 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
M 28.10.1980 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Obiectivul meu este să lucrez într-o companie care să-mi permită perfecţionarea aptitudinilor existente, acumularea de cunoştinţe noi si devenirea unui membru valoros in cadrul echipei. Totodata, îmi doresc să câştig experienţă în diverse tehnologii si să lucrez într-un mediu profesionist.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: IT Software Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2020 - prezent Departament: it hardware Titlu Job: inspector de specialitate 2 |
|
01.08.2019 - 31.01.2020 Departament: it hardware Titlu Job: sef serviciu informatic Responsabilitati: - elaborarea strategiei IT pe termen scurt si mediu, organizarea si conducerea personalului biroului IT
- Instalarea, configurarea si administrarea softurilor de pe servere ( mail, dns, share de fisiere, etc) pe sisteme Microsoft , statii de lucru si echipamente dedicate
- realizarea unei baze de date centralizata, care sa permita gestionarea unitatilor locative aflate in proprietatea Administratiei Fondului Imobiliar si care este folosita de catre Serviciile de Administrare;
- elaborarea caietelor de sarcini pentru achizitia de software, achizitia de echipamente harware, si pentru contractele de mentenanta pentru softurile specializate
- elaborarea procedurilor operationale din cadrul Serviciului Informatic |
|
01.08.2004 - 31.05.2019 Departament: it software Titlu Job: administrator/dezvoltator baze de date Responsabilitati: - asigurarea suportul tehnic intern;
- intretinerea bazelor de date;
- administrarea si dezvoltarea sistemului de raportari interne;
- extragerea de date din bazele de date, verificari de date si corectii;
- definire de rapoarte specifice (pe baza de query-uri , view-uri, functii si proceduri stocate);
- analiza bazelor de date si propunerea de solutii pentru imbunatatirea performantelor aplicatiilor si a vitezei de lucru;
- dezvoltarea si actualizarea interfetelor de lucru pentru accesarea de catre end-useri a bazelor de date, in functie de cerintele acestora.
- instalarea, configurarea şi upgrade-ul bazelor de date SQL;
- stabilirea si monitorizarea politicilor de backup si recovery;
- crearea bazelor de date, configurarea serviciilor şi a instantelor, rezolvarea bug-urilor si erorilor;
- supervizarea si implementarea design-ului bazelor de date;
- aplicare patch-uri si upgrade-uri la nivel de baze de date;
- implementarea si asigurarea securitatii bazei de date (creare de utilizatori şi roluri, atributii, privilegii);
- monitorizarea performanţei bazelor de date;
- asigurarea suportului tehnic intern, intretinerea bazelor de date, administrarea si dezvoltarea sistemului de raportari interne;
- dezvoltarea de rapoarte si statistici folosind proceduri stocate SQL, pentru departamentele din cadrul firmei;
- optimizarea procedurilor SQL in functie de cerintele primite de la departamente;
- realizarea de proceduri stocate SQL pentru campaniile de marketing din cadrul firmei (campanii de Telemarketing, Mailing, E-mailing etc);
- analiza bazelor de date si propunerea de solutii pentru imbunatatirea performantelor aplicatiilor si a vitezei de lucru;
- dezvoltarea si actualizarea interfetelor de lucru MS Access pentru accesarea de catre end-useri a bazelor de date, in functie de cerintele acestora;
- am realizat trecerea de la proceduri realizate in MS Access la proceduri realizate in MS SQL ceea a dus la imbunatatire a vitezei de lucru pentru end-useri;
- training pentru colegii din departament pentru migrarea de la querry-uri in MS Access la procedurile realizate in MS SQL;
- implicarea in toate proiectele importante la nivel de firma. |
| studii | |
|
Facultati: 1999 - 2004 Facultate: Politehnica Bucuresti la Facultatea de Inginerie Aerospatiala din Bucuresti.
Premii Certificari
Jul 2020: MTA: Database Fundamentals - Certified 2020
Traininguri
Jul 2012 - Jul 2012: Curs Leadership & Management
Descriere
Hobby-uri
Design 3D, Citit, Jocurile pe calculator, Aeromodelism
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|