Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.12.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.10.1997

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

As dori sa-mi dezvolt orizonturile profesionale .Accept provocarile si ma stradui sa le fac fata cu brio pentru a putea obtine maximul de performata.

Salariu: 350,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Juridic, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2006 - 28.02.2007

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

-completarea cererilor de inregistrarea a marcilor,
-formularea si depunerea punctelor de vedere la Avizele de refuz provizoriu/definitiv emise de catre Oficiul de Stat pentru Inventii si marci,
-formularea si depunerea cererilor de chemare in judecata
-bonuri de masa

01.03.2003 - 31.03.2006

Departament: juridic

Titlu Job: grefier

Responsabilitati:

- pregătirea ședințelor de judecată;
- verificarea indeplinirii procedurii de citare și după caz întocmirea și expedierea citațiilor;
- verificarea înscrisurilor depuse la dosar de către părți prin intermediul Serviciului Registratură;
- verificarea integrității dosarelor de ședință și a documentelor pe care acestea le conțin;
- participarea la desfășurarea dezbaterilor orale care au loc în cadrul ședințelor de judecatăi și consemnarea acestora in incheierea de ședință;
redactarea practicalei deciziilor judecătorești și înaintarea dosarelor către judecătorul/președintele de complet care urmează să redacteze hotărârea/decizia;
- comunicarea către părțile și participanții la proces a hotărârilor instanței de judecată.

01.02.2002 - prezent

Departament: functii publice

Titlu Job: inspector de specialitate

Responsabilitati:

- execută controale/recontroale şi verificări punctuale la D.E.P.A.B.D. și la structurile subordonate D.E.P.A.B.D./serviciile publice comunitare de evidență a persoanelor (s.p.c.e.p.) aflate în coordonare:
- informează structurile subordonate/s.p.c.e.p. ce urmează a fi controlate despre activităţile ce se vor desfăşura;
- desfăşoară activităţi de pregătire şi executare a controalelor/recontroalelor/verificărilor punctuale (documentare la serviciile de specialitate din cadrul D.E.P.A.B.D. cu privire la: neregulile constatate în activitatea de coordonare a structurilor ce urmează a fi controlate, radiogramele/îndrumările transmise în perioada supusă controlului, sarcinile rezultate din protocoalele încheiate în perioada analizată etc.):
- întocmeşte, în proiect, planurile de verificare şi control/recontrol, precum şi referatele pentru D.Z.U.;
- informează şeful serviciului despre situaţiile deosebite identificate pe timpul controlului/recontrolului/verificării punctuale, în vederea informării operative a directorului D.E.P.A.B.D.;
- întocmeşte şi prezintă notele de constatare conducerii structurii controlate şi personalului vizat;
- prezintă şefului serviciului, la întoarcerea din controale/recontroale/verificări punctuale, principalele concluzii rezultate, îndeosebi neregulile constatate în activitatea structurii controlate pentru care se impun a fi luate sau propuse cu celeritate măsuri de către directorul D.E.P.A.B.D.;
- întocmeşte, împreună cu membrii comisiei de control, şi prezintă şefului serviciului proiectele de rapoarte cu principalele concluzii rezultate şi măsurile/termenele pentru remedierea neregulilor constatate, precum și pentru eficientizarea structurilor controlate;
- întocmeşte, în proiect, şi anexează la rapoartele de control, corespondenţa pentru transmiterea la structurile controlate, Corpul de Control al Ministrului şi, după caz, la autorităţile/instituţiile/ structurile/serviciile/birourile prevăzute în rapoartele de control;
- constituie dosarul în vederea clasării documentelor întocmite/ridicate în copie în urma controalelor executate, în ordinea stabilită la nivelul serviciului;
- execută cercetări prealabile/disciplinare prealabile faţă de personalul D.E.P.A.B.D., în cazurile dispuse de directorul D.E.P.A.B.D., întocmind actele de procedură conform reglementărilor legale în vigoare (referat pentru D.Z.Ş.U., citaţii, procese-verbale, rapoarte, note etc.);
- verificarea modalității de implementare a măsurilor dispuse în urma controalelor efectuate la nivelul S.P.C.J.E.P./S.P.C.L.E.P. – urilor aflate in coordonarea direcției;
- execută verificări, în teren sau la sediul D.E.P.A.B.D., pentru soluţionarea, în termenele stabilite de directorul D.E.P.A.B.D./șeful serviciului, a cererilor, reclamaţiilor, sesizărilor îndreptate împotriva personalului D.E.P.A.B.D., sau după caz, încadrat la s.p.c.e.p.-urile aflate în coordonare, întocmind planul de verificare, procesul-verbal de aducere la cunoştinţă a aspectelor rezultate în urma verificărilor, raportul cu concluziile rezultate, răspunsul către petent, precum şi corespondenţa cu alte instituţii dacă este cazul (activități ce se desfășoară conform procedurii elaborată la nivelul direcției);
- propune, când situaţia impune, prin rapoartele de control/verificare ca şefii serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor/şefii autorităţilor în subordinea cărora funcţionează aceste servicii să analizeze activitatea funcţionarilor publici și personalului contractual (angajaţi ai autorităţilor locale), prin prisma neregulilor şi deficienţelor constatate în urma activităţilor de control sau a verificărilor efectuate;
- execută cercetări administrative în vederea recuperării pagubelor produse în patrimoniul direcţiei şi structurilor teritoriale subordonate, în cazurile dispuse de directorul D.E.P.A.B.D., întocmind în acest sens actele de procedură conform reglementărilor legale în vigoare, incidente în acest domeniu (referat pentru D.Z.Ş.U., citaţii, procese-verbale, rapoarte, note etc.);
- participă la controalele/recontroalele şi acţiunile organizate de alte structuri ale M.A.I. sau de alte servicii din cadrul D.E.P.A.B.D., la solicitarea acestora;
- întocmeşte analize/evaluări/documentări/puncte de vedere, în termenele stabilite, la solicitarea şefului serviciului/directorului D.E.P.A.B.D.;
- efectuarea de verificări în cazul petițiilor înregistrate la nivelul direcției și repartizate Serviciului Control spre competentă soluționare precum și redactarea raportelor cu principalele concluzii rezultate;
- conceperea și redactarea de puncte de vedere urmare a solicitărilor formulate de către S.P.C.J.E.P./S.P.C.L.E.P. – urile aflate in coordonarea direcției;
- prezintă şefului serviciului, în baza constatărilor rezultate în urma controalelor/verificărilor punctuale/petițiilor/cercetărilor efectuate, propuneri fundamentate de modificare/completare ale unor prevederi ale ordinelor şi instrucţiunilor ministrului, precum şi ale dispoziţiilor, radiogramelor/îndrumărilor D.E.P.A.B.D.;
- elaborează în proiect îndrumări cu caracter metodologic pentru structurile D.E.P.A.B.D., unitățile subordonate, precum și serviciile publice comunitare de evidență a persoanelor, aflate în coordonare;
- propune conducerii direcţiei sesizarea unităţilor de parchet pentru continuarea cercetărilor, ori de câte ori există o suspiciune rezonabilă cu privire la săvârșirea unei infracțiuni de către personalul controlat;
- aplică procedurile de lucru elaborate la nivelul Serviciului Control şi a celor de sistem aplicabile la nivelul D.E.P.A.B.D., respectiv participă la elaborarea procedurilor de lucru;
- participă la desfăşurarea activităţilor specifice prevenirii faptelor de corupţie privind integritatea personalului;
- execută activităţi specifice de pregătire continuă conform planurilor anuale întocmite la nivelul direcţiei şi serviciului;
- asigurarea activității de secretariat la nivelul serviciului în absența titularului postului.

studii

 

Facultati:

Liceul Jean Monnet--clasa bilingva franceza-romana
Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Spiru Haret
Licentiat in drept al Facultatii de Dreptdin cadrul Universitatii Bucuresti cu media 8.25.
Perioada de sturii 1997-2001

Premii

Atestat de cunoscator al limbii franceze eliberat de MINISTERUL EDUCATIEI din ROMANIA

Atestat de cunoscator al limbii engleze, obtinut in urma examenului sustinut la ProManagement

Cursuri de perfectionare in meseria de grefier urmate in luna februarie 2004

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close