Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.04.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.04.1998

obiectiv

 

Autorealizarea, fructificarea experientei si cunostintelor de specialiteta la un loc de munca motivant, creativ.

Salariu: 500,00 USD / luna

Beneficii: Masina, in cazul in care trebuie sa ma deplasez.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte

Oras de lucru: Brasov, Sfantu Gheorghe

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2012 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane, asistent director

Responsabilitati:

- Verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor inde evidenta a salariatilor.
- Asigura intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora. Gestioneaza documentele de evidenta a contractelor de munca.
- Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare.
- Primeste, verifica si arhiveaza certificatele medicale.
- Verifica prin sondaj condicile de prezenta cu pontaje.
- Tine evidenta concediilor de odihna si verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii.
- Intocmeste lunar un estimat privind cheltuielile cu salariile, precum si situatia privind cheltuielile totale, venitul net / salariat pe fiecare departament.
- Intocmeste fisele fiscale.
- La cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale elibereaza adeverinte.
- Intocmeste dosare de pensionare conform legislatiei in vigoare.
- Primeste si analizeaza diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane propunand solutii pentru rezolvarea acestora.
- Acorda consultanta conducerii firmei si salariatilor in probleme de gestiune a personalului.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
- Administreaza si gestioneaza activitea biroului
- intocmeste oferte de pret, documentatii pentru licitatii, situatii de lucrari

09.09.2002 - 14.08.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

În domeniul recrutării şi selecţiei de personal:
-pe baza fişelor de post pregătirea cerinţelor pentru postul care urmează a fi anunţat
-postarea anunţului pe internet şi în ziare
-întocmirea dosarului de candidatură fiecărui candidat la postul de muncă anunţat
-efectuarea diferitelor teste de aptitudini şi de personalitate
-intervievarea candidaţilor
-pe baza testelor şi interviurilor întocmirea experizelor psihologice

În domeniul formării continue:
-pregătirea suporturilor de curs pentru diferite traininguri: Training de comunicare, de eficacitate personală, de conducere eficientă, de colaborare, de vânzare
-pregătirea suporturilor de curs pentru diferite seminarii: Seminar de managementul timpului, Seminar de inteligenţă emoţională, Seminar de managementul resurselor umane
-prezentarea unor teme în cadrul trainingurilor şi seminariilor, coordonarea acitivităţilor şi jocurilor situaţionale

În domeniul managementului carierei:
-administrarea unor instrumente de psihodiagnostic
-întocmirea experizelor psihologice
-prezentarea rezultatelor şi consultanţă

În domeniul adminstrării personalului:
- elaborarea fişe posturi
- scriere pontaj
- folosirea programului SAGA
- folosirea programului REVISAL
- intocmire dosar personal
- colaborare cu institutiile de stat
- eliberare adeverinte, decizii

În domeniul managementul proiectelor:
- Am luat parte la planificarea, scrierea şi impementarea a două proiecte Phare în domeniul dezvoltării capitalului uman, care a inclus stabilirea nevoilor de training, pregătire training, implementarea training precum şi evaluarea eficacităţii trainingurilor. Aceste proiecte au inclus mai mult de 10 firme.

Realizari:

- am condus seminarii cu teme de managementul resurselor umane
- am tinut cursuri, am condus traininguri de comunicare si conducere
- am elaborat peste 500 de expertize psihologice, pe baza unor teste psihologice, cum ar fi CPI 480
- am participat in scrierea si implementarea a doua proiecte Phare, in domeniul managementului resurselor umane, tinand traininguri in dezvoltarea capitalului uman

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate / Colegiu: Psihologie la Universt\itatea Babes Bolyai, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei din Cluj Napoca.

Activitati extracurriculare

•-Aptitudini profesionale:
Cunostinte profesionale solide;
Creativitate, capacitatea de a lua decizii, capacitatea de coordonare;
Aptitudini de comunicare interpersonala;
Rezistenta la efort intelectual
Abilitati de negociator;
Spirit de echipa;
Capacitate de analiza si organizare;
Perseverenta, responsabilitate, spirit intuitiv si empatic;-la facultate
Operare PC-MS Office(Word, Excel)- am urmat un curs de initiere in informatica
Limba geramana-nivel incepator

Premii

Certificari
Dec 2013 - Dec 2013: Corporate Events
Formator
Sep 2012 - May 2014: Kutschera Institut, Viena
Life Coach cu NLP Rezonanz
May 2012 - May 2015: LAM FUNDATION, Sfantu Gheorghe
Manager Resurse Umane
Apr 2012 - May 2012: AJOFM Sfantu Gheorghe
Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close