de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 21.01.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.06.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Banci, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: inventory control analyst – departamentul planning

Responsabilitati:

- Analiza și monitorizarea nivelului discrepanțelor pentru anumiți clienți; organizarea, reconcilierea și analiza rezultatelor apărute în urma inventarelor generale.
- Întocmirea rapoartelor și arhivarea rezultatelor pentru a răspunde cerințelor site-ului și corporației în orice moment
- Comunicarea acțiunilor curente echipei CFT și altor departamente interesate, managerilor de arii și de producție.
- Verificare și operare în sistemul BaaN, procesarea corecțiilor necesare, înregistrarea datelor în aplicațiile specifice departamentului Planning/Materiale sau fișiere Excel.
- Analiza și corectarea discrepanțelor apărute la inventariere și propunerea unor metode pentru îmbunătățirea proceselor și reducerea discrepanțelor.
- Analiza tranzacțiilor în sistem; impunerea de corecții
- Verificarea și analiza eficienței pe work ordere ( Work Order Efficiency) și solicitarea corecțiilor unde este cazul.
- Organizarea inventarului general și conducerea activitaților de cycle count acolo unde este cazul.
-Analizarea excesului de materiale de la client și propunerea unor metode pentru reducerea materialelor în exces sau expirate.

01.08.2015 - 31.05.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: problem solving executive

Responsabilitati:

Filtering the customers’ requests and register them in the specific data base or redirecting them to
other ORO departments
Assuring a rapid processing of profile changes / internal and external clients offers, including new
contract activations, implementing the new retention offers
Keeping the customers constantly informed on the status of their requests
Offering assistance and support to other departments (Sales, Help-line, Retention) regarding the status
of the changes requests and offer implementation
Solves complaints received from Orange Romania clients
Offers assistance to front line representatives
Formulates written responses to clients' complaints and inquiries
Collaborates to other departments involved
Identifies possible disturbed situations and proposes solutions
Performs modifications in clients' profile

01.04.2014 - 31.07.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care representative

Responsabilitati:

Answer incoming calls depending on skill assignment
- Offers complete and adequate information to customers, regarding company's products and services
- Promotes and sells company's products and services trough incoming and outgoing calls
- Promote company's image through attitude, knowledge, customer orientation and responsiveness to customer's needs.
- Processes modifications on clients profiles, according to internal procedures and work instructions
- Registers and handles clients requests and complaints through specific tools
- Verifies own record's accuracy

13.05.2013 - 31.05.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

Practicant
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă, Timişoara
În cadrul compartimentelor:

- Control Financiar Propriu;
- Compartimentul Resurse Umane si Salarizare;
- Compartimentul Juridic,relaţii cu publicul,urmărire şi executare debite;
- Control măsuri active;

Serviciul Buget organizat din 3 compartimente:
- Execuţie bugetară;
- Contabilitate;
- Relaţii cu angajatorii.

01.01.2007 - 31.01.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
- prospectarea pieţei de profil
- comenzi aprovizionare marfă
- negociere cu furnizorii (condiţii de achiziţie,livrare)
- recepţie marfă
- plăţi
- depozitare
- aranjare la raft
- vânzare
- întocmire documentaţie specifică

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: :Management la Facultatea de Economie şi de Administrare a Afacerilor,Universitatea de Vest, Timişoara din Timisoara. Specializarea: Administrarea organizațiilor de afaceri
Lucrare de disertaţie intitulată : „ Analiza poziţiei şi a performanţelor economico-financiare ale SC. Electroargeş SA” , 56 pag.,coordonată de Prof.univ.dr. Ştefea Petru

Discipline studiate : Instrumente și proceduri financiar – contabile, Analiza performanțelor financiare, Analiză strategică, Managementul organizațiilor,Antreprenoriat și leadership,Etică și responsabilitate socială în afaceri,Cultură și comportament organizațional, Studiul pieței și strategii de marketing,
Metode de management bazate pe costuri, Finanțarea și eficiența investițiilor,Dreptul afacerilor și fiscalitate,Managementul numeralului, Managementul schimbărilor organizaționale, Managementul carierelor și competențelor, Evaluarea afacerilor,Analiza tehnică a piețelor financiare.
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Științe economice la Facultatea de Economie şi de Administrare a Afacerilor,Universitatea de Vest, Timişoara din Timisoara. Specializarea : Management
Lucrare de licență intitulată : „ Analiza procesului de producție la SCFrigoglass România SRL” , 63 pag.,coordonată de Conf.univ.dr. Valentin Munteanu
Discipline studiate: Microeconomie,Informatică economică,Matematică aplicată în economie,Etică în afaceri ,Drept ,Macroeconomie,Economia întreprinderii Statistică,Bazele contabilităţii, Finanţe publice,Franceză, Contabilitate financiară ,Baze de dat, Marketing , Management ,Econometrie,Managementul producţiei, Managementul resurselor umane, Managementul financiar al întreprinderii, Managementul lanţului logistic, Management strategic,Managementul costurilor ,Analiză economico-financiară ,Managementul proiectelor ,Managementul IMM-urilor ,Management comparat ,Evaluarea şi finanţarea investiţiilor ,Conducerea afacerilor
2004 - 2008 Liceu: Matematica - Informatica la Liceul teoretic " Eftimie Murgu", Bozovici,Caraş Severin din Bozovici/Caras Severin. Profil : Real
Specializarea : Matematică - Informatică
Discipline studiate: Informatică,Matematică,Fizică,Limba engleză,Limbafranceză etc

Premii

Calificari
Jun 2008: ▪ Atestat profesional,, Operator calculator,, obținut în anul 2008,certificat de Ministerul Educaţiei Naţionale. ▪ Competențe de utilizare a programelor MicrosoftWord,Excel,Acces,Power Point, Free PDF etc. ▪ Competențe în instalarea componentelor hardware și software.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close