Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.05.1972

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.02.2007

obiectiv

 

Un job pe masura pregatirii prifesionale si a experientei

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - 31.10.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu administrativ

Responsabilitati:

- analiza economico-financiara si fiscala
- verificarea tuturor costurilor ,
- verificarea situatiilor bugetare lunare din dep Logistic, achizitii si transporturi
- negocierea si incheierea contractelor cu furnizorii
- negocierea si incheierea contractelor cu clientii
- intocmirea si verificarea bugetelor de venituri si cheltuieli anuale
- intocmirea documentatiei pentru obtinerea de finantari.
- implementare strategie management Cash Flow
- Administrarea si dezvoltarea portofoliul de clienti al societatii;
- Participa activ la procesul de negociere cu clientii existenti si potentiali
- Intocmirea ofertelor financiare in cazul tranzactiilor initiate la nivelul acestora;
-Pastrarea relariilor cu clientii si gasirea de solutii logistice si financiare ,
- Identificarea potentialilor clienti din segmentul de piata , intocmirea ofertelor standard sau personalizate pentru toate produsele si serviciile societatii;
- Participarea la procesul de negociere cu clientii si furnizorii existenti si potentiali.
- atributii de control si audit intern .

- Participarea activa la imbunatatirea proceselor interne ale societatii, dedicate perfectionarii
procesului de analiza;

01.09.2016 - 30.04.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu transport valori

Responsabilitati:

-atributii de control si verificare specifice activitatii
- organizeaza, coordoneaza si raspunde de intreaga activitate desfasurata in cadrul serviciului transport valori ;
- organizeaza si supravegheaza evidenta personalului si a autoutilitarelor blindate din Bucuresti si din tara .
- organizeaza si supravegheaza colectarea numerarului de la 41 judete , dispunand aprovizionarea acestora conform planificarii cu necesarul de tipizate si echipamente.
- exercita zilnic controlul faptic si scriptic asupra curselor efectuate de catre personalul din departament si asigura instruirea acestora conform legislatiei in vigoare .
- se ocupa permanent de instruirea si pregatirea profesionala a salariatilor din subordine;
- aduce la cunostiinta salariatilor si prelucreaza cu acestia, normele, reglementarile, circularele si instructiunile primite pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii;
- sustine sesiuni de recrutare in vederea completarii necesarului de personal
-intocmeste planuri de paza ,pastreaza legatura permanenta cu institutiile abilitate .
- verifica efectuarea rutelor zilnice si verifica desfasurarea in bune conditii a contractelor in derulare .
- recruteaza personalul pentru serviciul pe care il coordoneaza .
- stabileste dizlocarea personalului si a autoblindatelor in functie de situatiile neprevazute .
- administreaza resursele alocate departamentului

01.04.2015 - 31.05.2016

Departament: altele

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

ORGANIZAREA SI REVIGORAREA ACTIVITATII DE VANZARI , ACHIZITII , MARKETING
- relatii cu clientii
Prospectarea piata furnizorilor de produse si servicii existente, pentru identificarea de surse de achiziti optime;
Centralizeaza solicitarile de achizitii, prospecteaza piata, selecteaza furnizorii potentiali si intocmeste cererile de oferte; pregatirea documentatiei in SEAP
Intocmeste documentatia de aprobare a achizitiilor;
Transmite comenzile catre furnizori si urmareste livrarea produselor/ efectuarea serviciilor in termen si conform specificatiilor;
Urmareste derularea corespunzatoare a contractelor de achizitie;

Responsabilitati HR :
inregistrari revisal .
evidenta si emitere adeverinte
evidenta contracte de munca
relatii cu toate institutiile abilitate.
evidenta concedii

01.11.2011 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: inspector resurse umane / economist

Responsabilitati:

Intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, notele interne, deciziile si adeverintele necesare in raport cu prevederile Codului Muncii;
Calcul salarizare
Intocmirea si completarea in conformitate cu prevederile legale in vigoare Registrul de Evidenta al Salariatilor – REVISAL
Gestionarea evidentelor concediilor medicale, de odihna, fara plata, etc.
Intocmeirea adeverintelor de salariu, medicale, vechime..etc pentru salariati
Colectarea lunara a tuturor documentelor necesare procesarii salariilor si intocmirea salariilor in programul informatic.
Participa la intocmirea, actualizarea si implementarea diverselor instrumente de formalizare a personalului (ROI, fise de post, proceduri, etc );
Implementarea schimbarilor privind legislatia muncii;
- Contactarea si sustinerea interviurilor, cu candidatii potriviti cerintelor postului;
- Mentinerea relatiei dintre personal si Management -ul fiecarui client.

01.04.2010 - 30.04.2015

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: responsabil financiar si hr

Responsabilitati:

- analiza economico-financiara si fiscala
- verificarea tuturor costurilor ,
- verificarea situatiilor bugetare lunare din dep Logistic, achizitii si transporturi
- negocierea si incheierea contractelor cu furnizorii
- negocierea si incheierea contractelor cu clientii
- intocmirea si verificarea bugetelor de venituri si cheltuieli anuale
- intocmirea documentatiei pentru obtinerea de finantari.
- implementare strategie management Cash Flow
- Administrarea si dezvoltarea portofoliul de clienti al societatii;
- Participa activ la procesul de negociere cu clientii existenti si potentiali
- Intocmirea ofertelor financiare in cazul tranzactiilor initiate la nivelul acestora;
-Pastrarea relariilor cu clientii si gasirea de solutii logistice si financiare ,
- Identificarea potentialilor clienti din segmentul de piata , intocmirea ofertelor standard sau personalizate pentru toate produsele si serviciile societatii;
- Participarea la procesul de negociere cu clientii si furnizorii existenti si potentiali.
- Culegerea informatiilor din piata si a reactiilor clientilor in vederea imbunatatirii ofertei de
produse si servicii a societatii;
- Participarea activa la imbunatatirea proceselor interne ale societatii, dedicate perfectionarii
procesului de analiza;
- Intocmirea si analizarea situatiilor cu referire la gradul de realizare al planului de vanzari a serviciilor
societatii .
- atributii exclusive de achizitor si negociastor ,
-atributii de control si audit intern in colaborare cu firma specializata de audit

01.12.2009 - 28.02.2010

Departament: banci

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Consilierea clientilor in vederea obtinerii de produse ipotecare (pf.-pj.),mentinerea relatiilor cu notariatele agreate de banca in vederea obtinerii documentatiei necesare derularii procesului de acordare a creditelor ,intocmirea aplicatiilor de asigurare (viata si imobil) etc.In procesul de consiliere trebuia avut in vedere, pentru persoanele juridice si pentru cele ce aveau venituri din activitati liberale si o analiza financiara a activitatii pe ultimile 12 luni.

01.07.2005 - 30.11.2008

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont

Responsabilitati:

- operatiuni de casierie si schimb valutar, acordarea de credite ipotecar,de consum si alte tipuri de operatiuni de front office specifice bancii

01.01.1991 - 31.07.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil, administrator cont loctiitor sef tezaur

Responsabilitati:

contabilitate ,casierie ,relatii cu BNR
in contabilitate -evidenta si inregistrare documente ce se derulau pe conturile curente .
in casierie- operatiuni cu certificate, titluri de stat operatiuni de asigurari r.c.a ,taxe si impozite ,depuneri
,retrageri de pe conturi pers . si asigurari.
-tezaurul central - evidenta numerarului din toate sucursalele Bucuresti si cele arondate acestuia,tineam legatura cu alte banci comerciale in vaderea redistribuirii de numerar sau de alimentare de la acestea sau de la BNR( dupa caz)
- in cadrul departamentului Tezaur ma ocupam de coordonarea activitatii si
acelorlalte sucursale din tara,verificam situatiile catre BNR si alte institutii bancare
- atributii de control si audit intern

studii

 

Facultati:

1998 - 2003 Facultate: Economic la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti. Diploma de licentiat in Economie
Contabilitate si informatica de gestiune, Economia Comertului, Turismului si Serviciilor, Economia Firmei, Finance – Banci, Management, Informatica Economica, Marketing

Premii

Certificari
Nov 2014 - Nov 2014: MAMAGER PROIECT
CERTIFICAT ATESTARE
Nov 2013 - Nov 2013: EXPERT FONDURI EUROPENE
CERTIFICAT ATESTARE
Aug 2011 - Sep 2011: Curs inspector resurse umane
CERTIFICAT DE CALIFICARE



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close