Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.06.1991

obiectiv

 

Să creştem impreună !

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat

Oras de lucru: Pitesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - 30.11.2018

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

•Angajari personal
•Lucru in revisal
•Operarea contractelor de munca si a fiselor de post
•Stabilirea si intalnirea cu potențialii angajati in vederea interviurilor
•Activitati de secretariat si de contabilitate primara



01.12.2016 - 31.03.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari prin telefon

Responsabilitati:

•Vanzari prin telefon a accesorilor auto
•Customer service 80% din program
•Prospectare clienti noi
•contracte si awb-uri catre clienti
•Ofertarea si preluarea comenzilor
•Indeplinirea target-ului saptamanal
•emiterea si transmiterea de emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii
•verificarea veridicitatii si corectitudinii informatiilor introduse in baze de date, a sistemului de facturare, s.a.
•notarea oricarei reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei si toate detaliile necesare unei rapide solutionarii
•transmiterea in scris a reclamatia catre superiorul direct, solicitand un raspuns care va fi livrat ulterior clientului
•folosirea si actualizarea bazei de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia
•utilizarea programelor de calculator: Word, Excel, Microsoft Outlook, ACT, etc.
•utilizarea a fax, copiator, soft specific, telefon, E-mail, internet, s.a.
•Documentarea in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de catre firma
•urmarirea si propunerea modulului de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi


01.11.2015 - 30.11.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari prin telefon-work from home

Responsabilitati:

Prospectarea pietei, contactarea potentialilor clienti, ofertarea potentialilor clienti, promovarea imaginii organizatiei, negocierea conditiilor de vanzare, asigurarea de servicii post-vanzare,intocmirea rapoartelor zilnice,indeplinirea target-ului lunar

01.05.2015 - 30.11.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Contactarea clientilor potentiali in vederea vanzarii serviciilor
Intalnirea cu potentialii clienti si negocierea serviciilor
Emiterea de email-uri catre potentialii clienti
Utilizarea programelor Word,Excel,Outlook
Predarea formularelor de comanda si reclamatii catre Project Manager
Intocmirea contractelor
Documentare referitor la piata concurenta,in permanenta
Suport catre clientii din portofoliu. etc

01.03.2012 - 30.06.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-Coordonarea contactelor de afaceri
-Corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei
-Comunicarea cu persoanele implicate in realizarea contractelor
-Gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat
-Planificarea activitatii proprii si a personalului din subordine
-Raportarea activitatii proprii si a departamentelor din subordine catre conducere.
Beneficii materiale,experienta profesionala

01.07.2009 - 31.01.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: contabilitate primara

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Facultate: Administratie Publica,profil juridic la Facultatea de stat Pitesti din Pitesti. Am fost nevoita sa inghet anul,voi incepe la program fara frecventa din acest an.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Economic la Colegiul Economic Maria Teiuleanu din Pitesti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close