Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.03.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.01.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Achizitii, Merchandising / Promoteri, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Baia Mare

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - 31.12.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Coordonează i monitorizează parteneriatul, întâlnirile periodice ale partenerilor, a echipei de implementare;
Urmărete încadrarea în planul de activităi corelate cu bugetul proiectului, prin monitorizare si evaluare;
Aprobă instrumentele manageriale (proceduri, rapoarte, fie de post, pontaje);
Stabilete graficul Gantt al proiectului;
Monitorizează implementarea activităilor;
Evaluează gradul de îndeplinire a activităilor;
Este responsabil pentru cererile de rambursare i a cererile de plată;
Comunică cu Autoritatea de Management/ Organismul Intermediar Regional si cu partenerii
Respectă cerinele finanatorului
Înaintează notificări, acte adiionale
Organizează echipa de implementare, prin decizii comunicate direct, în scris sau în cadrul edinelor.
Participa la elaborarea planului de achizitie al proiectului.
Vizeaza referatul de necesitate si nota privind estimarea valorii contractului de achizitii.
Depunerea raportului de activitate si a fisei de pontaj, atat in format editabil cat si in forma fizica semnata, pana in data de 3 a lunii curente, pentru luna anterioara.

01.10.2014 - 30.04.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: expert dezvoltare ses si consultanta

Responsabilitati:

plata taxelor, inregistrare finante, obtinere cod fiscal, realizare stampile)
- realizare instructaj pentru coordonarea SES, ROI, ROF si organigrama
- elaborare proceduri de lucru
- furnizare asistenta pentru functionarea SES
- vizite periodice in teren pentru identificarea problemelor si stabilirea solutiilor
- acordare sprijin managerului SES pentru elaborarea contractelor cu clientii
- suport pentru realizarea campaniilor de promovare

01.10.2014 - 31.12.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: asistent manager responsabil monitorizare grup tinta

Responsabilitati:

Coordonează şi monitorizează recrutarea Grupului intă, susine i asistă managerul de proiect în Țțștoate procesele necesare implementării proiectului.
§Susine managerul de proiect în elaborarea cererilor de rambursare periodice si a cererilor de plată;ț
§Contribuie la elaborarea procedurii de recrutare, la elaborarea instrumentelor şi a metodologiei aferente;
§Aplica procedura de lucru a finantatorului si manageriala pe proiect pentru introducerea in actioweb a grupului tinta al proiectului;
§Gestionarea baza de date cu grupul tinta al proiectului in concordanta cu cerintele si formatele solicitate de finantator;
§Realizeaza raportari privind evolutia situatiei grupului tinta pe experti si la nivel de proiect;
§Realizeaza si participa la intalnirile de lucru cu expertii colaboratori ori de cate ori este necesar in vederea eficientizarii activitatii de recrutare a grupului tinta pentru atingerea indicatorilor de proiect;
§Contribuie la completarea instrumentelor de lucru privind grupul tinta ori de cate ori este necesar;
§Receptioneaza, verifica si arhivează documentele ce ţin de Grupul ţintă;
§Elaborează si monitorizeaza completarea anexelor aferente Grupului ţintă;
§Întocmete planificarea şi monitorizează lunar atingerea indicatorilor şi Grupul ţintă asumat în proiect șpe categorii de beneficiari.
§Participa la sedintele de management saptamanale organizate in cadrul proiectului;
Răspunde de modul în care îi îndeplinete corect, complet i la termen atribuiile de serviciu.șșșț
Răspunde de informarea corectă, completă, la termen sau imediată a efului ierarhic superior,ș
asupra oricărui aspect care prin legatură cu propria activitate sau activitatea desfăurată de unș
alt salariat, care poate sau chiar compromite realizarea atribuiilor sale se serviciu.

01.10.2014 - 31.10.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inregistrarea documentelor in soft-ul de contabilitate (SAP);
Mentinerea relatiei cu bancile, institutiile de stat si bugetele locale;
Realizarea reconcilierii soldurilor cu furnizorii si clientii companiei
Implicarea in procesul de auditare al companiei
Intocmirea declaratiilor si rapoarte catre institutii abilitate
Intocmirea raportarilor financiar contabile;

01.11.2012 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inspector de specialitate

Responsabilitati:

Pograme finanțate din bugetul local :
- Acordare de subvenții și finanțări ONG-urilor în temeiul programelor de finanțare din bugetul local: Legea nr. 34/1997, Legea nr. 350/2005, Legea nr. 208/1997;
- Monitorizarea activităților derulate.
Proiecte :
- Implementarea și monitorizarea proiectelor de dezvoltare socială;
- Managementul proiectelor de dezvoltare a sistemului local de asistență socială

09.11.2009 - 31.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari maramures - satu mare

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu clientii actuali din zona arondata, imbogatirea bazei de date cu clienti noi (instalatori), ofertarea clientului final, ofertarea celor mai bune si eficiente solutii tehnice in domeniul incalzirii si climatizarii. Negocierea contractelor cu clientii si a termenelor de plata. Intocmirea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare. Planificare saptamanala si intocmirea obiectivelor trimestriale.

12.02.2007 - 09.11.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari b2b

Responsabilitati:

Ofertarea clientuli final. Oferirea celor mai bune solutii nevoilor clientului in domeniul finisajelor interioare si exterioare, instalatiilor termice si sanitare, a termoizolatiilor, etc. Urmarirea derularii lucrarilor pana la finalizarea acestora. Rezolvarea cat mai prompta a diverselor probleme aparute pentru eficientizarea timpului de executie a lucrarilor. Incasarea banilor de la clientul final, intocmirea si semnarea contractelor de colaborare cu firmele de profil si recuperarea soldurilor la termenele stabilite.

01.05.2006 - 12.02.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inspector iii

Responsabilitati:

Preluarea cererilor pentru cartile de identitate
Actualizarea cererilor pentru cartile de identitate in baza de date locala
Eliberarea cartilor de identitete
Efectuarea fotografiilor pentru cartile de identitate
Intretinerea bazei de date locale

01.08.2004 - 01.05.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Identificarea clientilor din zona alocata, stabilirea unei legaturi cu clientii, pastrarea legaturii cu clientii la un nivel cat mai ridicat.
Oferirea celor mai bune solutii nevoilor clientilor.
Recuperarea soldurilor de la clienti.
Realizarea obiectivelor, intocmirea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare.
Realizarea target-elor
Urmarirea obiectivelor firmei

01.11.2001 - 01.08.2004

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar public - referent

Responsabilitati:

Intocmirea dosarelor de Alocatii de Stat si Suplimentare si intocmirea borderourilor aferente.
Intocmirea dosarelor pentru Ajutorul de Incalzire cu gaze naturale si lemne pentru familiile cu venituri mici si intocmirea borderourilor aferente.
Intocmirea dosarelor de Alocatii Familiale Complementare si Alocatii de Sustinere pentru familia monoparentala.
Elaborarea diverselor documente interne

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Management la Universitatea Bogdan Voda din Cluj - Napoca. Licenta in Distributie si Logistica
1995 - 1999 Liceu: Elctronist telecomunicatii la Grupul Scolar Industrial de Posta si Telecomunicatii din Baia Mare.

Premii

Certificari
May 2015 - May 2015: Certificat de Participare
"Imbunatatirea capacitatii beneficiarilor de a implementa operatiuni cofinanatate prin axele prioritare 1- 6 ale POSDRU"
Oct 2014 - Oct 2014: Certificat de Participare
"Imbunatatirea capacitatii beneficiarilor de a implementa operatiuni cofinanatate prin axele prioritare 1- 6 ale POSDRU"
Nov 2006 - Nov 2006: Ministerul Administratieie si Internelor - Institutul National de Administratie
Certificat program perfectionare evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani
Oct 2001 - Dec 2001: Ministerul Muncii si Protectiei Sociale - Directia de Munca si Protectie Sociala a Judetului Maramures
Certificat Analist Ajutor
Proiecte
Oct 2014: Asociatia Centrul de Cercetare si Formare a Universitatii de Nord Baia Mare
Sciere, intocmire bugete, implementare proiecte strategice, cofinantate din Fondul Social European, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor umane, Axa prioritara 6: Promovarea Incluziunii Sociale, Domeniul Major de Interventie:
6.1 Dezvoltarea Economiei Sociale
6.2 Imbunatatirea accesului si participarii grupurilor vulnerabile pe piata muncii
Calificari
Nov 1999: Atestat Profesional - Electronist Telecomunicatii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20