte (Diagrama Gantt , procese , activitati );
Testare procese noi / functionalitati noi ;
Mapare Procese pe departamente ;
Training utilizatori ;
Efectuare instructiuni de lucru pentru functionalitati noi ale sistemului
Administrarea Bugetului de venituri si cheltuieli al Departamentului IT;
Coordonarea activitatii departamentului IT;
Controlul fluxului si corectitudinea documentelor intocmite in cadrul Departamentului IT;
Urmărirea respectării legislatiei specifice Sistemelor Informatice Integrate ;
Elaborarea si urmarirea aplicarii de proceduri si instructiuni de lucru pentru reglementarea diferitelor operatiuni din cadrul Departamentului IT care sa asigure eficientizarea operatiunilor;
Informare cu privire la noile tehnologii din domeniu IT ;
Coordoneza actiunile de implementare ERP;
Administrarea contractelor cu furnizorii de Sisteme Informatice si Hardware.

01.04.2013 - 31.05.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager operational

Responsabilitati:

Implementare Warehouse Managemet Sistem punct de lucru Popesti Leordeni

-Trimiterea specificatiilor pentru crearea sistemului catre firma de IT
-Manualul de proceduri pentru folosirea sistemului
-Training utilizatori
-Testarea tuturor fluxurilor , corectarea lor
-Go life pentru WMS
-Organizarea fizica a depozitului pe locatii si Branduri
KEY User SAP module SD si MM
-Acordare de suport tehnic departamentelor de vanzari si de achizitii, facilitarea
accesului la informatie din sistem pentru modulele MM/SD prin crearea si
mentinerea bazei de date, tranzactii specifice si rapoarte.
-Asigurarea transpunerii in sistem a proceselor fizice
-Asigurarea mentinerii acuratetii parametrilor Master Data (inclusiv crearea de
coduri)
-Definirea impreuna cu reprezentantii a proceselor si aplicarea acestora in sistemul
SAP
-Testarea de procese noi si implementarea acestora in sistemul SAP
-Crearea de manuale a utilizarii SAP si sustinerea instructajului userilor SAP in
functie de departamentul in care acestia lucreaza
-Imbunatatirea constanta a proceselor si accesul la date in sistemul SAP.
-Colaborarea cu echipa de consultanti externi SAP si logistici.
Responsabil de managementul stocurilor si managementul comenzilor
-Interfata intre firma de logistica cu care colaboreaza compania (customer
manager) si Companie (directori vanzari, agenti, juridic, financiar,contabilitate)
-Mentinerea legaturii de colaborare intre companie si firma de distributie a coletelor
-Reconcilierea zilnica a stocului între cele 2 sisteme: al Companiei (SAP) si sistemul
firmei de logistica (Q), analizarea cauzelor si planurile de actiune, follow-up pe
elemente deschise (Inbount, autbont, stock)
-Urmarirea status-ul produselor, comenzilor.
-Procesarea si urmarirea comenzilor de retur,transfer, impachetare-despachetare,
discounturi,
-Rularea rapoartelor de exceptie pentru gestionare prognoza, la nivel de out-ofstocuri,
-Transmiterea informatii brand managerilor legate produsele cu viteza mica de rotatie.
-Preluarea problemelor semnalate de Magazinele companiei
-Participarea la inventare: depozitul principal (FM), magazine, showroom.
-Coordonarea activitatii soferilor, personalul de la facturare, cei care verifica
comenzile,a controlorului de gestiune precum si a celor 3 depozite pe care le
detine compania
Realizarea dezvoltarii unui proces de distributie mult mai eficient .
Lipsa intarzierii comenzilor catre clienti, deasemena reclamatii foarte putine comparativ cu anul 2012 .
Eliminarea erorilor date de sistemul cu care compania lucreaza .
Stabilirea unor proceduri de lucru care s-au pus in practica .
Toate acestea insumate au dus la scaderea pierderilor companiei .
Gabriela Andrei - Director Financiar
Masina de servici , telefon.

01.01.2013 - 01.04.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: agent servicii client - centru national de operare sap - modul mm, sd

Responsabilitati:

-Analiza vanzari Qlik View;
- Operare SAP modul Sales&Distribution,Material Management;
- Gestionare contracte de vanzare, instrumente de plata;
- Intretinere baza de date SAP;
- Executarea operatiunilor de intretinere a preturilor si clientilor in SAP la nivel
national;
- Verificarea corectitudinii datelor introduse la nivel national si corectarea erorilor;
- Creare proceduri de lucru specifice business-ului pentru operare SAP;
- Dezvoltarea si imbunatatirea procesului de operare SAP national;
- Gasire solutii pentru erorile si problemele aparute in procesul de operare;
- Creare rapoarte si planuri de activitate

Realizari:

Realizarea dezvoltarii procesului de imbunatatire a procesului de operare SAP.

04.10.2012 - 01.01.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Organizarea si coordonarea contabilitatii operatiilor de capital, contabilitatea
imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea
trezoreriei,contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea
angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in
conformitate cu legislatia in vigoare. Evidenta contabila se tinea cu ajutorul
programului WinMentor, PCont,Saga.

23.09.2009 - 04.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: sef magazin

Responsabilitati:

- Gestionarea incasarilor;
- Asigurarea calitatii serviciilor de vanzare oferite clientilor;
- Participarea activa la inventare;
- Completarea si atasarea certificatului de garantie al produsului
-Asigurarea executarii operatiunilor de caserie;
- Efectuarea de incasari si plati;
- Intocmeste documentele justificative privind Incasarile si platile, precum si a intrarii
marfii in gestiune cu ajutorul programului de gestiune Magister;
- Participarea la training-urile de vanzari si formare profesionala, implicarea directa
la implementarea sistemului de gestiune Magister precum si oferirea de training in
utilizarea acestuia in cadrul retelei de magazine VP Magassin Iasi;

Realizari:

Obiective atinse: pregatire si suport pentru personalul operator; reducerea
costurilor privind suportul tehnic.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Achizitie Distributie si Logistica la Universitatea Al.I.Cuza, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilo din iasi.
2006 - 2010 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea Al.I.Cuza, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din iasi.

Premii

Certificari
Atestat profesional "Tehnician in activitati economico financiare", Petrosani 2006.

Cursuri/Training-uri
Studiu si practica individuala cursuri SAP certificare modul MM operare&basics -SCM50, SCM52.

Proiecte
1.Mutarea depozitului Companiei Top Line catre o companie de logistica si stabilirea
fiecarui proces de functionare a activitatii in conditii optime . Am fost desemnat
Manager de Proiect in luna aprilie cand a fost dat startul acestui proiect de o mare
amploare pentru compania Top Line.
2.Implementarea sistemului ERP - Magister în cadrul VpMagassin din cadrul Grupului
Vel Pitar, Iasi 2011.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close