Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.09.1956

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.11.2001

obiectiv

 

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Import - export, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2012 - 30.09.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Activitatea de inspector resurse umane s-a desfasurat in paralel cu activitatea de asistent manager.
Atributii resurse umane:Asigurarea tuturor activitatilor legate de evidenta personalului din cadrul firmei in conformitate cu politicile firmei si cu legislatia in vigoare.
• înregistrarea și transmiterea corectă și la termen a datelor în REVISAL

• Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca si a carnetelor de munca.
• Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor.
• Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul firmei.
• Aplicarea HG 500/2011
• Intocmeste actele referitoare la incheierea, modificarea, suspendarea, incetarea contractelor individuale de munca in conformitate cu Codul Muncii
• Elibereaza la cerere orice document care atesta calitatea de actual sau fost salariat
• Inregistreaza si transmite in aplicatia REVISAL modificarile legate de incheierea, modificarea, suspendarea, incetarea contractelor individuale de munca
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
• Verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in carnetul de munca / registrul de evidenta a salariatilor.
• Asigura intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora.
• Gestioneaza documentele de evidenta a contractelor de munca.
• Verifica conformitatea drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de munca, si legislatiei in vigoare.
• Verifica prin sondaj condicile de prezenta cu pontaje.
• La cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale elibereaza adeverinte.
• Primeste si analizeaza diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane propunând solutii pentru rezolvarea acestora.
• Acorda consultanta conducerii firmei si salariatilor in probleme de gestiune a personalului.
• • administrarea bazei de date de evidenţă a personalului utilizand PC-ul
Asistent manager: Banca - incasari,depuneri din teritoriu etc

01.05.2010 - 30.04.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: pensionata medical grad ii de invaliditate

Responsabilitati:

In anul 2012,la revizuirea medicala din luna aprilie,am solicitat modificarea gradului de invaliditate,in gradul III,cu drept de munca,timp partial

01.09.2008 - 30.04.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitatea zilnica prioritara era relatia cu banca - verificarea soldurilor din conturile curente,plati interne,plati externe,bilete la ordin,cecuri,extrase de cont etc.Evidenta incasari si plati,furnizori si clienti.
M-am ocupat de asemenea de relatia cu Registrul Comertului-acte constitutive,acte aditionale,modificari asociati,declarare puncte de lucru,certificate constatoare- relatia cu firmele de leasing si asigurari,firmele de telefonie mobila,alte activitati de birou. Activitati de secretariat -corespondenta, fax,
xerox,arhivare documente, apeluri telefonice,mail,etc.

01.03.2005 - 30.09.2008

Departament: import - export

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitatea zilnica prioritara era relatia cu banca - verificarea soldurilor din conturile curente,plati interne,plati externe,bilete la ordin,cecuri,extrase de cont etc.Evidenta incasari si plati,furnizori si clienti.
M-am ocupat de asemenea de relatia cu Registrul Comertului-acte constitutive,acte aditionale,modificari asociati,declarare puncte de lucru,certificate constatoare- relatia cu firmele de leasing si asigurari,firmele de telefonie mobila,alte activitati de birou. Activitati de secretariat -corespondenta, fax,
xerox,arhivare documente, apeluri telefonice,mail,etc.
Nu pot exemplifica realizarile personale,intrucat acestea se refera la asigurarea autorizatiilor necesare-si actualizarea lor-pentru ca societatea sa functioneze legal,iar incasarile si platile fac parte din activitatea curenta a oricarei societati.

01.09.2003 - 31.01.2005

Departament: import - export

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitatea zilnica prioritara era relatia cu banca - verificarea soldurilor din conturile curente,plati interne,plati externe,bilete la ordin,cecuri,extrase de cont etc.Evidenta incasari si plati,furnizori si clienti.
M-am ocupat de asemenea de relatia cu Registrul Comertului-acte constitutive,acte aditionale,modificari asociati,declarare puncte de lucru,certificate constatoare- relatia cu firmele de leasing si asigurari,firmele de telefonie mobila,alte activitati de birou. Activitati de secretariat -corespondenta, fax,
xerox,arhivare documente, apeluri telefonice,mail,etc.

01.01.2001 - 30.09.2003

Departament: import - export

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitatea zilnica prioritara era relatia cu banca - verificarea soldurilor din conturile curente,plati interne,plati externe,bilete la ordin,cecuri,extrase de cont etc.Evidenta incasari si plati,furnizori si clienti.
M-am ocupat de asemenea de relatia cu Registrul Comertului-acte constitutive,acte aditionale,modificari asociati,declarare puncte de lucru,certificate constatoare- relatia cu firmele de leasing si asigurari,firmele de telefonie mobila,alte activitati de birou. Activitati de secretariat -corespondenta, fax,xerox,arhivare documente, apeluri telefonice,mail,activitati administrative.

01.02.1996 - 31.01.2001

Departament: import - export

Titlu Job: referent economic

Responsabilitati:

Activitatea zilnica prioritara era relatia cu banca - verificarea soldurilor din conturile curente,plati interne,plati externe,bilete la ordin,cecuri,extrase de cont etc.Evidenta incasari si plati,furnizori si clienti.
M-am ocupat de asemenea de relatia cu Registrul Comertului-acte constitutive,acte aditionale,modificari asociati,declarare puncte de lucru,certificate constatoare- relatia cu firmele de leasing si asigurari,firmele de telefonie mobila,alte activitati de birou. Activitati de secretariat -corespondenta, fax,
xerox,arhivare documente, apeluri telefonice,mail,etc.

01.04.1976 - 31.08.1990

Departament: achizitii

Titlu Job: merceolog

Responsabilitati:

Activitatea mea s-a desfasurat in cadrul serviciului Plan-Aprovizionare,centrala avand in subordine mai multe intreprinderi din tara,inclusiv Anticorozivul din Bucuresti.
In responsabilitatea mea,era planul anual de aprovizionare al unitatilor subordonate cu materiile prime necesare desfasurarii procesului de productie din industria usoara,distribuirea acestora pe unitati,urmarirea permanenta a stocurilor
pentru a se evita oprirea productiei,monitorizarea aprovizionarii curente a unitatilor,intocmirea de rapoarte catre Ministerul Industriei Chimice.

studii

 

Facultati:

1976 - 1978 Scoala Postliceala: Comert Exterior la Scoala de Specializare Postliceala din Bucuresti. 2011 - Centrul de formare profesionala Eurodeal - acreditat de Ministerul Muncii
Specializare: Inspector Resurse Umane
1976 - 1976 Liceu: teoretic la Liceu Teoretic din Galati.

Activitati extracurriculare

Am cunostinte legate de secretariat,contabilitate-evidenta primara si facturare,si in alte activitati curente de birou.
Sunt o persoana dinamica,serioasa,ordonata si sociabila,care se adapteaza fara dificultati la cerintele unui job sau colectiv nou.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close