 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 02.12.1986 Permis conducere: Cat.B
|
|
obiectiv | |
|
Dorinta de a face parte dintr-o companie de succes si in continua dezvoltare, alaturi de care sa imi pun in valoare cunostintele si aptitudinile care le-am acumulat.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii, Statistica / Matematica, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta Oras de lucru: Reghin Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2018 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: inspector resurse umane Responsabilitati: Responsabilitati: Intocmirea formelor de angajare, incetarea si alte modificari ale contractelor individuale de munca conform legislatiei;
Evidenta si pastrarea dosarelor de personal;
Verificarea documentelor primite de la punctele de lucru si calcularea salariilor;
Reprezentarea societatii in relatie cu autoritatile, in vederea rezolvarii problemelor de serviciu. |
|
01.04.2010 - prezent Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager / responsabil resurse umane Responsabilitati: Domeniu de activitate firma: Producţie de folie din polietilenă
Responsabilitati - responsabil resurse umane:
Identificarea, centralizarea si asigurarea necesarului de personal din societate prin recrutare externa si interna;
Intocmirea contractelor de muncă si a dosarului personal;
Completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor (Revisal), transmitere online; Evidenta dosarelor personale pentru toti angajatii – incetari, prelungiri sau alte modificari contractuale ;
Intocmirea diferitelor documente solicitate de angajati;
Pregatirea pontajului aferent lunii in curs;
Responsabilitati asistent manager:
Introducerea în registrul, completarea şi verificarea documentelor de plată (CEC, BO) emise de clienti;
Întocmirea situaţiei a foilor de parcurs şi a consumului mediu de carburant;
Mentinerea legaturii si comunicarea intre autoritatile locale, banci si diversi furnizori.
Depunerea documentelor de plata (BO/CEC/OP) in banca; ridicari sau depuneri de numerar.
Executarea altor sarcini in raport cu necesitatile societatii ;
Tinerea evidentei, pastrarea, distribuirea si expedierea corespondentei;
Perioada activa in cadrul societatii : Aprilie 2010 - Noiembrie 2013
Concediul de crestere a copilului : Noiembrie 2013 - Decembrie 2015
Perioada activa in cadrul societatii : Decembrie 2015 - Octombrie 2016
Concediul de crestere a copilului : Octombrie 2016 - Octombrie 2018 |
|
01.10.2007 - 31.05.2009 Departament: vanzari Titlu Job: adjunct director Responsabilitati: Responsabilitati :
De a coordona activitatea zilnica a punctului de lucru; Organizarea si gestionarea marfii; Coordonarea si supravegherea personalului, Modificarea layout-ului saptamanale; Deschiderea si inchiderea casei de marcat, inregistrarea rulajului,Activitate de contabilitate primara; Intocmiri de facturi, avize, depunerea incasarilor in banca; Pregatirea, indosarierea, organizarea si administrarea documentelor contabile; Mentinerea corespondentei; Intocmirea rapoartelor de vanzare; Atingerea planurilor de vanzare prin pregatirea profesionala a personalului; Rezolvarea prompta a problemelor clientilor;
Realizarile in cadrul acesteai firme au fost in primul rand promovarea la Adjunct Director, datorita seriozitati, capacitatea de organizare a activitatilor zilnice si aducerea de bune rezultate alaturi de echipa.
Directoarea puctului de lucru sau Directorulul General
Salariu fix+ bonusuri din vanzari |
|
01.10.2005 - 31.10.2007 Departament: merchandising / promoteri Titlu Job: merchendiser Responsabilitati: Responsabilitatea de a avea promova produsele prin expunerea cat mai agresiva a acestora in orasele Bistrita, Odorheiu-Secuiesc, Sighisoara si Tg-Mures
Bonuri de masa, masina si telefon |
| studii | |
|
Facultati: 2005 - 2008 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea Dimitrie Cantemir - Facultatea de stiinte Economice si Administrative din Targu Mures. Studii: ecomonie,statistica,matematica,marketing,management, contabilitate:financiara,
bancara si de gestiune
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale naturii la Grup Scolar Chimie Industrial din Targu Mures. Studii: biologie, chimie industrială, economie, psihologie , informatică, engleză, matematica, etc
Premii Certificari
Feb 2016 - Mar 2016: Camera de Comert Tg Mures
Profilul: Resurse umane
Disciplinele principale studiate :Psihologie, logica, codul muncii
Curs de specializare: referent resurse umane.
Perioada :februarie – martie 2016 , 40 ore
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|