 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 22.10.1986
|
|
obiectiv | |
|
Doresc dezvoltarea carierei intr-un post de inspector de resurse umane, care sa imi permita valorificarea aptitudinilor de comunicare, atentia la detaliu si imbunatati cunostintele specifice.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time, Practică / Voluntariat Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Banci Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.11.2017 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: inspector resurse umane Responsabilitati: - Intocmesc si gestionez documentele de evidenta si administrare de personal;
- Intocmesc documentele de angajare, modificare, suspendare, incetarea activitatii angajatilor (oferte de angajare, CIM-uri, acte aditionale, decizii, note lichidare, adeverinte salariat), astfel incat sa raspunda reglementarilor legislative,
- Intocmesc la timp toate documentele corespunzătoare pentru angajatii non-rezidenţi (permis de muncă/ permis de rezidenţă);
- Actualizez profilurile din Charisma pentru toti angajatii actuali/noi/care pleacă,
- Emit rapoarte saptamanale de prezenta pentru toate departamentele,
- Ma asigur ca toti angajatii isi fac controalele medicale periodice si mentin constant legatura cu centrul medical pentru actualizarea datelor in centralizator,
- Sunt responsabila cu indosarierea corespunzatoare a tuturor documentelor în dosarele angajatilor,
astfel incat sa fie actualizate şi în ordine,
- Pregatesc baza de date, comand si distribui lunar tichetele de masa,
- Transmit in Revisal toate informatiile cu privire la angajari/plecari, modificari ale contractelor de munca,
- Ma informez in permanenta cu privire la modificarile legislatiei muncii, le comunic si le analizeaz impreuna cu HR Manager,
- Completez baza de date cu evidenta personalului Marriott, astfel incat sa existe in permanenta o situatie actual,
- Daca e cazul, intocmesc documentatii pe linie disciplinara, astfel incat sa asigur implementarea si respectarea normelor,
- Daca este cazul, intocmesc Anexa 13 pentru accidentele de munca, urmand ca apoi sa ofer tot suportul meu companiei de SSM cu care colaboram.
- Raspund de legalitatea tuturor documentelor initiate/semnate si de confidentialitatea datelor cu care lucreaz. |
|
01.11.2013 - 31.07.2017 Departament: banci Titlu Job: ofiter bancar Responsabilitati: -Colectarea debitelor restante prin telefon
-Colaborarea in permanenta cu Unitatile Teritoriale in scopul gasirii de date suplimentare de contactare a clientilor aflati in restanta
-Comunicam cu celelalte directii/departamente/unitati teritoriale sau cu institutii externe in vederea sustinerii demersurilor Bancii de colectare a datoriilor aferente creditelor. |
|
01.01.2012 - 30.11.2013 Departament: altele Titlu Job: referent colectare debite Responsabilitati: Colectarea creanţelor telefonic sau prin notificări scrise. |
|
01.08.2009 - 31.12.2011 Departament: banci Titlu Job: inspector de risc Responsabilitati: Colectarea debitelor restante prin telefon, intocmirea dosarelor de dauna, intocmirea somatiilor pentru clientii pe care nu ii putem contacta telefonic. |
|
01.05.2008 - 31.07.2009 Departament: banci Titlu Job: agent procedural Responsabilitati: Receptionarea de documente scanate prin email, intocmirea dosarului, analizarea dosarului(verificarea documentelor,contactarea clientului, angajatorului si persoanei de contact in vederea analizei dosarului de credit), punerea unei rezolutii pe contract, introducerea datelor in sistem si finalizarea contractului in cazul in care era aprobat. |
|
01.05.2007 - 31.03.2008 Departament: banci Titlu Job: agent vanzari Responsabilitati: Vanzarea creditelor, intocmirea dosarelor de credit, o prima analiza a dosarului, introducerea datelor in sistem, finalizarea dosarului in cazul aprobari, incasarea ratelor, contabilitate primara. |
| studii | |
|
Facultati: 2006 - 2009 Facultate: Facultatea de Psihologie la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti.
Premii Certificari
Feb 2018 - Mar 2018: CURS INSPECTOR RESURSE UMANE
Am abolvit cursul de Resurse Umane din cadrul firmei Absolute School, acreditat de Ministerul Muncii și Ministerul Educației, în conformitate cu certificările ISO 9001 pentru organizarea cursurilor de formare. Pe parcursul cursului am studiat Codul muncii, contractul de munca, Revisal-ul , cum să calculez salariul,ect.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|