Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.09.1987

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

17.09.2013 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: internet marketing specialist

Responsabilitati:

- Strategii de promovare online;
- Optimizare site-uri web - SEO pentru site-uri e-commerce si site-uri de prezentare:
- Keywords Research - analiza cuvinte cheie, domeniu de activitate, continut site, concurenta, public tinta, volum de cautare;
- Optimizare on-page: optimizare elemente website, URL-uri, META Tag-uri, continut textual, link-uri interne, imagini...;
- Optimizare off-page / campanii de link building: inscrieri in directoare web, creare articole bloguri/directoare de articole, schimburi de link-uri cu alte site-uri;
- Analiza desfasurare campanie de optimizare, analiza rezultate si recomandari in functie de evolutie;
- Monitorizare si rapoarte trafic - Google Analytics: analiza numar de vizitatori, vizite, bounce rate, timp petrecut pe site de catre vizitatori, pagini vizitate, numar de conversii..
- Monitorizare indexare pagini - Google Webmaster Tools: analiza pagini de eroare, duplicate content si alte elemente privind indexarea;
- Monitorizare pozitionare cuvinte cheie relevante pentru site si rapoarte de pozitionare;
- Analiza viteza de incarcare pagini website;
- Optimizare video;
- Strategii pentru cresterea ratei de conversie: analiza comportament utilizatori pe site si strategii pentru cresterea numarului de vizite si de conversii;analiza structura site pentru o navigare cat mai usoara;
- Promovare website-uri pe retele sociale: Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Google+;
- Creare continut site-uri;
- Suport Google Adwords;
- Project management: coordonare proiecte de dezvoltare site-uri web, in special magazine online:
- Stabilire structura site;
- Mentinere legatura cu clientii;
- Mentinere legatura cu departamentele implicate in dezvoltarea priectului;
- Asigurare legatura cu serviciul de gazduire a site-ului;
- Urmarire implementare modificari si functionalitati;
- Testare functionalitati site;
- Actualizate informatii site (in CMS: Joomla, Wordpress);
- Evaluare timp si evaluare financiara activitati si modificari realizate pe site-uri;
- Oferte SEO si vanzari : analiza piata, analiza domeniu de activitate site, analiza site si business, scopul fiind de a propune servicii de promovare adapate nevoilor clientilor;contactare potentiali clienti.

31.07.2009 - 01.09.2013

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

SEO - Optimizare site-uri web (site-uri e-commerce, portaluri si site-uri de prezentare) pentru o mai buna vizibilitate pe motoarele de cautare, pentru cresterea traficului si a numarului de conversii;

- Realizare planuri si strategii de marketing online;
- Dezvoltare campanii de promovare in mediul online;
- Concepere mesaje si realizare materiale de promovare a imaginii unui site;
- Keyword research - Stabilire liste de cuvinte cheie in raport cu domeniul de activitate, continutul site-ului, concurenta, volumul de cautare si publicul tinta;
- Realizare de studii de concurenta;
- Optimizare on-page : optimizare URL-uri, META Tag-uri, continut textual, meniu, structura link-uri interne, imagini si a altor elemente ale unui site, creare de continut pentru pagini noi;
- Optimizare off-page: strategie de link building, inscriere site-uri in directoare web, directoare de articole, promovare pe forumuri, optimizare bloguri, schimb de link-uri cu site-uri de calitate;
- SMO : optimizare pentru retelele sociale: Facebook, Twitter, LinkedIn;
- Optimizare imagini / optimizare video;
- Realizare comunicate de presa;
- Monitorizare indexare pagini web (Google Webmaster Tools)si analiza tehnica pentru identificarea si rezolvarea problemelor ce pot impiedica indexarea corecta a unui site pe motoarele de cautare;
- Monitorizare trafic pe site (Google Analytics) - analiza numar vizite, vizitatori, analiza comportamentului internautului pe site, landing pages, bounce rate, timp petrecut de vizitatori pe site...
- Monitorizare evolutie vizibilitate site si evolutie trafic si numar de conversii;
- Geolocalizare - optimizare Google Maps;
- Recomandari Google AdWords;
- Asigurarea bunei desfasurari a proiectelor(urmarirea desfasurarii proiectelor in cadrul celorlalte departamente implicate,departament tehnic, design,PPC, comercial...);
- Mentinerea permanenta a legaturii cu clientii francezi si romani.

Realizari:
Optimizarea unui numar de peste 100 de site-uri internet (site-uri din Franta si din Romania), cresterea vizibilitatii lor pe motoarele de cautare, cresterea volumului de trafic dar si a numarului de conversii.

Realizari:

Optimizarea unui numar de peste 100 de site-uri internet (site-uri din Franta si din Romania), cresterea vizibilitatii lor pe motoarele de cautare, cresterea volumului de trafic dar si a numarului de conversii.

15.10.2008 - 24.07.2009

Departament: marketing

Titlu Job: seo optimizer

Responsabilitati:

Optimizare site-uri web (SEO), optimizare on-page si off-page

01.07.2008 - 03.10.2008

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

SEO - promovare in mediul online, optimizare site-uri web pentru o mai buna vizibilitate pe principalele motoare de cautare
- Analiza cuvinte cheie;
- Studii de concurenta;
- Optimizare continut textual;
- Optimizare META Tag-uri;
- Optimizare URL-uri;
- Optimizare imagini;
- Optimizare structura de link-uri interne;
- Monitorizare vizibilitate site si rapoare de pozitionare;
- Mentinere legatura cu clientii francezi.

studii

 

Activitati extracurriculare

- Cunostinte SEO - Optimizare site-uri web
- Realizare planuri si strategii de marketing online
- Keyword research
- Optimizare structura si continut site-uri
- Strategie de backlink-uri
- SMO: promovare pe retele sociale: Facebook, Google+, Twitter, Pinterest, LinkedIn
- Optimizare imagini / optimizare video
- Creare continut site-uri, articole de blog, comunicate de presa
- Optimizare blog
- Google Webmaster Tools
- Google Analytics
- Google Maps Optimization
- Google AdWords
- Cunostinte minime html
- Utilizare tool-uri necesare pentru SEO, pentru analiza site-urilor, pentru analiza backlink-urilor.
- Cunostinte utilizare Office; Open Office;
- Cunostinte Internet si sistem de operare Windows
- CMS : Joomla, WordPress
- Cunostite minime Photoshop

Premii

Modul psihopedagogic - Facultatea de Psihologie si Ştiinţele Educaţiei
Certificat Google Analytics
Traducator autorizat Limba Franceza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

germană(mediu,mediu,mediu)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close