Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.03.1992

obiectiv

 

Dezvoltare profesională orientată spre oportunităţi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Tipografii / Edituri, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: claims officer

Responsabilitati:

• Preluarea, gestionarea si solutionarea dosarelor de dauna; • Gestionarea comunicarii cu clientii asigurati si partenerii Cardif - ofera suport clientilor pe tot parcursul solutionarii dosarelor de dauna; gestioneaza corespondenta si relatia cu Reteaua de Service si firmele de curierat; • Responsabila cu organizarea şi desfăşurarea activităţii de arhivare a dosarelor de dauna si a politelor de asigurare; • Responsabila cu intocmirea documentelor de plata pentru efectuarea facturilor aferente dosarelor de dauna de catre Departamentul Financiar; • Responsabila cu desfasurarea activitatii de reconciliere a platilor impreuna cu Departamentul Financiar; • Analizeaza si propune o decizie in cazul alertelor rezultate in urma screening-urilor efectuate periodic in contextul activitatii de combatere a finantarii terorismului si a spalarii banilor; • Gestioneaza rapoarte de daune din sistemul informatic al Societatii; • Îndeplinirea oricărei sarcini de serviciu solicitate care ţine de specificul activităţii departamentului.

01.08.2017 - 31.05.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: front desk officer

studii

 

Facultati:

2013 - 2017 Facultate: Drept la Universitatea "Nicolae Titulescu" din Bucureşti. Diplomă de licenţă



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close