Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.12.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.05.2005

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate, să investesc în dezvoltarea mea profesională şi, implicit, în cea a companiei în care voi lucra. Sunt o persoană comunicativă, dinamică, hotărâtă, cu mare putere de concentrare, sociabilă, care poate face faţă oricărei provocări, interesată de o continuă dezvoltare profesională.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Productie, Inginerie, Protectia mediului, Protectia muncii, Petrol / Gaze

Oras de lucru: Bacau, Brasov, Onesti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2012 - 30.06.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager - part time

Responsabilitati:

Am avut următoarele responsabilităţi:
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare Internet
- organizarea timpului, sarcinilor și locului de muncă
- realizarea mai multor sarcini în același timp
- respectarea termenelor limită
- atenție către detalii
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

01.10.2007 - 30.06.2019

Departament: protectia mediului

Titlu Job: inspector protecţia mediului

Responsabilitati:

Am avut următoarele atribuţii:
- Urmărirea și respectarea cerințelor legale în domeniul protecției mediului
- Planificarea, coordonarea și monitorizarea activității de protecție a mediului și de gestionare a deșeurilor;
- Activităţi specifice şi complete departamentului de protecţie a mediului - gestiune deșeuri, raportări specifice APM, ANPM, întocmire documentație transport deșeuri periculoase sau accizabile (ISU, VAMA)
- Întocmirea documentaţiilor tehnice în vederea obținerii Autorizației de mediu, avizelor pentru funcţionare
- Efectuarea raportărilor corecte şi la termen către ANPM şi forurile superioare privind nivelul emisiilor, evacuărilor de ape uzate, gestiunea deşeurilor periculoase şi nepericuloase, episoade de poluare iminentă sau instalată, accidente, incidente cu efect asupra mediului, realizări deosebite pentru protecţia mediului, etc.
- Reprezentarea societăţilor în relaţia cu Garda de Mediu şi cu reprezentanţii APM.
- Organizează monitorizarea indicatorilor, parametrilor şi fenomenelor ce au impact asupra mediului ale căror valori se limitează din punct de vedere al protecţiei mediului. Informează conducerea sucursalei asupra evoluţiei acestora şi propune măsuri de luat;
- Cunoaşte strategia de mediu în forma particularizată, o implementează la nivelul sucursalei;
- Conformarea cu cerinţele legilor şi normativelor în ceea ce priveşte acordurile, autorizaţiile de mediu, programele de conformare, derogări, etc.
- Asigurarea de interfaţa cu celelalte compartimente din sucursală pentru obţinerea datelor necesare corelării măsurătorilor cu funcţionarea unităţilor;
- Cunoaşte, aplică şi asigură conformarea cu reglementările legale specifice domeniului de monitorizare şi raportare a emisiilor de gaze cu efect de seră;
- Manangementul riscului- SEVESO; Cunoaşte şi aplică legislaţia specifică

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Economia şi managementul mediului la Universitatea Ecologica Bucureşti din Bucureşti.
2000 - 2005 Facultate: Ingineria mediului industrial la Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău din Bacău.

Premii

Certificari
Dec 2019 - Jan 2020: Inspector referent resurse umane
Certificat de absolvire - Inspector referent resurse umane
Oct 2019 - Nov 2019: Cadru tehnic cu atribuţii în domeniu PSI
Certificat de absolvire - Cadru tehnic cu atribuţii în domeniu PSI
Oct 2019 - Nov 2019: Inspector în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
Certificat de absolvire - Inspector în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close